Heh, tästä tulee mieleenNo harrastushan tämä nimenomaan, ei kait joku luule että minä työkseniHarrastelijoiden hommaa tuollaiset mittarit, älkää langetko Wiinan kiroihin, jos ette osaa hallita hommaa.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, tästä tulee mieleenNo harrastushan tämä nimenomaan, ei kait joku luule että minä työkseniHarrastelijoiden hommaa tuollaiset mittarit, älkää langetko Wiinan kiroihin, jos ette osaa hallita hommaa.![]()
Mulle kans mäyräkoira, ettei jano yllätä - kiitosTiedä häntä sitten, pitkä matka pistää janottaaCoverit tossa kyselee, että ovatko Esalaiset kovinkin sikiävää sorttia, kun noin monta on lähdössä......?Heps! Esalainen 1+2+3 ottaisivat kukin 24-tölkkisetin, merkkinä käy muut kuin lappalainen. Esalainen 4 ottaisi 2 x 8-tölkkisetin, ei lappalaistaja zpete:n keissistä lisäravinnetta mikäli rupee huikoo...![]()
Janoisia tuntuvat ainakin olevan.![]()
niin ja kaikki ovatkin varmaan jo arvanneet että kollijoukkohan se sieltä on tuloillansa...![]()
![]()
Tuo on nyt "kirjattu" ...Mulle kans mäyräkoira, ettei jano yllätä - kiitos![]()
Taitaa olla juuri nyt huonovointinen eilisten polttareidensa jälkeen, ei ole lähdössä ja olen koittanut yllyttää muukkaa juurikin tuolle paikalle.Tuo on nyt "kirjattu" ...Mulle kans mäyräkoira, ettei jano yllätä - kiitos![]()
Muistutanpa tässä vaiheessa vielä, jos jollakulla sattuu olemaan ruoka-aineiden suhteen rajoitteita. Informoikaa minua mahdollisimman nopeasti, privalla/tänne viestiketjuun. Täytyis antaa tiedot tuonne itärajalle... Aloitusviestissä näkyy jotain kuvauksia safkoista, joita on odotettavissa.
Edelleen... Juomatilauksia saapi tehdä. Varautukaas muuten tosiaan noiden maksuun sitten käteisellä siellä Ruunaan päässä, lähin automaatti Lieksassa, joten matkalla mennessä jo automaatilta rahaa.
Teen tässä lähipäivinä vielä mökkilistaan pieniä lisäyksiä. Laittelen ylös ne "oikeat" mökkinumerot.
Pyrin olemaan ite perillä siellä n. klo 16... Jos joku on aikaisemmin, niin respasta saa avaimet nimimerkkiä vastaan!
BTW,
Onkohan kellään hajua/muuta havaintoa Virpi77 :sta?
Vieläkösse Muukka olis lähdössä?Taitaa olla juuri nyt huonovointinen eilisten polttareidensa jälkeen, ei ole lähdössä ja olen koittanut yllyttää muukkaa juurikin tuolle paikalle.Tuo on nyt "kirjattu" ...Mulle kans mäyräkoira, ettei jano yllätä - kiitos![]()
Muistutanpa tässä vaiheessa vielä, jos jollakulla sattuu olemaan ruoka-aineiden suhteen rajoitteita. Informoikaa minua mahdollisimman nopeasti, privalla/tänne viestiketjuun. Täytyis antaa tiedot tuonne itärajalle... Aloitusviestissä näkyy jotain kuvauksia safkoista, joita on odotettavissa.
Edelleen... Juomatilauksia saapi tehdä. Varautukaas muuten tosiaan noiden maksuun sitten käteisellä siellä Ruunaan päässä, lähin automaatti Lieksassa, joten matkalla mennessä jo automaatilta rahaa.
Teen tässä lähipäivinä vielä mökkilistaan pieniä lisäyksiä. Laittelen ylös ne "oikeat" mökkinumerot.
Pyrin olemaan ite perillä siellä n. klo 16... Jos joku on aikaisemmin, niin respasta saa avaimet nimimerkkiä vastaan!
BTW,
Onkohan kellään hajua/muuta havaintoa Virpi77 :sta?
vieläkin olisi tarvetta kyydilleMites onkohan kukaan mahdollisesti lähdössä autolla pääkaupunkiseudultakun on vielä epävarmaan onko oma pyörä saatu kuntoon tohon mennessä![]()
![]()
HaMä voin sit ottaa ton Virpin paikan.
Sadevaatteitahan sä et ehkä tarvitse, mutta lippistä voi suositella, ettei tule auringonpistosta.Maksettu. Monot voisi olla kokoa 44, niin ei kenkä purista. Juomalistaan voisi pistää meikäläiselle olutta laatikollisen.
Oliks toi haaste muukallenimim. ORGin huolestuneet kyselevät, että jaksatko varmasti juoda koko laatikollisen, ettei vaan tarvitse maahan sitä olutta kaataa?![]()
Sään salliessa kyllä!Jaahas, peruutuspaikka tuli ja meikäkin pääsee mukaan. Yksityiskohtia säädetty jo privalla. Onkos muita yrittämässä osua Koli-Lieksa paatille klo 17.30 (Lieksassa klo 19.10)? Toinen lähtö on 11.30, mutta ainakin mulle se on turhan aikaisin.
Tuosta satamasta ajelee sellaisen 20-25minuuttia Ruunaalle... Ehditte siis loistavasti kasiin mennessä. Ette myöhästy humalasta!Sään salliessa kyllä!Jaahas, peruutuspaikka tuli ja meikäkin pääsee mukaan. Yksityiskohtia säädetty jo privalla. Onkos muita yrittämässä osua Koli-Lieksa paatille klo 17.30 (Lieksassa klo 19.10)? Toinen lähtö on 11.30, mutta ainakin mulle se on turhan aikaisin.Ruunaalle ehtinee noin klo 20.00 mennessä?![]()
Sikäli jos saan mopon pajalle/pajalta, kuulostaa lähtöaika hyvältä, aiemminki käy. Tietty tulisin jokatapauksessa tuttavalliset 10min myöhässä, ni sais taas kiriä kiinni.Mihis aikaan PK-seudulta meinaa porukka tuonne lähtee valumaan? Itsellä tavoite koittaa startata klo 13 Hyvinkäältä...