TeeVee
Suomen suurin TeeVee
Ei vielä ole luvannuteikö se lapin hullu Roskakuski ole ilmoittautunu.. kyl se tulee kun on kerran luvannu.. sille paikka
Painostuksen omaisesti pistän sille varauksen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vielä ole luvannuteikö se lapin hullu Roskakuski ole ilmoittautunu.. kyl se tulee kun on kerran luvannu.. sille paikka
Me ollaan Janulin kanssa varmasti aikasessa kun nykästään to liikkeelle(yövytään Tolosenmäellä, Kiteellä) ja pe jää ajoa n.200 km.Mä pyrin oleen paikalla viimeistään n. klo 16... Koitan toki hoidella asiat sillä mallilla, että jos joku jo aiemmin paikanpäälle päätyy, on siellä täysi valmius ottaa vieraat vastaan...
Paikka on teidän! Tervetuloa!Joukkoon mahtunee aina viime hetken lähtijäSaako varata viimeisen paikan?![]()
![]()
Leirintäalueella on A -oikeuksin varustettu ravinteli... Toki omiakin varmasti kannattaa mukana kantaa. Täytyy funtsia tätä kuviota nyt hiukan, olen kahden vaiheilla, vaihdanko kulkineeksi mopon sijaan auton, ihan vaan että saan hoidettua porukalle ruokaa ja juomaa... Lähimpään kauppaan on kuitenkin jonniiverran matkaa...Just meinasinkin kysyä tuota ruokahuolto puolta mutta sepä selvisikin jo. Mites tuon ruokapuolen lisäksi juomapuoli, pitääkö ottaa lemmikkimäyräkoira mukaan vai onko leirintäalueella ravintelia?
Myös Salpalinja vierailu kiinnostaa, jos ei ihan enskapolkujen päähän tarvitse mennä.
Täytyyhän jonkun hoitaa toi huoltopuoliLeirintäalueella on A -oikeuksin varustettu ravinteli... Toki omiakin varmasti kannattaa mukana kantaa. Täytyy funtsia tätä kuviota nyt hiukan, olen kahden vaiheilla, vaihdanko kulkineeksi mopon sijaan auton, ihan vaan että saan hoidettua porukalle ruokaa ja juomaa... Lähimpään kauppaan on kuitenkin jonniiverran matkaa...Just meinasinkin kysyä tuota ruokahuolto puolta mutta sepä selvisikin jo. Mites tuon ruokapuolen lisäksi juomapuoli, pitääkö ottaa lemmikkimäyräkoira mukaan vai onko leirintäalueella ravintelia?
Myös Salpalinja vierailu kiinnostaa, jos ei ihan enskapolkujen päähän tarvitse mennä.
Täytyyhän jonkun hoitaa toi huoltopuoliLeirintäalueella on A -oikeuksin varustettu ravinteli... Toki omiakin varmasti kannattaa mukana kantaa. Täytyy funtsia tätä kuviota nyt hiukan, olen kahden vaiheilla, vaihdanko kulkineeksi mopon sijaan auton, ihan vaan että saan hoidettua porukalle ruokaa ja juomaa... Lähimpään kauppaan on kuitenkin jonniiverran matkaa...Just meinasinkin kysyä tuota ruokahuolto puolta mutta sepä selvisikin jo. Mites tuon ruokapuolen lisäksi juomapuoli, pitääkö ottaa lemmikkimäyräkoira mukaan vai onko leirintäalueella ravintelia?
Myös Salpalinja vierailu kiinnostaa, jos ei ihan enskapolkujen päähän tarvitse mennä.![]()
Mutta eiköhän noihin pyöränlaukkuihin mahu jokaisen juomat/ruokakamppeet kun käy perillepäästyään ne ensin ravistamassa tyhjäksi.
Kiitos näistä kommenteista... Mietiskelin jo, notta mithee wi**uu mä lähen mopotapahtumaan kotilolla...Täytyyhän jonkun hoitaa toi huoltopuoliLeirintäalueella on A -oikeuksin varustettu ravinteli... Toki omiakin varmasti kannattaa mukana kantaa. Täytyy funtsia tätä kuviota nyt hiukan, olen kahden vaiheilla, vaihdanko kulkineeksi mopon sijaan auton, ihan vaan että saan hoidettua porukalle ruokaa ja juomaa... Lähimpään kauppaan on kuitenkin jonniiverran matkaa...Just meinasinkin kysyä tuota ruokahuolto puolta mutta sepä selvisikin jo. Mites tuon ruokapuolen lisäksi juomapuoli, pitääkö ottaa lemmikkimäyräkoira mukaan vai onko leirintäalueella ravintelia?
Myös Salpalinja vierailu kiinnostaa, jos ei ihan enskapolkujen päähän tarvitse mennä.![]()
Mutta eiköhän noihin pyöränlaukkuihin mahu jokaisen juomat/ruokakamppeet kun käy perillepäästyään ne ensin ravistamassa tyhjäksi.
Juu ei kait nyt kenenkään kotilolla![]()
Yritetään saada vaikka siihen Joensuuhun sellanen aika että saatas ryhmää siihen kivasti?eli meidän setti lähtee jo torstaina tossa viiden nurkilla ajetaan savonlinnaa ja yövytään siellä, ja siitä loisto reittejä kohti määränpäätä, kaikki jotka kykenee lähtemään jo torstaina pistäkää privaa mulle ta riisorille... sit perjantaina yritetään löytää veksin porukka..
Mieli tekis lähteä jo torstaina, mutta loma alkaa vasta perjantaina... prkl...eli meidän setti lähtee jo torstaina tossa viiden nurkilla ajetaan savonlinnaa ja yövytään siellä, ja siitä loisto reittejä kohti määränpäätä, kaikki jotka kykenee lähtemään jo torstaina pistäkää privaa mulle ta riisorille... sit perjantaina yritetään löytää veksin porukka..
Tuohon aikarakoseen olisi tarkotus starttaillaOisko PK-seudulta joku lähdössä perjantaina klo 14-16 välillä kohti ruunaata? Voisi mennä porukalla...
eli aivan hyvin voit lähteä torstaina ...Mieli tekis lähteä jo torstaina, mutta loma alkaa vasta perjantaina... prkl...eli meidän setti lähtee jo torstaina tossa viiden nurkilla ajetaan savonlinnaa ja yövytään siellä, ja siitä loisto reittejä kohti määränpäätä, kaikki jotka kykenee lähtemään jo torstaina pistäkää privaa mulle ta riisorille... sit perjantaina yritetään löytää veksin porukka..