- Sijainti
- Kultarannikko
Mä voin ottaa. Mullakaan ei oo lasketteluhousuja..Tarvitko lainaksi? Lasketteluasu Peak Performance sponsored by Lapin Kulta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voin ottaa. Mullakaan ei oo lasketteluhousuja..Tarvitko lainaksi? Lasketteluasu Peak Performance sponsored by Lapin Kulta?
Sä oot niin läskiMä voin ottaa. Mullakaan ei oo lasketteluhousuja..Tarvitko lainaksi? Lasketteluasu Peak Performance sponsored by Lapin Kulta?
No en varmasti tahdo. Ensinnäkin viime vuonna osoittautui tuo lainatavaroiden kohtalo aika kalliiksi ja toisaalta mä en kyllä tekstiileitä lainaa tollaselle rymyreissulle muutenkaan, koska niiden kunto ei välttämättä ole palautettaessa enää ihan yhtä priima...Tarvitko lainaksi? Lasketteluasu Peak Performance sponsored by Lapin Kulta?Mä otan kans ajohousut, eihän mulla muita ole.
No sehän vasta ikävä yhteensattuma olisi. Todennäköisyys moiselle on aika pieni, mutta citikassa matkustettaessa tosin kasvaa kuudenteen potenssiin. Mut siltä varalta täytyy varmaan polttaa niitä samantien vaikka kymmenenTota... Öööö.....![]()
Voi olla että se cd linkoutuu kyl matkalla jonnekki ehkä vahingossa vaikka ikkunasta tms...
Varokki saatana!No sehän vasta ikävä yhteensattuma olisi. Todennäköisyys moiselle on aika pieni, mutta citikassa matkustettaessa tosin kasvaa kuudenteen potenssiin. Mut siltä varalta täytyy varmaan polttaa niitä samantien vaikka kymmenenTota... Öööö.....![]()
Voi olla että se cd linkoutuu kyl matkalla jonnekki ehkä vahingossa vaikka ikkunasta tms...![]()
Ai hitto jos joku edes KEHTAA näyttäytyä mun seurassa jossain muissa vaatemerkeissä kun H&H, Burton, Oakley, Quiksilver, Sessions, Volcom, tai muita vaatetuksia jotka maksavat alle vuoden präktävakuutuksen ilman boonuksia !!!Näyttää siltä että ei porukka paljon pysty "merkkilaskettelutekstiileillä" elvistelee...
No, on sitä ajokamoilla Alpeillakin laskettu.![]()
No perkule. Sit täytyy varmaa käyttää koko huominen päivä shoppailuun, et uskaltaa tulla edes samaa autoon..Ai hitto jos joku edes KEHTAA näyttäytyä mun seurassa jossain muissa vaatemerkeissä kun H&H, Burton, Oakley, Quiksilver, Sessions, Volcom, tai muita vaatetuksia jotka maksavat alle vuoden präktävakuutuksen ilman boonuksia !!!Näyttää siltä että ei porukka paljon pysty "merkkilaskettelutekstiileillä" elvistelee...
No, on sitä ajokamoilla Alpeillakin laskettu.
...aina saa hävettää...![]()
Niin pitääNo perkule. Sit täytyy varmaa käyttää koko huominen päivä shoppailuun, et uskaltaa tulla edes samaa autoon..Ai hitto jos joku edes KEHTAA näyttäytyä mun seurassa jossain muissa vaatemerkeissä kun H&H, Burton, Oakley, Quiksilver, Sessions, Volcom, tai muita vaatetuksia jotka maksavat alle vuoden präktävakuutuksen ilman boonuksia !!!Näyttää siltä että ei porukka paljon pysty "merkkilaskettelutekstiileillä" elvistelee...
No, on sitä ajokamoilla Alpeillakin laskettu.
...aina saa hävettää...![]()
![]()
Ei meijän kyytiin enää mahu viinaksia!Kai me matkalla pysähdytään Alkoon?
fuck... mä alotan sit puudutuksen jo kotona.Ei meijän kyytiin enää mahu viinaksia!Kai me matkalla pysähdytään Alkoon?
Ruokaa vitusti + 5 hengen kamat... ja ne 5 pientä ja siroa henkeä tietty![]()
No et taida olla ainoo joka niin tekee...fuck... mä alotan sit puudutuksen jo kotona.Ei meijän kyytiin enää mahu viinaksia!Kai me matkalla pysähdytään Alkoon?
Ruokaa vitusti + 5 hengen kamat... ja ne 5 pientä ja siroa henkeä tietty![]()
![]()
Sulla ei sitten ole pienintäkää hajua minkälainen reissu on tiedossaHei huliwilit! Kava10 toivottaa Teille oikein miellyttävää ja rauhallista
matkaa, jota koko foorumi on niin hartaasti 1/2 vuotta odottanut Teille. Onnex tuli tosi upeet talvi-ilmat. Kun tulette takaisin virkistyneinä ja levänneinä, ulkoilusta posket raikkaan heleän punaisina, niin kertokaa sitten täällä foorumilla meille, matkalta pois jääneille, mitä siellä tapahtui![]()
![]()
![]()
Ihanaa, kun jaksat kannustaa meitä. Me tulemme nauttimaan reippailusta ulkoilmassa ja yhdessäolosta upeissa Tahkovuoren maisemissa. Muistelemme lämmöllä kaikkia niitä rakkaita motoristiystäviä, jotka eivät ole meidän kanssa viettämässä rentouttavaa, nautinnollista ja lämminhenkistä viikonloppua. Ilolla reissun jälkeen kerromme, kuinka olemme virkistäytyneet Savon suuressa sydämessä.Hei huliwilit! Kava10 toivottaa Teille oikein miellyttävää ja rauhallista
matkaa, jota koko foorumi on niin hartaasti 1/2 vuotta odottanut Teille. Onnex tuli tosi upeet talvi-ilmat. Kun tulette takaisin virkistyneinä ja levänneinä, ulkoilusta posket raikkaan heleän punaisina, niin kertokaa sitten täällä foorumilla meille, matkalta pois jääneille, mitä siellä tapahtui.
Kauniisti sanottu.Ihanaa, kun jaksat kannustaa meitä. Me tulemme nauttimaan reippailusta ulkoilmassa ja yhdessäolosta upeissa Tahkovuoren maisemissa. Muistelemme lämmöllä kaikkia niitä rakkaita motoristiystäviä, jotka eivät ole meidän kanssa viettämässä rentouttavaa, nautinnollista ja lämminhenkistä viikonloppua. Ilolla reissun jälkeen kerromme, kuinka olemme virkistäytyneet Savon suuressa sydämessä.Hei huliwilit! Kava10 toivottaa Teille oikein miellyttävää ja rauhallista
matkaa, jota koko foorumi on niin hartaasti 1/2 vuotta odottanut Teille. Onnex tuli tosi upeet talvi-ilmat. Kun tulette takaisin virkistyneinä ja levänneinä, ulkoilusta posket raikkaan heleän punaisina, niin kertokaa sitten täällä foorumilla meille, matkalta pois jääneille, mitä siellä tapahtui.![]()
Onneks meillä on niin kiltti kuski et se pysähtyy edes olut kauppaan!?Kai me matkalla pysähdytään Alkoon?
Ihanaa, kun jaksat kannustaa meitä. Me tulemme nauttimaan reippailusta ulkoilmassa ja yhdessäolosta upeissa Tahkovuoren maisemissa. Muistelemme lämmöllä kaikkia niitä rakkaita motoristiystäviä, jotka eivät ole meidän kanssa viettämässä rentouttavaa, nautinnollista ja lämminhenkistä viikonloppua. Ilolla reissun jälkeen kerromme, kuinka olemme virkistäytyneet Savon suuressa sydämessä.Hei huliwilit! Kava10 toivottaa Teille oikein miellyttävää ja rauhallista
matkaa, jota koko foorumi on niin hartaasti 1/2 vuotta odottanut Teille. Onnex tuli tosi upeet talvi-ilmat. Kun tulette takaisin virkistyneinä ja levänneinä, ulkoilusta posket raikkaan heleän punaisina, niin kertokaa sitten täällä foorumilla meille, matkalta pois jääneille, mitä siellä tapahtui.![]()