Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No minäpäs tökkään omat tulokseni tossa enstiistaina tänne...tai siis tökkään jos löytyy yli 110 kaakkii takapyörältä...heh..Muuten minusta ei kuulu mittää....MOI,sama tääl,käyn 2 viikon pääst penkittää lähes vakion tusinan!
(yoshim. bmc,pc3) ois kiva tietää,mitä luvassa..
12r 04..![]()
Älä mietiskele enää vaan rohkeesti lohko tilaukseenPari vuotta sitten penkitin -00 12R:n. Silloin oli jotain 10tkm mittarissa. Putkena Muzzy kokorööri ja PC3. Tehot oli Viaberin penkissä 181hv ja väännöt jo unohtuneet.
Nyt olisi -03 12R turhan panttina tallissa. Hitto jos kohta ei mene kaupaksi niin pitää varmaan mietiskellä Muzzyn bigbore kittiä...![]()
Joooo...eli 12 Ärrää ei oo penkitetty ennen ko härvelissä. Hajapussukat o saaneet 142-149 pokuraa takanakilta eli eikös sieltäkin pitäs tulla enempi ? Noh pääasia kai se o että sillä kerkeeeee....Kovin vähältä tuntuu,mutta eikö toi ole just se penkki mikä on tunnettu "pessimistisistä" tuloksista.Et kysässy mitä muut 12r:t on antanu vakiona?
Pitää olla huolissaan. Mun liki vakio 12R antoi kemin penkissä about 289 hevosta. Toihan on vaan puolet siitäNoniiiih...penkitetty on ja takanakilta "MC Kemin tehopenkki" filosofian mukaisesti löytyi "vain" 146,3 kaakkia... Sanokaapas kolleegat ja kylänmiehet et tarviikos olla huolissaan ?? Mitään "kuoppia" ei tehoalueella ollut..Takapyörä tosin luisteli parin ensimmäisen vedon aikana enneko pyörää vedettiin liinalla tiukemmin rullia vasten..sitten alkoi pysyä.
Kohtuu hyvän yksilön oot onnistunu saamaan käsiisPitää olla huolissaan. Mun liki vakio 12R antoi kemin penkissä about 289 hevosta. Toihan on vaan puolet siitä![]()
...Mun liki vakio 12R...