• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Baarimeeting Hki 6.10. klo 20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Muke-83 kaipaili sinua Terrorizer illan aikana, mutta kun emme tiedä minkänäköinen kaveri on nikin takana niin.....rohkeasti vaan esittäytymään..
Mä olin tod.näk. siihen aikaan vaihtanut jo juottolaa.
nixweiss.gif

Itse en päässyt, mutta on ihan omaa hölmöyttä, jos ei saa turpaansa auki...
wink.gif

Näin mäkin olen pari vuotta sitten tullut "piireihin", tyylillä: Hei, olen XX, oletteko ORGin porukkaa?
Jos tykkää olla seinäkukkasena, niin siitä vaan. Jos taas haluaa osallistua, niin on pakko aukoa suutaan. Go figure...
nixweiss.gif

Ne piirit on just niin pienet kun itse haluaa, kukaan ei kiellä tutustumasta toisiin.
Mut kivaa oli, vaikkei meitä monta aamuyöllä ollukaan jäljellä. Kiitos seurasta ja anteeksi huonot vitsini loppuillasta
bowdown.gif
Ei voisi osuvammin piireistä sanoa..
thumbs-up.gif

Ja eihän sun jutut huonoja ollu jos vedet silmissä sai naureskella!
tounge.gif

En tässä itsekkään kovin montaa naamaa tunne, mutta ainoa keino tutustua uusiin ihmisiin on vain rohkeasti ängetä samaan seuraan.
Tähän saakka ainakaan ei kukaan ole vielä kehottanut pöytää vaihtamaan..
lookaround_orig.gif

Kaiken kaikkiaan vastaanotto ihan ekasta pk-miitistäni lähtien on ollut todella mukavaa, ja jos ei nyt ihan jokaisen kanssa löydy yhteistä puheenaihetta, niin kyllä tuosta porukasta löytyy niitä samanhenkisiäkin.
Ja ei kai se kauhee häpeä ole kapakassa käydä kyselemässä ihmisiltä että oottekos te orgin sakkia.. jos sitä sakkia ei kerran muuten tunnista.
nixweiss.gif

Edit: Unohtupa sanoa että seura oli hyvää ja mahottoman hauskaa oli!!
smile_org.gif

no teilla oli sitten miitti.mita te ihmiset valitatte.minua pelotti menna enimmaiseen orgin baari-miittiin mutta en mina siihen kuollut.tutustuin jopa uusiin ihmisiin.
nurkkapoydissa pyoriminen ei tee tuttuja.

anteeks en tieda mita on tapahtunu
lookaround_orig.gif

kiitos petri järkkäilystä...oli kiva mesta....enpä sen kummemmin ilmotellut tulostani...kylhän baariin mahtuu...
biggrin.gif
ja aikahan lähellä petrin pöytää istuskeltiin... ja ihmisten kaa juttuja vaihtelin , myöskin muissa pöydissä istuvien...
wink.gif

en ymmärää tätä terrorizerin vinää... perse ylös ja juttelemaan ...
biggrin.gif
aikuinen ihminen kummiski oot
confused_orig.gif
wink.gif

biggrin.gif
confused_orig.gif
wink.gif
Joo siis mä viihdyn kyllä kantabaarissani mut säälitti vaan ne muut jotka miittiin olivat tulleet ja homma ilmeisesti heidän osaltaan ei mennyt ihan ns. putkeen. Ja sit toi asenne ettei ymmärretä ettei se nyt välttämättä kaikille ole niin kovin helppoa änkeä täysinäiseen pöytään esittelemään itseään ja sitten kuitenkin sen jälkeen typeränä mennä sinne peränurkkaan istumaan kun muualla ei ole tilaa.... Mut joo. Asiahan ei minua tän enempää kiinnosta, mä lähden nyt paikalliseen sosialisoimaan ja kuuntelemaan Gyntin Peeriä
033102beer_1_prv.gif

Toisaalta mua kyllä ihmetyttää aikuiset ihmiset jotka ei osaa kirjoittaa
tounge.gif

biggrin.gif
confused_orig.gif
wink.gif
Joo siis mä viihdyn kyllä kantabaarissani mut säälitti vaan ne muut jotka miittiin olivat tulleet ja homma ilmeisesti heidän osaltaan ei mennyt ihan ns. putkeen.
Kirjoitatko useinkin Seven-nickillä? Tämä tekstihän tuli 10 min ennen postaustasi tuolla nimimerkillä..

Noita miittejä kehitetään kokoajan ja varmasti voidaan koittaa ensi kerralla hoitaa asioita eri tavalla. Myöskään emme pane pahakseen jos joku katsoo että osaa paremmin homman hoitaa, niin toki saa myös järkätä. Aktiiveja ei ole koskaan liikaa.

Tälläkertaa näin, ensi kerralla ehkä toisella tavalla.

Kirjoitatko useinkin Seven-nickillä? Tämä tekstihän tuli 10 min ennen postaustasi tuolla nimimerkillä..
En. Ihan eka kerta oli. Mutta humalassa sitä tulee vahingossa avattua sivusto koneen kakkoskäyttäjän tunnuksilla. Älä murehdi, mä koitan skarpata tästä lähin jopa humalassa
pftroest.gif
Jooh, pisti vaan silmään että viesti aluks ilmesty, sitten se katosi ja ilmestyi toisen nimimerkin kirjoittamana. Päivän keitto ja leipä saattaa joskus aiheuttaa moista, sattuuhan sitä noissa vasenkielisissäkin piireissä ;)

Eipä mulla oo purnaamista eilisestä sen kummemmin henkilökohtasesti,ei oo tarvetta mennä mihinkään "piireihin",oon hyvin tyytyväinen näihin tuntemiini org:laisiin joiden kanssa olen ajanut!En ymmärrä tätä joidenkin "piiri"-juttua ollenkaan...mitkä v*itun piirit..?Ainaki tuntemani porukka ei oo sisään lämpiävää ja mukaan on aina saanu tulla kuka haluaa..mutta joillaki voi olla tärkeetä kuulua johonki.."piiriin"..
baaa.gif

Ymmärrän silti täysin Terrorizerin pointin siitä,että jos joku yksinäinen sielu tuonne uskaltaisi tulla kattelemaan,ei paljo tekis mieli lyödä persettään joidenkin täysin tuntemattomien pöytään!

Kuttu, seuraavaan baari miittiin kaikille musta tonttulakki orgin tunnuksella niin ei tarvi arvailla kuka kuuluu joukkoon..
biggrin.gif
tounge.gif
wink.gif

itel viime vuonna oli eka miittari missä kävin ja töitten kiireessä jäi myös viimeseksi
sad_orig.gif
mut tunnistin ensimmäisen jäsenen vaikka siitä aikaa olikin ku viimeksi nähnyt
smile_org.gif
joten loppu iltaan tutustu muihinkin vaikka nimet jäikin unholaan johtuen
033102beer_1_prv.gif
ja hyvin tunnisti ku yks huuteli nimeä ku toi samalla tapaamisella mopon osan
biggrin.gif
(Sumppa) mut hauskaa oli ja viihdyin sen iltasen ja kunto ei riittänyt ihan jatko bile mestaan asti
cool.gif
jatkossa koitetaan miittareissa edellen käydä mut duunit/muut sovitetut systeemit sotkee pahasti
omg.gif

Eiköhän nuo "kuppikunnat" johtuneet vain siitä, että vähitellen vallatut kaksi pöytää eivät olleet ihan vierekkäin. Kyllähän osa porukasta risteili siellä sun täällä ja oma maailmani avartui mm. Kelju.K.Kojootin bongaamisella
smile_org.gif
. Bissekin oli halpaa, tosin se aiheutti aamupahoinvointia
ghostface.gif
.

juu....tulihan siellä käytyä...onhan se meno muuttunut kahden vuoden takaa, jolloin itse olin viimeks mukana....eipä tuolla "vanhoista" jäsenistä juuri ketään ole paikalla... tosiaan...ihan itsestähän se tutustuminen on kiinni....en mä tällästä pk-keskeisyyttä ole itse havainnut....tuolla mitään kuppikuntia ollu...tosin jossain motorg ry:hyn liittyvässä keskustelussa tuntui siltä ettei "normi" jäsenet ole enää mistään kotoisin, jos ei sitä jäsenmaksua ole maksanut....

kiitoksia mukelle ja hänen rattopojalleen seurasta....
smile_org.gif

ja tosiaan..molemmat Muken kans etsittiin sua TERRORIZER, ku olit ilmoittanut tulostasi.... mut tosiaan....jotain tunnusmerkkejähän tuonne vois kehittää et tietää kuka "orgilainen" ja jne

Kiitoksia palautteesta. Tästä varmasti opimme jotain, jos opimme.

Eli alkujaan ongelman muodostaa se, että ihmiset eivät ilmoittele tulostaan. Kun ja jos otan yhteyden ravintolaan ja ilmoitan, että meitä olisi viisi henkilöä (ilmoittautumisten perusteella) tulossa viettämään iltaa, niin ne sanoo, että ei tarvitse ilmoitella, kyllä te löydätte jostain tilaa itsellenne. Jos ilmoittautuneita olis ollut yli 20 henkilöä, kuten paikalla loppujen lopuksi oli, olisin voinut varata pöytiä, sopimaan esim. org-hinnat juomille tai muuta vastaavaa. Nyt ei kyllä hintojen suhteen ollut ongelmaa, olut maksoi 2,5 €.

Perjantai-ilta takaa sen, että jokaisessa ravintolassa on porukkaa jo muutenkin paljon, joten ravintolat eivät mielellään varaa pöytiä 20 hengelle, jos paikalle sattuukin tulemaan vain 5 henkeä. Ja ihmiset tippuvat illan mittaan eri aikaan, jolloin varaus klo 20 tarkoittaa sitä, että ravintola haluaa, että silloin ollaan paikalla. Kun klo 22 joku saapuu paikalle, ei voi olettaa että ravintoloitsija pitää pöytiä pari tuntia tyhjillään. Enkä ainakaan minä voi mennä huutamaan jokaiselle joka yrittää mennä "meidän" pöytään, että se on varattu, sinne tulee ehkä joku vielä tänä iltana.

Kantiksessa itsellä oli Org paita päällä, joten minut nyt ainakin olisi luullut ihmisten tunnistavan. Ja tiedoksi, jos haluaa itsensä tunnistettavan, suosittelen ostamaan org-paidan TUOLTA.

Ensi kuussa ei järjestetä miitinkiä, koska marraskuun alussa "sisäpiiri" suuntaa kohti Tallinnaa. Joulukuun alussa yritetään keksiä joku uusi paikka ja otan mielelläni vapaaehtoisia järjestäjiä huvittelutoimikuntaan. Ilmoittautukaa minulle.

Ja vielä anteeksi kaikille niille, jotka yksinäisinä hortoili ympäri ravintolaa löytämättä orggilaisia.

cool.gif
Tultiinpahan piipahtamaan...! Ja mä olen siis se joka huuteli "terroristi" siellä ympäriinsä, ja käski pistää sanaa eteenpäin...! Se pieni ja hiljainen ja huomaamaton ja lähes hiukseton yksilö!
tounge.gif

Kovasti oli uusia naamoja, vanhoja tuttuja ja turvallisia ei ollut juurikaan...!
omg.gif

Metri-petri12r nyt on sen kokoinen kaveri ettei sitä oikein voi olla huomamatta, ainakaan mun mielestä! Ainakin oli org.in paita päällä, joten oma-aloitteisuutta olisi suotavaa olla... Nimiä rinnuksiin ens kerralla? Enhän minäkään koskaan ollu terroristia nähny, mutta silti ihan rohkeasti huutelin vieraissa pöydissä!

Kannattais juu ilmoitella etukäteen onko tulossa vaiko eikö, niin osaa odottaakkin saapuvaksi!
smile_org.gif

Pitäneepä katsella seuraavaa kertaa koska osallistuu, nyt toisella oli antibioottikuuri ja itsellä rahat finaalissa, mutta tulipahan piiphahdettua!

En edes yrittänyt opetellä uusia nickejä, koska oli selvinpäin ja vain käymässä, eli hieman epäsosiaalisella tuulella liikenteessä, sori siitä!

Oli kiva nähdä uusia naamoja ja vanhojakin...! Pari uutta naamaa sain nickeille!
biggrin.gif

Back