• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes tahko 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pääseekö jonkun kyydissä Tiksistä sinne ja takas. Omassa kyydissä pääsis periaatteessa kans, mutta miten ihmeessä mä voisin muka olla ajokunnossa takaisintulopäivänä?

Tai siis vastaavasti mun kyydissä pääsee kans jos lupaa ajaa takaisin
smile_org.gif

Pääseekö jonkun kyydissä Tiksistä sinne ja takas. Omassa kyydissä pääsis periaatteessa kans, mutta miten ihmeessä mä voisin muka olla ajokunnossa takaisintulopäivänä?

Tai siis vastaavasti mun kyydissä pääsee kans jos lupaa ajaa takaisin
smile_org.gif
Koitetaanko järkätä jotain kimppakyytiä? Jos mä saisin vaikka suksiboksillisen tai muuten vaan tilavan auton lainattua, niin enää puuttuis vaan selvä kuski
biggrin.gif

Tää olis kans kyytiä vailla, ehkä mahdollisesti voisin ajaakkin, mut sillon ei sunnuntaina oo lähtö kovin aikaseen
biggrin.gif

Sikäli jos otan sukset mukaan ja Kaitsu ei saa hiacea iskuun, löytyy mun rollasta 1-2 istumapaikkaa..

Ai tää kyytihuutokauppa aloitetaan jo nyt? No, meillekin kyllä kyyti kelpais jos löytyy sellainen mihin saadaan myös lumilaudat mukaan (ei, niitä ei jätetä kotiin, mä voin taas hyppiä sieltä talon katolta jossei muka rinteeseen asti päästä).

Tai jos pakko on niin voin tuolla omallakin rotiskolla lähteä, siinä ois sitten yks vapaa paikka, ja mukana kulkee vaikka kaikkien sukset.

Koitetaanko järkätä jotain kimppakyytiä? Jos mä saisin vaikka suksiboksillisen tai muuten vaan tilavan auton lainattua, niin enää puuttuis vaan selvä kuski
biggrin.gif
Silakka varmaan ajais ilomielin jos saat jonkun mukavan auton meille alle
biggrin.gif
Me muut voitais parantaa maailmaa voimajuoman kanssa
smile_org.gif
Varaan ystikselleni yhden paikan autosta jos hän intoutuu mukaan. Kovasti koitan myydä paikkaa aivottomien viikonlopussa
biggrin.gif

Muutoin eiköhän asia järjesty
biggrin.gif

Mä lähden Hyvinkäältä joskus puolenpäivän aikoihin. Autoon mahtuu 2-3 kamaoineen kyytiin. Ei paljoo viittis ajella kohteesta poispäin, matkan varrelta tai hvnk otetaan kyytiin.

biggrin.gif
Silakka varmaan ajais ilomielin jos saat jonkun mukavan auton meille alle
biggrin.gif
Me muut voitais parantaa maailmaa voimajuoman kanssa
smile_org.gif
Varaan ystikselleni yhden paikan autosta jos hän intoutuu mukaan. Kovasti koitan myydä paikkaa aivottomien viikonlopussa
biggrin.gif

Muutoin eiköhän asia järjesty
biggrin.gif
Änkeen mielelläni kyytiin, jos vaan sopii.

Niin joo muuten, omat lakanat pykälään. Jos ei jaksa raahata niin niitä mukaan, niin liinavaatteita saapi vuokrata Vanhalta Maatilalta

Back