Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleeko nuo 42 "Esalainen 4. :lle" vai vaihtuuko jotkut, olen jostain nypännyt tuonne jo kolmet saappaatLöytyskös vielä 42 saappaat mulle? juomapuoli tilaukset pitää laittaa harkintaan myös,mahkuista tähänkin..![]()
Jakautunut moneksi...Tuleeko nuo 42 "Esalainen 4. :lle" vai vaihtuuko jotkut, olen jostain nypännyt tuonne jo kolmet saappaatLöytyskös vielä 42 saappaat mulle? juomapuoli tilaukset pitää laittaa harkintaan myös,mahkuista tähänkin..![]()
![]()
Sorikato, jussi ja pää vähän jäässä![]()
joops, sorry vähän huono ulosanti mutta kyl ne olis tulossa esalainen 4:lleJakautunut moneksi...Tuleeko nuo 42 "Esalainen 4. :lle" vai vaihtuuko jotkut, olen jostain nypännyt tuonne jo kolmet saappaatLöytyskös vielä 42 saappaat mulle? juomapuoli tilaukset pitää laittaa harkintaan myös,mahkuista tähänkin..![]()
![]()
Sorikato, jussi ja pää vähän jäässä
?![]()
Henkilökunta varmaan kaipailee, ....... tekihän Muukka varmasti lähtemättömän vaikutuksen.sanoi:Kukas ottaa Muukan kainaloon?
Etenkin koskenlaskijaan Muukan helikopteri teki lähtemättömän vaikutuksenHenkilökunta varmaan kaipailee, ....... tekihän Muukka varmasti lähtemättömän vaikutuksen.sanoi:Kukas ottaa Muukan kainaloon?![]()
Coverit tossa kyselee, että ovatko Esalaiset kovinkin sikiävää sorttia, kun noin monta on lähdössä......?Heps! Esalainen 1+2+3 ottaisivat kukin 24-tölkkisetin, merkkinä käy muut kuin lappalainen. Esalainen 4 ottaisi 2 x 8-tölkkisetin, ei lappalaistaja zpete:n keissistä lisäravinnetta mikäli rupee huikoo...![]()
![]()
Tiedä häntä sitten, pitkä matka pistää janottaaCoverit tossa kyselee, että ovatko Esalaiset kovinkin sikiävää sorttia, kun noin monta on lähdössä......?Heps! Esalainen 1+2+3 ottaisivat kukin 24-tölkkisetin, merkkinä käy muut kuin lappalainen. Esalainen 4 ottaisi 2 x 8-tölkkisetin, ei lappalaistaja zpete:n keissistä lisäravinnetta mikäli rupee huikoo...![]()
Janoisia tuntuvat ainakin olevan.![]()
![]()
No hyväkaikki ovatkin varmaan jo arvanneet että kollijoukkohan se sieltä on tuloillansa...![]()
Mutta hei, kunnon kelit on tilattu... Ainoo on jos P. Pouta haluu näyttää meilleLieksaan mennessä on mahdollista lisätä kokemuksiin lauttamatka. Tällä pääsee mopon kanssa nauttimaan Pielisen maisemista ja hintakaan ei päätä huimaa! Toki sään pitää olla ihan nappi, jotta....![]()
Eedit Linkki korjattu.
Mä meinaan testata. 2 e vähän siitä, että ööö.... ainakin tietää, mikä on tilanne!Tiedoksi kaikille: Raahaan tuon alkometrin mukaan ja otan arvioidun kasan pillejä siihen myös - eli halukkaat voivat testauttaa ajokuntonsa 2e korvausta vastaan (tasaraha kiitos) ruunaalla "ammattimittarilla".
Kyseessä on siis Drägerin poliisi/pelastuslaitoksenkin käytössä oleva malli, joka on kalibroitu pari kk, eli pari puhallusta sitten.
Disclaimer: jokainen toki puhaltelee mitskuun omalla vastuulla, en ota (epätodennäköisistäkään) mittavirheistä vastuuta.
No mutta tämä tulee tarpeeseen, täytyypä varata kolikoita mukaan.Tiedoksi kaikille: Raahaan tuon alkometrin mukaan ja otan arvioidun kasan pillejä siihen myös - eli halukkaat voivat testauttaa ajokuntonsa 2e korvausta vastaan (tasaraha kiitos) ruunaalla "ammattimittarilla".
Kyseessä on siis Drägerin poliisi/pelastuslaitoksenkin käytössä oleva malli, joka on kalibroitu pari kk, eli pari puhallusta sitten.
Disclaimer: jokainen toki puhaltelee mitskuun omalla vastuulla, en ota (epätodennäköisistäkään) mittavirheistä vastuuta.
No harrastushan tämä nimenomaan, ei kait joku luule että minä työkseniHarrastelijoiden hommaa tuollaiset mittarit, älkää langetko Wiinan kiroihin, jos ette osaa hallita hommaa.