Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeile : Rantalankuja, NilsiäMikä prkl on Tahkon katuosoite? En löytänyt saitilta. En oo ikinä Tahkolla ollut niettä mitä navigaattoriin katuosoitteeksi?![]()
Kiits! Kokeillaan!Kokeile : Rantalankuja, NilsiäMikä prkl on Tahkon katuosoite? En löytänyt saitilta. En oo ikinä Tahkolla ollut niettä mitä navigaattoriin katuosoitteeksi?![]()
Ni kenelle sä nyt kyytiä haet?Ei kenenkään kyytiin mahtuis pientä ja hiljaista Turkulaista?
Itseäni kuvailin....Ni kenelle sä nyt kyytiä haet?Ei kenenkään kyytiin mahtuis pientä ja hiljaista Turkulaista?![]()
Ota munkin puolesta. Mä en vielä voi tota reenii alottaan.Voiks alkaa jo reenaa?
Mä voisin lunastaa toisen.Olis 2 paikkaa vapaana perjantaiana n. klo 12.00 Espoosta starttaavassa farmariautossa, jos joku vielä kyytiä kaipaa.
Mun kyytiin mahtuu vielä.Toi Suzukai ehti kyl kans jo privalla varailemaan yhtä paikkaa, saataiskohan me ihan 5 ihmistä mahtuun autoon vai mites me tää nyt ratkaistais?
Itse taidan lähteä kaverin kanssa Klovista (Kilon liittymä). Tai sit koukataan duunikaverin himan kautta Lepuski vai mikä se nyt oli siinä Lepuskin pohjoispuolella. Mut ei oo iso homma hakee melkeen mistä vaan, kunhan ei tartte ihan Kirkkonummen kautta koukkaa.Mistäs päin matkanne alkaa sikiviki?![]()
Eli kiitos!
Ja Kriisi, se viis on aika paljon yhteen autoon, vaik pieniähän me kaikki ollaan![]()
Sopii vallan mainiosti. Mä laitan aikatauluja vähän myöhemmin, mutta tähtäys Klovista lähtö viimestään 14:00. Käyks sulle aikasemmin?Kehä ykkösen varressa Puksun ABC (ent esso)?
On oikeestaan matkan varrella teille?![]()