• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Baarimeeting Hki 6.10. klo 20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vähän siinä ja siinä, ajateltiin eukon kanssa pitää tipatonta kuukautta Tallinan matkaan asti. Taitaa kyl olla tuhoon tuomittu idea jo suoraan...
Ei oo toivoakaan, kun illat pimenee ja ulkona sataa. Kauhulla jo ajattelen tulevien iltojen ajankulua. No onneksi tätä ei kestä kun 6 kk ja taas alkaa ajokausi ja iltoihin muuta tekemistä.
Kai nyt pitää käydä edes parilla kaikkien, ei niitä lasketa.

emmäsitkään tuu.
Mä oon huono ystävä ja skippaan myös ehkä parhaan ystäväni tuparit
sad_orig.gif
joku ihme mua rupes houkuttamaan tuonne luonnon helmaan... "ruska-retkelle"...
Noh, ehkäpä joku toinen kerta tulen sulostuttamaan teidän baari-iltaanne
biggrin.gif

Pitää yrittää piipahtaa "ainakin parille", kun oon muutenkin siellä suunnalla tänää..
033102beer_1_prv.gif

Mullakin aamulla tuntu jotenki, ettei drinksi maistu YHTÄÄN. Nyt kun on päästy puoleen päivään, ni suu alkaa jo napsamaan kummasti. Vielä pitää pari tuntia jaksaa, niin pääsee vetreyttämään kaasukättä tuopin kanssa.

cool.gif
Harkintaan! Olis kiva nähdä uusia ja vanhojakin naamoja... Kotilolla tulen, ja vain yhdelle, näin kertoo tilinauha...!
sad_orig.gif

Yksin tai yhdessä, paha sanoa, jos tulen, tulen sitten kuin tulen tai tulemme jos tulemme.
smile_org.gif

Jos joku lupaa tarjota sen yhen kaljan mulle, tsäänssit tulla paikalle paranee!
biggrin.gif

cool.gif
Harkintaan! Olis kiva nähdä uusia ja vanhojakin naamoja... Kotilolla tulen, ja vain yhdelle, näin kertoo tilinauha...!
sad_orig.gif

Yksin tai yhdessä, paha sanoa, jos tulen, tulen sitten kuin tulen tai tulemme jos tulemme.
smile_org.gif

biggrin.gif
Siellä maksaa bisse about 2,50 € kpl, joten vie pari pulloa kauppaan, niin on jo rahat bisukkaan.
biggrin.gif

cool.gif
sad_orig.gif

smile_org.gif

biggrin.gif
Siellä maksaa bisse about 2,50 € kpl, joten vie pari pulloa kauppaan, niin on jo rahat bisukkaan.  
biggrin.gif
No vidu niillä viime viikonlopun pulloilla olis puolet porukasta vetäny kelpo "fisherman frendit"
biggrin.gif

Iso kiitos kaikille mukana olleille mukavaa oli. Petrin paikka valinta oli mielestäni erittäin onnistunut.
thumbs-up.gif

Hieno miitti tosiaan.
062802jumpie_prv.gif
Havaintoni illasta:
1. Yksi pöytä johon oli tuppautuneet ne jotka mahtui ja ilm. tunsivat toisensa entuudestaan.
033102beer_1_prv.gif

2. Loput miittiin tulleet istuskelivat siellä täällä, missä tilaa oli, hiukan eksyneen näköisinä.
eek.gif

3. Kukaan ei tiennyt ketkä oli miittiläisiä, ketkä muita "muutenvaan" baarissa oleskelijoita...
lookaround_orig.gif

4. Minkäänlaista kanssakäymistä ei ilmennyt tän "kantapöydän" ja muitten mahdollisten miittiläisten kesken.
talktohand.gif

Muistui jälleen mieleen miksen noissa miiteissä viitsi käydä. Kaikki 2 aiempaa miittiä joissa olen ollut, oli samaa sontaa.
Piiri pieni pyörii, lapset siinä hyörii...

Kiitos mutta ei kiitos. Onneksi Kantiksessa on alakerta.
buttrock.gif

Hieno miitti tosiaan.
062802jumpie_prv.gif
Havaintoni illasta:
1. Yksi pöytä johon oli tuppautuneet ne jotka mahtui ja ilm. tunsivat toisensa entuudestaan.
033102beer_1_prv.gif

2. Loput miittiin tulleet istuskelivat siellä täällä, missä tilaa oli, hiukan eksyneen näköisinä.
eek.gif

3. Kukaan ei tiennyt ketkä oli miittiläisiä, ketkä muita "muutenvaan" baarissa oleskelijoita...
lookaround_orig.gif

4. Minkäänlaista kanssakäymistä ei ilmennyt tän "kantapöydän" ja muitten mahdollisten miittiläisten kesken.
talktohand.gif

Muistui jälleen mieleen miksen noissa miiteissä viitsi käydä. Kaikki 2 aiempaa miittiä joissa olen ollut, oli samaa sontaa.
Piiri pieni pyörii, lapset siinä hyörii...

Kiitos mutta ei kiitos. Onneksi Kantiksessa on alakerta.
buttrock.gif
Totta!Onneksi itse saavuin paikalle "piipun ajoista" tutun porukan kanssa ja siinä porukassa myös iltaa vietettiin pikku tunneille..meillä oli kivaa tuolla porukalla,niin kuin aina ajellessakin,mutta itse org-tapaaminen meni kyllä meiltä ohi!Kun ei tunne naamoja,on tosiaan vaikea tietää kuka on org:lainen ja kuka ei!

Kun porukka ois ilmoittanu etukäteen tulostaan, niin ois niitä pöytiä voinu hieman järjestellä. 5 oli etukäteen ilmoittanu tulostaan, joten oletettavasti isompaa pöytää ei tarvinnu. Sit kuitenkin paikalle ilmaantui paljon enemmän väkee.

Ne piirit on just niin pienet kun itse haluaa, kukaan ei kiellä tutustumasta toisiin. Jälkeenpäin sain vasta kuulla tästä "Piipun porukasta". Mä luulin että se on vaan joku kaveriporukka istumassa iltaa. Sit en enää loppuillasta kehdannu tulla esittäytymään, kun olin jo "nolannut" itseni tällä tietämättömyydellä
biggrin.gif

Mut kivaa oli, vaikkei meitä monta aamuyöllä ollukaan jäljellä. Kiitos seurasta ja anteeksi huonot vitsini loppuillasta
bowdown.gif

Kuten heippa sanoi niin ilmoittakaa tulostanne etukäteen, nää on edelleenkin ihan vapaaehtoisvoimin järkättyjä juttuja ja on todella vaikea ilmoitella pöytämäärää jne jos porukka vaan pölähtelee mestoille.

Itse en päässyt tälläkertaa pelipaikoille, mikä oli toki harmillista. En siis tarkemmin ota kantaa illan tapahtumiin jne.

Muistakaa kuitenkin että vaikka Petri laittaa näistä miiteistä ilmoitukset niin ei hän voi siellä käydä jokaista nykimässä hihasta että "kukas sä oot, haluatko seuraan tulla". Orgilaiset on sen verran joviaalia jengiä että seuraan kuin seuraan saa ahtautua, on oma häpeä jos jää jonnekin nurkkaan nyhjöttämään.

Viime vuonna meillä oli baarimiiteissä org-kuteita niskassa ja joskus oli baarin kattoon nyitty orgin lippukin. Kaipa tässä voisi idena ottaa että raahattais mukana just jotain lippua esim joka voisi merkata jengin olinpaikkaa, jos ei yhtään org-vermettä ole kellään niskassa.

Juu kiitti bileistä ja järjestäjille iso
bowdown.gif
. Tosiaan nämä tapaamiset on ihan vapaaehtoisia. Ei ole pakko tulla jos tuntee olonsa ylimääräiseksi. En tuntenut kaikkia enkä tunne vieläkään, mutta hauskaa oli. Lisää näitä.

Kun porukka ois ilmoittanu etukäteen tulostaan, niin ois niitä pöytiä voinu hieman järjestellä. 5 oli etukäteen ilmoittanu tulostaan, joten oletettavasti isompaa pöytää ei tarvinnu. Sit kuitenkin paikalle ilmaantui paljon enemmän väkee.
Kas kun ei ilmossa sanottu että "pöytiä varataan tähän topiikkiin ilmoittautuneille riittävä määrä" tai/ja "pöytään pääsee istumaan ilmoittamalla orgginickinsä jos on topiikkiin kirjoittanut ja etukäteen ilmoittanut tulostaan"...

Jos noita miittejä oikeasti halutaan järkätä ja jopa niin että sinne tulisi joitain uusia naamojakin "kantaporukan" lisäksi, joku ennalta sovittu "tunnistautuminen" tms vois olla kova juttu. Ja tätä ehdotan ihan niitten kaikkien orvon näköisten ihmisten takia joita tuossakin "miitissä" ainakin näytti olevan. Itse en nyt varsinaisesti miitin takia tuonne tullut, olisin tod.näk. ollut sillä iltaani viettämässä ihan ilman mitään miittejäkin, mutta tosi säälittävän näköistä toimintaa tuo miitti oli, mitä sitä touhua siitä seurasi.

Kolmas kerta toden sanoi: enää en lainkaan ihmettele sitä palautetta mitä kehäkolmosen ulkopuolella asustelevat orggilaiset antavat pk-seudun orggilaisten pienistä, sisäsiittoisista ja sisäänpäinlämpiävistä piireistä.
biggrin.gif

miljoona kärpästä ei voi olla väärässä... täällä haisee paska

Joo-o, onhan tämä baarielämä haasteellista ja toki pahoittelen jos joku tunsi olonsa ulkopuoliseksi. Muke-83 kaipaili sinua Terrorizer illan aikana, mutta kun emme tiedä minkänäköinen kaveri on nikin takana niin.....rohkeasti vaan esittäytymään..

mutta joo, toimivaa ja halpaa kaljaa siellä valuttelivat -> nyt on ihan oikeesti kunnon kankkunen...
crazy.gif

Ja minnekäs tämä meidän pääporukka lopulta päätyi, en teitä ainakaan onnelasta löytänyt?

Enää en lainkaan ihmettele sitä palautetta mitä kehäkolmosen ulkopuolella asustelevat orggilaiset antavat pk-seudun orggilaisten pienistä, sisäsiittoisista ja sisäänpäinlämpiävistä piireistä.
biggrin.gif
No täällä sentään kaikki tapahtumat ilmoitetaan ihan julkisesti, eikä suljetuissa osioissa kuten monet muut paikkakuntaporukat tekevät. Ihan kaikki ovat tervetulleita, loppu on sitten itsestä kiinni.

Back