• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG goes TAHKO 2.0.0.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Edellisestä viestistä johtuen

TeamVålvåsta vapautunut yksi paikka...
Lähtöpaikka: Helsinki.

1. Petri 12år
2. -- VAPAA PAIKKA --
3. Janloppi
4. Ace

Saa ilmoittautua.

Edit: å

Team Vålvå startaa about klo 12... stadista ja kieputtaa pårvoon kautta, joten Acen hakumatkalla mahtuisi kyllä Grizzlykin kyytiin, mikäli Zillari ei halua kiertää sitä kautta.

Huom! Ottakaa lakanat mukaan.
Onko jotain muuta mitä pitäisi ottaa mukaan? Siis tiedän kyllä perustarpeeni, mutta lakanat puuttui mun listasta. Nyt nekin on lisätty
smile_org.gif

Onko jotain muuta mitä pitäisi ottaa mukaan? Siis tiedän kyllä perustarpeeni, mutta lakanat puuttui mun listasta. Nyt nekin on lisätty
smile_org.gif
Aivot voi jättää kotiin... ja muista viedä roskat, kastella kukat ja ruoki hamsteri.
Ai niin ja meinas unohtua: Siirrä kuukautiset.
Kiitos Petri, olet tosi ystävä
pftroest.gif

Aivot jää viimeistään baarin narikkaan, joten kai nekin voi kotiin jättää suosiolla.

smile_org.gif
Aivot voi jättää kotiin... ja muista viedä roskat, kastella kukat ja ruoki hamsteri.
Ai niin ja meinas unohtua: Siirrä kuukautiset.
*REPS*
biggrin.gif
Tämä listahan löytyy suoraan tuolta, myös viimeinen kohta,  Matkatavaraluettelo, vaikka mopoiluun tehtykin, sitä voi soveltaa kaikenlaisiin reissuihin...
biggrin.gif

buttrock.gif

V**tu, mä en löydä mun skimbahousuja mistään, tais joku pölliä muutossa... Enkä kyllä yhtä päivää varten osta, täytynee kattoa josko ajohousut kaivais, pysyis polvet ehjinä Pehkubaarissa....
tounge.gif

V**tu, mä en löydä mun skimbahousuja mistään, tais joku pölliä muutossa... Enkä kyllä yhtä päivää varten osta, täytynee kattoa josko ajohousut kaivais, pysyis polvet ehjinä Pehkubaarissa....
tounge.gif
Sama probleema täällä.. Ajohousut tuntuu hyvältä vaihtoehdolta.
Mitä te pojat sinne turhaan mitään housuja edes raahaatte??
033102ass_1_prv.gif
Meidän muiden viihtyvyyden vuoksi on kuitenkin suotavaa käyttää housuja.
lookaround_orig.gif

Mä otan kans ajohousut, eihän mulla muita ole.

Ja toki pitää käyttää housuja, siellä on niin kylmä, ettei voi esiintyä edukseen ilmankaan... ja kaiken lisäksi taidan polttaa ceereellisen loistavaa matkamusiikkia aivan uskomattoman hienolta orkesterilta nimeltä "käytänhousuja"
smile_org.gif

Mä otan kans ajohousut, eihän mulla muita ole.

Ja toki pitää käyttää housuja, siellä on niin kylmä, ettei voi esiintyä edukseen ilmankaan... ja kaiken lisäksi taidan polttaa ceereellisen loistavaa matkamusiikkia aivan uskomattoman hienolta orkesterilta nimeltä "käytänhousuja"
smile_org.gif
Tota... Öööö.....
eek.gif

Voi olla että se cd linkoutuu kyl matkalla jonnekki ehkä vahingossa vaikka ikkunasta tms...

Back