• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Ruunaa II , 3.-5.7.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Harrastelijoiden hommaa tuollaiset mittarit, älkää langetko Wiinan kiroihin, jos ette osaa hallita hommaa.
No harrastushan tämä nimenomaan, ei kait joku luule että minä työkseni  
033102beer_1_prv.gif
Heh, tästä tulee mieleen
biggrin.gif
- klik -

Heps! Esalainen 1+2+3 ottaisivat kukin 24-tölkkisetin, merkkinä käy muut kuin lappalainen. Esalainen 4 ottaisi 2 x 8-tölkkisetin, ei lappalaista  
smile_org.gif
ja zpete:n keissistä lisäravinnetta mikäli rupee huikoo...  
wink.gif
Coverit tossa kyselee, että ovatko Esalaiset kovinkin sikiävää sorttia, kun noin monta on lähdössä......?  
biggrin.gif
Janoisia tuntuvat ainakin olevan.  
033102beer_1_prv.gif
Tiedä häntä sitten, pitkä matka pistää janottaa  
nixweiss.gif
niin ja kaikki ovatkin varmaan jo arvanneet että kollijoukkohan se sieltä on tuloillansa...  
biggrin.gif
Mulle kans mäyräkoira, ettei jano yllätä - kiitos
smile_org.gif

smile_org.gif
Tuo on nyt "kirjattu" ...

Muistutanpa tässä vaiheessa vielä, jos jollakulla sattuu olemaan ruoka-aineiden suhteen rajoitteita. Informoikaa minua mahdollisimman nopeasti, privalla/tänne viestiketjuun. Täytyis antaa tiedot tuonne itärajalle... Aloitusviestissä näkyy jotain kuvauksia safkoista, joita on odotettavissa.

Edelleen... Juomatilauksia saapi tehdä. Varautukaas muuten tosiaan noiden maksuun sitten käteisellä siellä Ruunaan päässä, lähin automaatti Lieksassa, joten matkalla mennessä jo automaatilta rahaa.

Teen tässä lähipäivinä vielä mökkilistaan pieniä lisäyksiä. Laittelen ylös ne "oikeat" mökkinumerot.

Pyrin olemaan ite perillä siellä n. klo 16... Jos joku on aikaisemmin, niin respasta saa avaimet nimimerkkiä vastaan!

BTW,
Onkohan kellään hajua/muuta havaintoa Virpi77 :sta?

smile_org.gif

Muistutanpa tässä vaiheessa vielä, jos jollakulla sattuu olemaan ruoka-aineiden suhteen rajoitteita. Informoikaa minua mahdollisimman nopeasti, privalla/tänne viestiketjuun. Täytyis antaa tiedot tuonne itärajalle... Aloitusviestissä näkyy jotain kuvauksia safkoista, joita on odotettavissa.

Edelleen... Juomatilauksia saapi tehdä. Varautukaas muuten tosiaan noiden maksuun sitten käteisellä siellä Ruunaan päässä, lähin automaatti Lieksassa, joten matkalla mennessä jo automaatilta rahaa.

Teen tässä lähipäivinä vielä mökkilistaan pieniä lisäyksiä. Laittelen ylös ne "oikeat" mökkinumerot.

Pyrin olemaan ite perillä siellä n. klo 16... Jos joku on aikaisemmin, niin respasta saa avaimet nimimerkkiä vastaan!

BTW,
Taitaa olla juuri nyt huonovointinen eilisten polttareidensa jälkeen, ei ole lähdössä ja olen koittanut yllyttää muukkaa juurikin tuolle paikalle.

smile_org.gif

BTW,
Taitaa olla juuri nyt huonovointinen eilisten polttareidensa jälkeen, ei ole lähdössä ja olen koittanut yllyttää muukkaa juurikin tuolle paikalle.
Vieläkösse Muukka olis lähdössä?
tounge.gif

Maksettu. Monot voisi olla kokoa 44, niin ei kenkä purista. Juomalistaan voisi pistää meikäläiselle olutta laatikollisen.

Maksettu. Monot voisi olla kokoa 44, niin ei kenkä purista. Juomalistaan voisi pistää meikäläiselle olutta laatikollisen.
Sadevaatteitahan sä et ehkä tarvitse, mutta lippistä voi suositella, ettei tule auringonpistosta.  
biggrin.gif

Ainiin... nimim. ORGin huolestuneet kyselevät, että jaksatko varmasti juoda koko laatikollisen, ettei vaan tarvitse maahan sitä olutta kaataa?
033102beer_1_prv.gif

Aivo ei näköjään ole toiminut työviikkoina, tuonnehan voisi lähteäkin ja sattuu vielä loma-aikaan. Jos peruutuspaikkoja vielä tulee, niin voisin ottaa sellaisen.

Jaahas, peruutuspaikka tuli ja meikäkin pääsee mukaan. Yksityiskohtia säädetty jo privalla. Onkos muita yrittämässä osua Koli-Lieksa paatille klo 17.30 (Lieksassa klo 19.10)? Toinen lähtö on 11.30, mutta ainakin mulle se on turhan aikaisin.

Jaahas, peruutuspaikka tuli ja meikäkin pääsee mukaan. Yksityiskohtia säädetty jo privalla. Onkos muita yrittämässä osua Koli-Lieksa paatille klo 17.30 (Lieksassa klo 19.10)? Toinen lähtö on 11.30, mutta ainakin mulle se on turhan aikaisin.
Sään salliessa kyllä!  
thumbs-up.gif
Ruunaalle ehtinee noin klo 20.00 mennessä?

Sään salliessa kyllä!  
thumbs-up.gif
Ruunaalle ehtinee noin klo 20.00 mennessä?
Tuosta satamasta ajelee sellaisen 20-25minuuttia Ruunaalle... Ehditte siis loistavasti kasiin mennessä. Ette myöhästy humalasta!
033102beer_1_prv.gif

Vieläkun toi keli pysyis "luvattuna"... Näyttäs perjantaille ja lauantaille edelleen auringon mollukan kuvia
cool.gif

Mihis aikaan PK-seudulta meinaa porukka tuonne lähtee valumaan? Itsellä tavoite koittaa startata klo 13 Hyvinkäältä...

Torstaina jos nykäsis pikkuteitä ensin Imatralle ja sieltä pakollisen kahvittelun jälkeen Kiteelle.
Kiteeltä perjantaina iltapäivällä Lieksaan kaffelle ja näjemmä paikallisen marketin kautta sitten kohti Ruunaata.

Niinjuu, juominkitilauksista sen verran että mieluusti kaikki tilaukset kehiin torstaina puoleen päivään mennessä. Printtaan tuon listan ulos to iltana ja sen mukaisesti juomia on Ruunaalla odottelemassa.

Back