• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Baarimeeting Hki 6.10. klo 20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mut hei, kukaan ei oo vielä vastannut mulle että minne hävisitte..? Mä "jouduin" olemaan ihan yksin Onnelassa...
tounge.gif

Ja kuussataa viestiä täyteen, jee

Siis ihan vakavissaanko olitte koko jengi siellä? Mä lähdin vain viisi minsaa teidän perään enkä löytänyt.

Mä taisin olla sitten tosi hukassa....=)

No siis nää piipun porukka oli kait jo lähteny... tai siis yks niistä oli vielä paikalla... mutta kyllä me nyt siellä ainakin tunti oltiin, jollei pidempäänkin.
ghostface.gif

no jo on mesta....mut eipä mittään, viihdyin kuitenkin ja eikä siellä nyt ihan yksin sitten pilkun hujakoilla tarvinnut enää olla...
wink.gif

No ompas tullut kommentteja
omg.gif
.

Valitettavasti tällaisissa tapahtumissa tulee aina noita "kuppikuntia", siitä selviää yleensä kun ottaa vähän kuppia
033102beer_1_prv.gif
, ja liittyy itsekkin kuntaan
tounge.gif
.

Itselläni oli ainakin hauskaa, johtuu varmaan siitä että jutut vain parani illan mittaan
baaa.gif
biggrin.gif
. Suurkiitos seuralle.

Niin ja toivottavasti jättiläinen ei polttanut päreitään, vaikka minä poltinkin sen tupakit
crazy.gif
.

Itselläni oli ainakin hauskaa, johtuu varmaan siitä että jutut vain parani illan mittaan
baaa.gif
biggrin.gif
. Suurkiitos seuralle.

Niin ja toivottavasti jättiläinen ei polttanut päreitään, vaikka minä poltinkin sen tupakit
crazy.gif
.
No nyt löyty sullekin nikki, kun ehin tossa jo pohtia että mikä mahto olla mies nimeltään.
Sen verran illasta muistan että tosta tupakkijutusta sut tunnistin, kun ethän sä polta..vai miten se menikään..
tounge.gif

Ei muuta ku uusintoja vain hyvän seuran kera!
smile_org.gif

baaa.gif
biggrin.gif
. Suurkiitos seuralle.

crazy.gif
.

Muutama tupakki oli halpa hinta pääsystä sisäpiiriin ja oikeaan kuppikuntaan..
biggrin.gif

Ja olisin mä pärjänny vähemmälläkin sauhuttelulla.. kuulema..
tounge.gif

Eli kiitos kaikille mukavasta illasta!
Ens kerralla uudestaan, ja yritän opetella sen ilmoittautumisen siihen mennessä..
thumbs-up.gif

tosin jossain motorg ry:hyn liittyvässä keskustelussa tuntui siltä ettei "normi" jäsenet ole enää mistään kotoisin, jos ei sitä jäsenmaksua ole maksanut....
MotOrg ry:n jäsenet edustavat noin 5% tämän foorumin käyttäjäkunnasta, loput 95% eivät yhdistykseen kuulu - ehkä tästäkin joillain laseilla saadaan kuppikunta muodostettua. Toisaalta ry:n jäsenet ovat juurikin se osa käyttäjistä jotka tämän lystin maksavat hyvinkin pitkälti tuolla muutaman euron vuosimaksullaan - ilman heitä ei sivusto voisi tässä mittakaavassa pyöriä ja siksi heitä kiitelläänkin. Toki tästä kiittelystä jollekin voi tulla mieleen että "ei ole mitään" ilman tuota jäsenmaksun suorittamista, tämä on harmillista emmekä siihen pyri mutta emme myöskään halua painaa unholaan jäsenten osuutta.

Ry:n jäsenyys on 100% vapaaehtoinen, eikä foorumia ole missään nimessä muuttamassa vain ry:n jäsenten käyttöön. Koko moottoripyora.org on muutamia lisäpalveluita lukuunottamatta tarkoitettu ihan kaikille motoristeille - katsomatta sitä onko hommaa tukemassa vai ei.

Back