Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Informoithan sitä Kantista, että paikalle saattaa hyökätä puolen sataa janoista asiakastaNäyttää siltä, ettei ihan yksin tarvi juopotella.
No jos Kantiksesta saadaan olut juomalla loppumaan niin ainahan voidaan siirtyä lähistöllä sijaitsevaa Kannakseen jatkoilleInformoithan sitä Kantista, että paikalle saattaa hyökätä puolen sataa janoista asiakastaNäyttää siltä, ettei ihan yksin tarvi juopotella.. Ettei vaan bisse pääse loppumaan ja joudu juomaan siideriä. En kyllä tunne baaria, mutta asiakkaiden arviot ovat hyvät!![]()
Sujuu joo varmasti, luulisin että vaikka viikko menis ihan hilpeessäIhanku sä et olis aikaisemmin harjoitellut parin päivän settejäMulla olis melkein nimpparit, pitäisköhän munkin tulla![]()
ja seuraavana päivänä kaverin tuparit, tartte ettiä AA:n numero vissiin valmiiks![]()
![]()
Luulis et ollaan reenattu tarpeeks kesällä jotta tollaset sujuu ihan rutiinilla![]()
Me kaikki ollaan, meno on siis hyvinkin vaisua...oon kyllä melkosen ujo ja hiljainen![]()
tällasta oon ollut havaitsevinani tapahtumissa ja varsinkin niistä postatuissa kuvissa...Me kaikki ollaan, meno on siis hyvinkin vaisua...oon kyllä melkosen ujo ja hiljainen![]()
Kyllä taidan minäkin joutuu skippailemaan,taitaa tommonen syksyinen ruskaretki luonnon helmaan viedä voiton tommoisesta kauheasta juopottelusta. hyi teitä.Mä joudun skippaamaan tän.![]()
Luonnon helmaan tieni vie...![]()
Niin on, kait tässä vielä keretään pitää ainakin yks leirikin vielä, mut nehän on tipattomia (siellä lorisee)Vähän siinä ja siinä, ajateltiin eukon kanssa pitää tipatonta kuukautta Tallinan matkaan asti. Taitaa kyl olla tuhoon tuomittu idea jo suoraan...