Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se ainakin mun reitilläni, jyväkylästä päin tullessa sitä on vaikea missataMiten on onko se Varkaus kenenkään sektorissa?
Laitellaanhan listaan joku aika milloin ollaan jossain asemissaOn se ainakin mun reitilläni, jyväkylästä päin tullessa sitä on vaikea missataMiten on onko se Varkaus kenenkään sektorissa?![]()
siis vihdoinkin kaikki selvis, duunivapaat ja lapsenvahdit...pääsen lähtemään...maksan heti huomenna..
Edelleenkin kuulkaas, starttiin reilu viikko ja vielä olis
2 PAIKKAA JÄLJELLÄ !
Hyvähyväsiis vihdoinkin kaikki selvis, duunivapaat ja lapsenvahdit...pääsen lähtemään...maksan heti huomenna..
Kyllä sut kohta sinne lisätäänHyvähyväsiis vihdoinkin kaikki selvis, duunivapaat ja lapsenvahdit...pääsen lähtemään...maksan heti huomenna..![]()
..jos vielä muistat muakiva nähdä taas!![]()
![]()
Mua ei tuol listas vielä näjy, mut toivottavasti pian![]()
ei oo gisua näkyny sit ku joskus talvella...siis vihdoinkin kaikki selvis, duunivapaat ja lapsenvahdit...pääsen lähtemään...maksan heti huomenna..
Kiva kun tuut meijän kaa...pienen väännön jälkeen sain maksun lähtemään sampopankista..eli tulossa ollaan...![]()
![]()
Jos nyt jotakuta kiinnostaa liittyä tälle itäisemmälle reitille, niin:Mie en viitsi täältä Kaakonkulmalta Varkauteen asti ajella...
Karkeasti ajattelin jotain reittiä Imatran kautta Punkaharjulle, Savonrannan kautta Joensuuhun jne... valtateitä vältellen.
Reitti alustavasti kartalla
Matkavauhti maltillinen (en lähde Ducatilla vaan Versiöllä...) ja seura kelpaa.
Noin alustavasti voisin kerimäeltä hyppää kelkkaan.Jos nyt jotakuta kiinnostaa liittyä tälle itäisemmälle reitille, niin Lappeenrannan kohdilta lähden n. klo 14:00, eli (kahvitauko ml.) Joensuussa olisin ehkä noin klo 16:30-17:00, ja perillä joskus klo 18-19?).Mie en viitsi täältä Kaakonkulmalta Varkauteen asti ajella...
Karkeasti ajattelin jotain reittiä Imatran kautta Punkaharjulle, Savonrannan kautta Joensuuhun jne... valtateitä vältellen.
Reitti alustavasti kartalla
Matkavauhti maltillinen (en lähde Ducatilla vaan Versiöllä...) ja seura kelpaa.
No siinä Kerimäen kohdalla vois olla sopiva kahvitauon paikka mulle, eli jos jatkais eteenpäin noin klo 16:00?Noin alustavasti voisin kerimäeltä hyppää kelkkaan.
Monenko aikaan siellä pitäis olla?
Juu tota kautta mä tuun. Siinä pääsee vetää monta sataa kilsaa kehuttuja mutkapätkiä.No siinä Kerimäen kohdalla vois olla sopiva kahvitauon paikka mulle, eli jos jatkais eteenpäin noin klo 16:00?Noin alustavasti voisin kerimäeltä hyppää kelkkaan.
Monenko aikaan siellä pitäis olla?
Päivitänpä edelliseen viestin vähän noita aikoja...