• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG goes TAHKO 2.0.0.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarvitko lainaksi? Lasketteluasu Peak Performance sponsored by Lapin Kulta?
Mä voin ottaa. Mullakaan ei oo lasketteluhousuja..
confused_orig.gif
..tai no itseasiassa on,mut ne on aika retrot ja kireät..
wink.gif
biggrin.gif
..sun housut vois tosin olla viel kamalammat..
tounge.gif

Näyttää siltä että ei porukka paljon pysty "merkkilaskettelutekstiileillä" elvistelee...
No, on sitä ajokamoilla Alpeillakin laskettu.
biggrin.gif

Mä otan kans ajohousut, eihän mulla muita ole.
Tarvitko lainaksi? Lasketteluasu Peak Performance sponsored by Lapin Kulta?
No en varmasti tahdo. Ensinnäkin viime vuonna osoittautui tuo lainatavaroiden kohtalo aika kalliiksi ja toisaalta mä en kyllä tekstiileitä lainaa tollaselle rymyreissulle muutenkaan, koska niiden kunto ei välttämättä ole palautettaessa enää ihan yhtä priima...

Mut lämmin kiitos tarjouksesta
smile_org.gif

Tota... Öööö.....
eek.gif

Voi olla että se cd linkoutuu kyl matkalla jonnekki ehkä vahingossa vaikka ikkunasta tms...
No sehän vasta ikävä yhteensattuma olisi. Todennäköisyys moiselle on aika pieni, mutta citikassa matkustettaessa tosin kasvaa kuudenteen potenssiin. Mut siltä varalta täytyy varmaan polttaa niitä samantien vaikka kymmenen
biggrin.gif

Näyttää siltä että ei porukka paljon pysty "merkkilaskettelutekstiileillä" elvistelee...
biggrin.gif
Ai hitto jos joku edes KEHTAA näyttäytyä mun seurassa jossain muissa vaatemerkeissä kun H&H, Burton, Oakley, Quiksilver, Sessions, Volcom, tai muita vaatetuksia jotka maksavat alle vuoden präktävakuutuksen ilman boonuksia !!!
mad.gif
...aina saa hävettää...

biggrin.gif
Ai hitto jos joku edes KEHTAA näyttäytyä mun seurassa jossain muissa vaatemerkeissä kun H&H, Burton, Oakley, Quiksilver, Sessions, Volcom, tai muita vaatetuksia jotka maksavat alle vuoden präktävakuutuksen ilman boonuksia !!!  
mad.gif
...aina saa hävettää...
No perkule. Sit täytyy varmaa käyttää koko huominen päivä shoppailuun, et uskaltaa tulla edes samaa autoon..  
crazy.gif

biggrin.gif
mad.gif
...aina saa hävettää...
No perkule. Sit täytyy varmaa käyttää koko huominen päivä shoppailuun, et uskaltaa tulla edes samaa autoon..
crazy.gif
Niin pitää
biggrin.gif
...hitto, mä en omista ees lapasia...

Nonni. Nyt on sit aamupalaa että riittää
biggrin.gif
(toivottavasti
lookaround_orig.gif
)
Ostin aamupalatarpeiden lisäksi myös kahvia (2pkt), suodatinpusseja, teetä (green tea & Earl Grey) suolaa (Ace voi tuoda fariinisokerit jos haluaa
tounge.gif
) ja suolaa. Niitä ei siis tarvitse kenenkään muun enää raahata. Tietenkin jos tuntuu, ettei noi riitä, ni sit.

Aamupuurot suunniteltu perinteiseen tapaan, eli omat hillot mukaan jos sellaisia käytät. Voisilmä on the house.

Jos joku ei voi muniaan vetää ilman pekonia, myös omat pekonit mukaan... Nakkia on.

Laktoosivammaisia tai muita vammoja en sitten ottanut shoppaillessa huomioon (enkä punaisessa purkissa myytävää maitoa juovia) koska kukaan ei halunnut ruokavammoistaan ilmoittaa. Leivän päälle veget saa laittaa salaattia, juustoa ja kurkkua. Muut myös "leikkeitä".

En tiedä kuka noi kokkaa, mut se on kai sit sen ajan murhe...
033102beer_1_prv.gif
Jos kukaan...

Seuraavalla kerralla haluan vuokrata tollaisia shoppailuja varten suurperheen äidin. (Liinu!!!) Vois luonnistua helpommin ehkä...
blush.gif

Jos jotain jäi, älä kerro mulle.

Hei huliwilit! Kava10 toivottaa Teille oikein miellyttävää ja rauhallista
matkaa, jota koko foorumi on niin hartaasti 1/2 vuotta odottanut Teille. Onnex tuli tosi upeet talvi-ilmat. Kun tulette takaisin virkistyneinä ja levänneinä, ulkoilusta posket raikkaan heleän punaisina, niin kertokaa sitten täällä foorumilla meille, matkalta pois jääneille, mitä siellä tapahtui
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

matkaa, jota koko foorumi on niin hartaasti 1/2 vuotta odottanut Teille. Onnex tuli tosi upeet talvi-ilmat. Kun tulette takaisin virkistyneinä ja levänneinä, ulkoilusta posket raikkaan heleän punaisina, niin kertokaa sitten täällä foorumilla meille, matkalta pois jääneille, mitä siellä tapahtui
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Sulla ei sitten ole pienintäkää hajua minkälainen reissu on tiedossa
biggrin.gif

matkaa, jota koko foorumi on niin hartaasti 1/2 vuotta odottanut Teille. Onnex tuli tosi upeet talvi-ilmat. Kun tulette takaisin virkistyneinä ja levänneinä, ulkoilusta posket raikkaan heleän punaisina, niin kertokaa sitten täällä foorumilla meille, matkalta pois jääneille, mitä siellä tapahtui.
Ihanaa, kun jaksat kannustaa meitä. Me tulemme nauttimaan reippailusta ulkoilmassa ja yhdessäolosta upeissa Tahkovuoren maisemissa. Muistelemme lämmöllä kaikkia niitä rakkaita motoristiystäviä, jotka eivät ole meidän kanssa viettämässä rentouttavaa, nautinnollista ja lämminhenkistä viikonloppua. Ilolla reissun jälkeen kerromme, kuinka olemme virkistäytyneet Savon suuressa sydämessä.
talktohand.gif

matkaa, jota koko foorumi on niin hartaasti 1/2 vuotta odottanut Teille. Onnex tuli tosi upeet talvi-ilmat. Kun tulette takaisin virkistyneinä ja levänneinä, ulkoilusta posket raikkaan heleän punaisina, niin kertokaa sitten täällä foorumilla meille, matkalta pois jääneille, mitä siellä tapahtui.
Ihanaa, kun jaksat kannustaa meitä. Me tulemme nauttimaan reippailusta ulkoilmassa ja yhdessäolosta upeissa Tahkovuoren maisemissa. Muistelemme lämmöllä kaikkia niitä rakkaita motoristiystäviä, jotka eivät ole meidän kanssa viettämässä rentouttavaa, nautinnollista ja lämminhenkistä viikonloppua. Ilolla reissun jälkeen kerromme, kuinka olemme virkistäytyneet Savon suuressa sydämessä.
talktohand.gif
Kauniisti sanottu.

talktohand.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
, voi sitä pientä, viatonta ja iloista 12v Peteä.... Niin tietämätön mitä kaikkea kuulas talvipäivä voikaan tuoda tullessaan, kun oikein yrittää....  
033102bebe_1_prv.gif

Sumppa, ostikko 2 x suolaa, vai pitäiskö mun tuoda vielä fariinisuolaa...
wink.gif
Mut joo, kahvit löytyy, joten mä tuon muut "lisäainekset" jälkiruokaan.
033102beer_1_prv.gif

buttrock.gif

Back