• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Ruunaa 4.-6.7.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miten on onko se Varkaus kenenkään sektorissa?
On se ainakin mun reitilläni, jyväkylästä päin tullessa sitä on vaikea missata
smile_org.gif

siis vihdoinkin kaikki selvis, duunivapaat ja lapsenvahdit...pääsen lähtemään...maksan heti huomenna..

Edelleenkin kuulkaas, starttiin reilu viikko ja vielä olis

2 PAIKKAA JÄLJELLÄ !

Mä pyrin oleen paikalla viimeistään n. klo 16... Koitan toki hoidella asiat sillä mallilla, että jos joku jo aiemmin paikanpäälle päätyy, on siellä täysi valmius ottaa vieraat vastaan...

Mie en viitsi täältä Kaakonkulmalta Varkauteen asti ajella...
Karkeasti ajattelin jotain reittiä Imatran kautta Punkaharjulle, Savonrannan kautta Joensuuhun jne... valtateitä vältellen.
Reitti alustavasti kartalla
Matkavauhti maltillinen (en lähde Ducatilla vaan Versiöllä...) ja seura kelpaa.
Jos nyt jotakuta kiinnostaa liittyä tälle itäisemmälle reitille, niin:
Lappeenrannan kohdilta lähden viim. klo 14:00
Kerimäellä vaikka kahvitauko, siitä eteenpäin klo 16:00
Joensuussa joskus klo 17:00 jälkeen,
Perillä joskus klo 18:30-19:00?

Mie en viitsi täältä Kaakonkulmalta Varkauteen asti ajella...
Karkeasti ajattelin jotain reittiä Imatran kautta Punkaharjulle, Savonrannan kautta Joensuuhun jne... valtateitä vältellen.
Reitti alustavasti kartalla
Matkavauhti maltillinen (en lähde Ducatilla vaan Versiöllä...) ja seura kelpaa.
Jos nyt jotakuta kiinnostaa liittyä tälle itäisemmälle reitille, niin Lappeenrannan kohdilta lähden n. klo 14:00, eli (kahvitauko ml.) Joensuussa olisin ehkä noin klo 16:30-17:00, ja perillä joskus klo 18-19?).
Noin alustavasti voisin kerimäeltä hyppää kelkkaan.
Monenko aikaan siellä pitäis olla?

Noin alustavasti voisin kerimäeltä hyppää kelkkaan.
Monenko aikaan siellä pitäis olla?
No siinä Kerimäen kohdalla vois olla sopiva kahvitauon paikka mulle, eli jos jatkais eteenpäin noin klo 16:00?

Päivitänpä edelliseen viestin vähän noita aikoja...
Juu tota kautta mä tuun. Siinä pääsee vetää monta sataa kilsaa kehuttuja mutkapätkiä.

Jos ei muuta sovita niin klo 16.

Laitan mun numeron yv:llä

eikö se lapin hullu Roskakuski ole ilmoittautunu.. kyl se tulee kun on kerran luvannu.. sille paikka

Back