Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siellä me muutamat harvat oltiin.. Ja ilman seuraa oisin tuskin osannut ees ulos sieltä.Siis ihan vakavissaanko olitte koko jengi siellä? Mä lähdin vain viisi minsaa teidän perään enkä löytänyt.
Mä taisin olla sitten tosi hukassa....=)
No nyt löyty sullekin nikki, kun ehin tossa jo pohtia että mikä mahto olla mies nimeltään.Itselläni oli ainakin hauskaa, johtuu varmaan siitä että jutut vain parani illan mittaan
. Suurkiitos seuralle.![]()
Niin ja toivottavasti jättiläinen ei polttanut päreitään, vaikka minä poltinkin sen tupakit.![]()
Itselläni oli ainakin hauskaa, johtuu varmaan siitä että jutut vain parani illan mittaan
. Suurkiitos seuralle.![]()
Niin ja toivottavasti jättiläinen ei polttanut päreitään, vaikka minä poltinkin sen tupakit.![]()
Juu en polta, enää..Sen verran illasta muistan että tosta tupakkijutusta sut tunnistin, kun ethän sä polta..vai miten se menikään..![]()
Ei muuta ku uusintoja vain hyvän seuran kera!![]()
MotOrg ry:n jäsenet edustavat noin 5% tämän foorumin käyttäjäkunnasta, loput 95% eivät yhdistykseen kuulu - ehkä tästäkin joillain laseilla saadaan kuppikunta muodostettua. Toisaalta ry:n jäsenet ovat juurikin se osa käyttäjistä jotka tämän lystin maksavat hyvinkin pitkälti tuolla muutaman euron vuosimaksullaan - ilman heitä ei sivusto voisi tässä mittakaavassa pyöriä ja siksi heitä kiitelläänkin. Toki tästä kiittelystä jollekin voi tulla mieleen että "ei ole mitään" ilman tuota jäsenmaksun suorittamista, tämä on harmillista emmekä siihen pyri mutta emme myöskään halua painaa unholaan jäsenten osuutta.tosin jossain motorg ry:hyn liittyvässä keskustelussa tuntui siltä ettei "normi" jäsenet ole enää mistään kotoisin, jos ei sitä jäsenmaksua ole maksanut....
Asenne on todella kohdallaan!Ry:n jäsenyys on 100% vapaaehtoinen, eikä foorumia ole missään nimessä muuttamassa vain ry:n jäsenten käyttöön. Koko moottoripyora.org on muutamia lisäpalveluita lukuunottamatta tarkoitettu ihan kaikille motoristeille - katsomatta sitä onko hommaa tukemassa vai ei.