Mä olin tod.näk. siihen aikaan vaihtanut jo juottolaa.Muke-83 kaipaili sinua Terrorizer illan aikana, mutta kun emme tiedä minkänäköinen kaveri on nikin takana niin.....rohkeasti vaan esittäytymään..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olin tod.näk. siihen aikaan vaihtanut jo juottolaa.Muke-83 kaipaili sinua Terrorizer illan aikana, mutta kun emme tiedä minkänäköinen kaveri on nikin takana niin.....rohkeasti vaan esittäytymään..
Ei voisi osuvammin piireistä sanoa..Ne piirit on just niin pienet kun itse haluaa, kukaan ei kiellä tutustumasta toisiin.
Mut kivaa oli, vaikkei meitä monta aamuyöllä ollukaan jäljellä. Kiitos seurasta ja anteeksi huonot vitsini loppuillasta![]()
Joo siis mä viihdyn kyllä kantabaarissani mut säälitti vaan ne muut jotka miittiin olivat tulleet ja homma ilmeisesti heidän osaltaan ei mennyt ihan ns. putkeen. Ja sit toi asenne ettei ymmärretä ettei se nyt välttämättä kaikille ole niin kovin helppoa änkeä täysinäiseen pöytään esittelemään itseään ja sitten kuitenkin sen jälkeen typeränä mennä sinne peränurkkaan istumaan kun muualla ei ole tilaa.... Mut joo. Asiahan ei minua tän enempää kiinnosta, mä lähden nyt paikalliseen sosialisoimaan ja kuuntelemaan Gyntin Peeriäen ymmärää tätä terrorizerin vinää... perse ylös ja juttelemaan ...aikuinen ihminen kummiski oot![]()
![]()
![]()
Kirjoitatko useinkin Seven-nickillä? Tämä tekstihän tuli 10 min ennen postaustasi tuolla nimimerkillä..Joo siis mä viihdyn kyllä kantabaarissani mut säälitti vaan ne muut jotka miittiin olivat tulleet ja homma ilmeisesti heidän osaltaan ei mennyt ihan ns. putkeen.en ymmärää tätä terrorizerin vinää... perse ylös ja juttelemaan ...aikuinen ihminen kummiski oot![]()
![]()
![]()
En. Ihan eka kerta oli. Mutta humalassa sitä tulee vahingossa avattua sivusto koneen kakkoskäyttäjän tunnuksilla. Älä murehdi, mä koitan skarpata tästä lähin jopa humalassaKirjoitatko useinkin Seven-nickillä? Tämä tekstihän tuli 10 min ennen postaustasi tuolla nimimerkillä..
Jooh, pisti vaan silmään että viesti aluks ilmesty, sitten se katosi ja ilmestyi toisen nimimerkin kirjoittamana. Päivän keitto ja leipä saattaa joskus aiheuttaa moista, sattuuhan sitä noissa vasenkielisissäkin piireissäEn. Ihan eka kerta oli. Mutta humalassa sitä tulee vahingossa avattua sivusto koneen kakkoskäyttäjän tunnuksilla. Älä murehdi, mä koitan skarpata tästä lähin jopa humalassaKirjoitatko useinkin Seven-nickillä? Tämä tekstihän tuli 10 min ennen postaustasi tuolla nimimerkillä..![]()
Eiku seuraavalla kerralla jokainen Orgilainen näyttää ovellaKuttu, seuraavaan baari miittiin kaikille musta tonttulakki orgin tunnuksella niin ei tarvi arvailla kuka kuuluu joukkoon..![]()
![]()
![]()
Tästähän on jo puhuttu. Virallinen tunnistautuminenhan on tää:Eiku seuraavalla kerralla jokainen Orgilainen näyttää ovellaKuttu, seuraavaan baari miittiin kaikille musta tonttulakki orgin tunnuksella niin ei tarvi arvailla kuka kuuluu joukkoon..![]()
![]()
niin kaikki tunnistavat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()