• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Ruunaa II , 3.-5.7.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
... ja sen mukaisesti juomia on Ruunaalla odottelemassa.
Pakko laittaa pieni disclaimer...

Eli juomia kun järjestellään, niin tokkiinsa pyritään pitämään toivomuksista kiinni, mutta jos ei jostain syystä olutmerkit osu ihan kohdalleen, niin elekkeepä ampuko juoman kantajaa
cool.gif

Muistaakseni viimevuonna ei onnistuttu ihan kaikkia merkkitoiveita toteuttaan valikoimista johtuen. Tosin, merkkien merkitys väheni sit luonnonhelmassa ja kaikki kostea valui kurkusta alas
033102beer_1_prv.gif

... ja sen mukaisesti juomia on Ruunaalla odottelemassa.
Pakko laittaa pieni disclaimer...

Eli juomia kun järjestellään, niin tokkiinsa pyritään pitämään toivomuksista kiinni, mutta jos ei jostain syystä olutmerkit osu ihan kohdalleen, niin elekkeepä ampuko juoman kantajaa  
cool.gif

Muistaakseni viimevuonna ei onnistuttu ihan kaikkia merkkitoiveita toteuttaan valikoimista johtuen. Tosin, merkkien merkitys väheni sit luonnonhelmassa ja kaikki kostea valui kurkusta alas  
033102beer_1_prv.gif
No siiderimerkin kanssa niivväliä kunhan on KUIVAA ja mieluiten FIZZIÄ! Ja tämä ei ollut fizzi!
tounge.gif

Voi halavatun halavattu, ensin mökkiseurasta virpi77 vaihtuu muukkaan ja sitten vielä athene terwoon, ei vois heteromiehelle pahemmin käydä  
033102ass_1_prv.gif
tää menee siis vain  
033102beer_1_prv.gif

tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Voi halavatun halavattu, ensin mökkiseurasta virpi77 vaihtuu muukkaan ja sitten vielä athene terwoon, ei vois heteromiehelle pahemmin käydä  
033102ass_1_prv.gif
tää menee siis vain  
033102beer_1_prv.gif

Haha! Jos Muukka yöllä on sen näkönen että etsii vessaa, niin tuuppaa se pihalle nopsaan jos ei tunnu löytävän - ihan itsesi ja sänkysi takia
biggrin.gif

Ja joo, TeeVee - jos sais 2 x liinavaatesettiä meitille
smile_org.gif
(ei liity muukkaan)

Mihis aikaan PK-seudulta meinaa porukka tuonne lähtee valumaan? Itsellä tavoite koittaa startata klo 13 Hyvinkäältä...
Muista osaa sanoa mut meidän "Daltonien" poppoo suunnitteli lähtevänsä heti aamusta ajeleen niin saa mennä rauhassa koko päivän hyvästä ilmasta naatiskellen ja ollaan sitten virkeinä ja levänneinä pelipaikoilla ajoissa, he
062802moto_prv.gif

Sainpa juuri tuolta koskenlaskijalta viestiä...

Sanoovat että vesi on koskessa lämminta ja sitä on kohtuullisesti. Eli hyvät laskut pitäisi saada aikaiseksi.
buttrock.gif

Muistutanpa kaikkia, (myös Muukkaa
biggrin.gif
), että viimeinen koski on mahdollista uida alas, uikkarit mukaan siis! Viimekerralla uineet pystynevät lämmöllä tuota suosittelemaan.

Ensimmäisessä koskessa, Neitikoskessa on toivottavasti myös valokuvaaja, jonka ikuistuksia voi ostaa laskun jälkeen riistohinnalla. Mahtoiko olla 10€ / kuva viimevuonna. Joten jos haluatte kuvan laskusta, niin varautukaapa tuohonkin.

Olen huomisen illan-keskiviikkoiltaan reissussa, joten laitanpa jo tässä vaiheessa numeroni tänne (jos joku sattuu jo lähteen ajoissa liikenteeseen). Eli jos jotain kysyttävää/murheita esmes perjantaina saapuessa, niin numeroon 050 366 2875 saapi soitella.

Ensimmäisessä Neitikoskessa on toivottavasti myös valokuvaaja, jonka ikuistuksia voi ostaa laskun jälkeen riistohinnalla. Mahtoiko olla 10€ / kuva viimevuonna. Joten jos haluatte kuvan laskusta, niin varautukaapa tuohonkin.
Viimevuonna jossain koskessa porukkaa pääsi lautan keulaan "keulakoristeeksi", jos satut olemaan koskiporukoiden kanssa jutuissa niin kysäse saisko ne kaikki laskea tuolla keulilla? Mulla on nimittäin sukellusboxi tolle kameralle, et voisin vaikka koittaa kuvailla siinä
smile_org.gif

Ensimmäisessä Neitikoskessa on toivottavasti myös valokuvaaja, jonka ikuistuksia voi ostaa laskun jälkeen riistohinnalla. Mahtoiko olla 10€ / kuva viimevuonna. Joten jos haluatte kuvan laskusta, niin varautukaapa tuohonkin.
Viimevuonna jossain koskessa porukkaa pääsi lautan keulaan "keulakoristeeksi", jos satut olemaan koskiporukoiden kanssa jutuissa niin kysäse saisko ne kaikki laskea tuolla keulilla? Mulla on nimittäin sukellusboxi tolle kameralle, et voisin vaikka koittaa kuvailla siinä
smile_org.gif
Oli tuostakin puhetta, kun tuo Suikkaaja on vatkannu ranteessa pas*aks
biggrin.gif
... Totesivat, että onhan noita keulakoristeita aina ollut. Voisin siis kuvitella että onnistuu. Ota vaan kamera mukaan!

Vieläkun toi keli pysyis "luvattuna"... Näyttäs perjantaille ja lauantaille edelleen auringon mollukan kuvia  
cool.gif
Nyt näyttää sää ennuste lupaavalta, Forecan ennuste Nurmekseen
Oikein suomalainen kesäsää näköjään luvassa.
Edittiä, lisätään vielä Ilmatieteen laitoksen ennuste
Mä taidan luottaa tänään Accuweatherin palveluun...
cool.gif
Vaikkei tuokaan niin loistokkaalta näytä, muttei tuu kuitenkaan vettä
nixweiss.gif

No, onneksi illat on kuitenkin kosteita
033102beer_1_prv.gif

Mites onkohan kukaan mahdollisesti lähdössä autolla pääkaupunkiseudulta
biggrin.gif
 kun on vielä epävarmaan onko oma pyörä saatu kuntoon tohon mennessä  
mad.gif
vieläkin olisi tarvetta kyydille  
crazy.gif
Katoin noita sääkarttoja ja päätin että autolla mennään.
Oli Porin ajomatka riittävän tuskaa sunnuntai aamuna.
Joten kyydillä pääsee, eli jos Flippo tulee kyydissä niin sit ois autossa vielä tilaa 3 tai kahdelle riipuen siitä miten sylikkään haluaa autossa istua.
biggrin.gif
Hopeen harmaa audi suikkaa taas menemmään, mutta jos nyt tällä kertaa ilman sakkoja
biggrin.gif

Matkaan voisi lähteä joskus puolenpäivän jälkeen?

Laitettaan puhelinnumeroa jakoon tossa myöhemmin niin voi tarkemmin sopia lähtöpaikasta yms
smile_org.gif

Täytyy nyt laittaa uudelleen harkintaan tänne reissuun lähtö jottei .orgin hallituksen tarvii käsitellä mun tekemisiä/tekemättäjättämisiä puhumisia/puhumattajättämisiä. Mun tunnarin voi sulkea/poistaa tai vaikka laittaa etusivulle naruun roikkumaan, se kun on aivan sama. Ja sit vielä sille yhdelle epäuskoiselle se piste .

Täytyy nyt laittaa uudelleen harkintaan tänne reissuun lähtö jottei .orgin hallituksen tarvii käsitellä mun tekemisiä/tekemättäjättämisiä puhumisia/puhumattajättämisiä. Mun tunnarin voi sulkea/poistaa tai vaikka laittaa etusivulle naruun roikkumaan, se kun on aivan sama. Ja sit vielä sille yhdelle epäuskoiselle se piste .
Mitäs tämä tämmöinen on? Kuulostaa ikävältä.
sad_orig.gif

lookaround_orig.gif
... Joo-okei, minen tajuu taas mitään, mutta tokkopa tuo on ensimmäinen kerta...

sad_orig.gif
Orgin hallitus käsittelee yksityisten ihmisten asioita - jotka ei siis kuulu edes RY:hyn - kokouksissaan.

Katoppaku ei saa mennä kokoontumaan - varsinkaan moottoripyörillä. be ware, ne tulee ja puhkoo sun moposta kumit jos oot tännepäin tulossa
biggrin.gif

sad_orig.gif
Orgin hallitus käsittelee yksityisten ihmisten asioita - jotka ei siis kuulu edes RY:hyn - kokouksissaan.

Katoppaku ei saa mennä kokoontumaan - varsinkaan moottoripyörillä. be ware, ne tulee ja puhkoo sun moposta kumit jos oot tännepäin tulossa  
biggrin.gif
Jepjep... Onkohan nyt ihan kaikki pillerit napattu tältä päivältä ku alkaa teksti olla hieman vainoharhaista???

^ sellasta inffoa sieltä on tullut peräti 2 eri hallituksen jäseneltä, liekkö niilläkään lääkitys kohdillaan
nixweiss.gif

Back