• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Baarimeeting Hki 6.10. klo 20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näyttää siltä, ettei ihan yksin tarvi juopotella.
Informoithan sitä Kantista, että paikalle saattaa hyökätä puolen sataa janoista asiakasta
biggrin.gif
. Ettei vaan bisse pääse loppumaan ja joudu juomaan siideriä. En kyllä tunne baaria, mutta asiakkaiden arviot ovat hyvät!

Näyttää siltä, ettei ihan yksin tarvi juopotella.
Informoithan sitä Kantista, että paikalle saattaa hyökätä puolen sataa janoista asiakasta
biggrin.gif
. Ettei vaan bisse pääse loppumaan ja joudu juomaan siideriä. En kyllä tunne baaria, mutta asiakkaiden arviot ovat hyvät!
No jos Kantiksesta saadaan olut juomalla loppumaan niin ainahan voidaan siirtyä lähistöllä sijaitsevaa Kannakseen jatkoille
biggrin.gif

Edit: lukihäriö

Mulla olis melkein nimpparit, pitäisköhän munkin tulla
wink.gif

ja seuraavana päivänä kaverin tuparit, tartte ettiä AA:n numero vissiin valmiiks
ghostface.gif
Ihanku sä et olis aikaisemmin harjoitellut parin päivän settejä
cool.gif

Luulis et ollaan reenattu tarpeeks kesällä jotta tollaset sujuu ihan rutiinilla
biggrin.gif
Sujuu joo varmasti, luulisin että vaikka viikko menis ihan hilpeessä
smile_org.gif
Mua vaan pelottaa että alkaako olemaan jo ylikuntoa tuolla saralla
confused_orig.gif

-v*ttu mäen juo enää ikinä. piste.

Hitto, kaikenlaista viritystä on tarjolla mutta kyllähän tää ehdottomasti on harkinnassa.

Kantis!
buttrock.gif
Voisihan tuota ilmaantua kun kerran noin kunnollisen mestan ootte valinnu. Mä tosin taidan ilmestyä paikalle vasta kun alakerta aukeaa ja kunnon meininki alkaa
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

Vähän siinä ja siinä, ajateltiin eukon kanssa pitää tipatonta kuukautta Tallinan matkaan asti. Taitaa kyl olla tuhoon tuomittu idea jo suoraan...

Pitäisköhän varoittaa Raijaa, että paljon porukkaa olisi tulossa. Normaalisti tuolla on vain yksi töissä. Kalja ei pitäisi loppua, kun tonnisista lorotellaan...
Kantaporukkaa ei tarvi pelätä, sillä vanha juoppo-, seksuaalivähemmistö-, (ja vars. vkl) gootti/hevariporukka ei pahemmin hätkähdä prätkätyyppejä. Portsari löytyy iltaisin, niin saa kumota kaljansa suht. rauhassa.
Huokea paikka oluen hinnan osalta, hiukka päällä kaks rahaa per puoli litraa. Häppärihinta taisi olla iltakasiin asti. Ei tule isoa lovea lompsaan.
Ikävä kyllä ei pääse, kun vaimo rilluttelee ystävättärensä kanssa Kämp-gallerian kemuissa(ja mä olen ipanan kanssa kotona)...
sad_orig.gif

Pitäkäähän hauskaa! Mä tulen joku toinen kerta...

Pitäsköhän käydä kääntymässä. Toisilla kun on töitä lauantaisin, ettei voi viikolla hurvitella
nixweiss.gif
Sit näkyy jos näkyy...

no just ny kaikki skippailee ku aatelin et jos "huom ehkä" sais järkkäiltyy ja lähtis kattoo uusii naamoi
tounge.gif

Back