• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Ruunaa 4.-6.7.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
eikö se lapin hullu Roskakuski ole ilmoittautunu.. kyl se tulee kun on kerran luvannu.. sille paikka
Ei vielä ole luvannut
wink.gif

Painostuksen omaisesti pistän sille varauksen...
biggrin.gif

Terve vaan kaikille lähtijöille, Riisorin kanssa mietittiin että lähdemme jo torstaina tuossa 17-17.30 välillä kohti määränpäätä. kuitenkin niin että torstaina ajetaan joku 300km ja jäädään jonnekkin yöksi ( hotelli ) ja jatketaan siitä pe aamuna kohti kohtaamispaikkaa. mikä se nyt olikaan. Ja siitä sitten kaikki yhessä sinne mihin pitikin mennä..

Eli ketkä PK seudulta lähtee meidän kanssa to iltana ?

Mä lähen teidän mukaan tr3 ja riisor, samapa toi ku työpäivä on jo valmis. Hyvinkäältä tulossa, joten helppo liittyä mukaan. Privalla tai sit 0400-811717.

Ei taida onnistua irtautuminen sitten niin mitenkään torstaina
nixweiss.gif

Mitenkäs perjantain lähtijät, onko hajuakaan lähtöajoista/paikoista ..anyone?

Meikkis lähtee jo tiistai - keskiviikko akselilla ajelemaan... mun suunnistustaidot tuntien varmasti viksu veto
biggrin.gif

Laitetaanpa vielä lisäinfoa, eli mökithän saa perjantaina aikaisintaan klo 14 ja sunnuntaina klo 12 mökit täytyy luovuttaa takaisin...

Aterioista kiinnostuneet, Ruunaan retkeilykeskuksen ravintola tarjoilee aamupalaa ja lounasta noutopöydästä. Aamupalan hinta 8€ ja lounaan 13€/hlö

Jos lisäohjelmalle on tarvista, niin lauantaina aamupäivällä ite tekisi mieli huristella käymään Änäkäisessä, (= mm. osa Salpalinjaa) matkaa ei ole kovin paljoa, mutta hiekkatietähän tuo taitaa olla suureksi osaksi...

Just meinasinkin kysyä tuota ruokahuolto puolta mutta sepä selvisikin jo. Mites tuon ruokapuolen lisäksi juomapuoli, pitääkö ottaa lemmikkimäyräkoira mukaan vai onko leirintäalueella ravintelia?
Myös Salpalinja vierailu kiinnostaa, jos ei ihan enskapolkujen päähän tarvitse mennä.

Oisko PK-seudulta joku lähdössä perjantaina klo 14-16 välillä kohti ruunaata? Voisi mennä porukalla...

Just meinasinkin kysyä tuota ruokahuolto puolta mutta sepä selvisikin jo. Mites tuon ruokapuolen lisäksi juomapuoli, pitääkö ottaa lemmikkimäyräkoira mukaan vai onko leirintäalueella ravintelia?
Myös Salpalinja vierailu kiinnostaa, jos ei ihan enskapolkujen päähän tarvitse mennä.
Leirintäalueella on A -oikeuksin varustettu ravinteli... Toki omiakin varmasti kannattaa mukana kantaa. Täytyy funtsia tätä kuviota nyt hiukan, olen kahden vaiheilla, vaihdanko kulkineeksi mopon sijaan auton, ihan vaan että saan hoidettua porukalle ruokaa ja juomaa... Lähimpään kauppaan on kuitenkin jonniiverran matkaa...

EDITTIÄ...

Tossa katselin ja kaivelin, niin ilmeisesti lähin kauppa on n.23km päässä, ja JOS joku kaipaa käteistä, niin lähin automaatti sijaitsee Lieksan keskustassa, jonne mökeiltä on sitten matkaa n. 29km = Matka lähimpään alkoon
cool.gif

Leirintäalueella on A -oikeuksin varustettu ravinteli... Toki omiakin varmasti kannattaa mukana kantaa. Täytyy funtsia tätä kuviota nyt hiukan, olen kahden vaiheilla, vaihdanko kulkineeksi mopon sijaan auton, ihan vaan että saan hoidettua porukalle ruokaa ja juomaa... Lähimpään kauppaan on kuitenkin jonniiverran matkaa...
Täytyyhän jonkun hoitaa toi huoltopuoli
biggrin.gif

Mutta eiköhän noihin pyöränlaukkuihin mahu jokaisen juomat/ruokakamppeet kun käy perillepäästyään ne ensin ravistamassa tyhjäksi.

biggrin.gif

Mutta eiköhän noihin pyöränlaukkuihin mahu jokaisen juomat/ruokakamppeet kun käy perillepäästyään ne ensin ravistamassa tyhjäksi.

Juu ei kait nyt kenenkään kotilolla
shaun.gif

eli meidän setti lähtee jo torstaina tossa viiden nurkilla ajetaan savonlinnaa ja yövytään siellä, ja siitä loisto reittejä kohti määränpäätä, kaikki jotka kykenee lähtemään jo torstaina pistäkää privaa mulle ta riisorille... sit perjantaina yritetään löytää veksin porukka..

biggrin.gif

Juu ei kait nyt kenenkään kotilolla
shaun.gif
Kiitos näistä kommenteista... Mietiskelin jo, notta mithee wi**uu mä lähen mopotapahtumaan kotilolla...

Mopolla siis paikalle
062802jumpie_prv.gif

Muistakaas nyt sitten, että koskenlaskusta ei taida monikaan kuivana säästyä, eli vaihtovaatetta tarvis olla riittävästi mukana.

eli meidän setti lähtee jo torstaina tossa viiden nurkilla ajetaan savonlinnaa ja yövytään siellä, ja siitä loisto reittejä kohti määränpäätä, kaikki jotka kykenee lähtemään jo torstaina pistäkää privaa mulle ta riisorille... sit perjantaina yritetään löytää veksin porukka..
Yritetään saada vaikka siihen Joensuuhun sellanen aika että saatas ryhmää siihen kivasti?

Mieli tekis lähteä jo torstaina, mutta loma alkaa vasta perjantaina... prkl...

Mieli tekis lähteä jo torstaina, mutta loma alkaa vasta perjantaina... prkl...
eli aivan hyvin voit lähteä torstaina ...
062802jumpie_prv.gif

Back