• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes tahko 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikä prkl on Tahkon katuosoite? En löytänyt saitilta. En oo ikinä Tahkolla ollut niettä mitä navigaattoriin katuosoitteeksi?
nixweiss.gif

Ei kenenkään kyytiin mahtuis pientä ja hiljaista Turkulaista? Voin tulla junalla tms parempien yhteyksien lähelle.

Alunperin piti tulla Posin kanssa suoraan Turusta, mutta Pos pääsee lähtemään vasta perjantai-illalla, joten suunnitelmat meni uusiksi.

Dodiin. Minun ja kaverin lisäksi olis tarjolla kax (2) paikkaa ja toki jos löytyy vielä joku joka ajaa takas (siis noista kahdesta) niin extrahyvähomma, jos ei löydy, niin kotimatkan aloitusajankohta venyy todennäköisesti lähemmä klo 16:00 su ip. Tahkolle voin ajaa, toki tonkin vois puolittaa. Mul on boxi katolla, joten kamat mahtuu. Sinne boxiin on nyt menossa yx lumilauta ja yhdet skimbat.
Lähtö pääkaupunkiseudulta n. klo 14:00 perjantaina, miksei hieman aikaisemminkin, mutta eipä juuri paljon myöhemmin.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Olis 2 paikkaa vapaana perjantaiana n. klo 12.00 Espoosta starttaavassa farmariautossa, jos joku vielä kyytiä kaipaa.

pääset Muukka hyvään seuraan mun ja Kriisin kanssa.  
biggrin.gif

vielä on  siis yhdelle tilaa farmari autossa, joka lähtee espoon suunnalta pe klo 12 aikaan.

Noniin!
Espoon suunnasta lähtevät olis tuttua porukkaa, mut millä sinne pääsee  
omg.gif

Ette koukkais vaik Pasilan aseman suunnalle ennen lähtöä?  
tounge.gif

Tai sithän mä pääsen Lepuskin asemalle  
idea3.gif

Tai... mitenkähän sit kotiin...
Ja mähän olen lomalla,  niin kiirettä ei o mihkään suuntaan  
biggrin.gif

Toi Suzukai ehti kyl kans jo privalla varailemaan yhtä paikkaa, saataiskohan me ihan 5 ihmistä mahtuun autoon vai mites me tää nyt ratkaistais?

Mistäs päin matkanne alkaa sikiviki?  
blush.gif

Eli kiitos!
Ja Kriisi, se viis on aika paljon yhteen autoon, vaik pieniähän me kaikki ollaan  
tounge.gif

Mistäs päin matkanne alkaa sikiviki?  
blush.gif

Eli kiitos!
Ja Kriisi, se viis on aika paljon yhteen autoon, vaik pieniähän me kaikki ollaan  
tounge.gif
Itse taidan lähteä kaverin kanssa Klovista (Kilon liittymä). Tai sit koukataan duunikaverin himan kautta Lepuski vai mikä se nyt oli siinä Lepuskin pohjoispuolella. Mut ei oo iso homma hakee melkeen mistä vaan, kunhan ei tartte ihan Kirkkonummen kautta koukkaa.

Kehä ykkösen varressa Puksun ABC (ent esso)?
On oikeestaan matkan varrella teille?  
smile_org.gif

Kehä ykkösen varressa Puksun ABC (ent esso)?
On oikeestaan matkan varrella teille?  
smile_org.gif
Sopii vallan mainiosti. Mä laitan aikatauluja vähän myöhemmin, mutta tähtäys Klovista lähtö viimestään 14:00. Käyks sulle aikasemmin?
nixweiss.gif
Niin ja vielä olis yx paikka vapaana. Mä oon ihan joustava noiden ajojen suhteen, et ei tartte pelästyä tota mun ekaa jorinaa. Aina kantsee koittaa.
062802jumpie_prv.gif

Juu, mun kyytitarjous on voimassa viel.
Jos pystyy Hyvinkäälle tulemaan kamoineen, kyytiin mahtuu 2-3. Oman kulkineensa saa jattää parkkiin tohon mun pihalle ja viedä mennessään sunnuntaina
smile_org.gif

Onks jii-mällä jo kyyti?

Back