Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uus laturi pitäs saada ja murtojäljet korjata...Kaitsu, onko Hiace vielä hengissä?
Koitetaanko järkätä jotain kimppakyytiä? Jos mä saisin vaikka suksiboksillisen tai muuten vaan tilavan auton lainattua, niin enää puuttuis vaan selvä kuskiPääseekö jonkun kyydissä Tiksistä sinne ja takas. Omassa kyydissä pääsis periaatteessa kans, mutta miten ihmeessä mä voisin muka olla ajokunnossa takaisintulopäivänä?
Tai siis vastaavasti mun kyydissä pääsee kans jos lupaa ajaa takaisin![]()
Silakka varmaan ajais ilomielin jos saat jonkun mukavan auton meille alleKoitetaanko järkätä jotain kimppakyytiä? Jos mä saisin vaikka suksiboksillisen tai muuten vaan tilavan auton lainattua, niin enää puuttuis vaan selvä kuski![]()
Jätä ne sukset suosiolla kotiin. Ei ne susta sen sporttisempaa tee siellä rinnebaarissaSikäli jos otan sukset mukaan ja Kaitsu ei saa hiacea iskuun, löytyy mun rollasta 1-2 istumapaikkaa..
Varaan ystikselleni yhden paikan autosta jos hän intoutuu mukaan. Kovasti koitan myydä paikkaa aivottomien viikonlopussaSilakka varmaan ajais ilomielin jos saat jonkun mukavan auton meille alleKoitetaanko järkätä jotain kimppakyytiä? Jos mä saisin vaikka suksiboksillisen tai muuten vaan tilavan auton lainattua, niin enää puuttuis vaan selvä kuski
Me muut voitais parantaa maailmaa voimajuoman kanssa![]()
![]()
Änkeen mielelläni kyytiin, jos vaan sopii.Varaan ystikselleni yhden paikan autosta jos hän intoutuu mukaan. Kovasti koitan myydä paikkaa aivottomien viikonlopussaSilakka varmaan ajais ilomielin jos saat jonkun mukavan auton meille alleKoitetaanko järkätä jotain kimppakyytiä? Jos mä saisin vaikka suksiboksillisen tai muuten vaan tilavan auton lainattua, niin enää puuttuis vaan selvä kuski
Me muut voitais parantaa maailmaa voimajuoman kanssa![]()
![]()
![]()
Muutoin eiköhän asia järjesty![]()
Jeee! Tää on jo viikon päästä!Jees... ens![]()