No, en ihmettele ettei sulla oo vakkari morsmaikkua, kun katsoo sun avatarta.Mulla on sattunut sellaisia ex.siä että kyyti on kelvannut. Saa nähdä miten ensi kesänä käy, ei ole meinaan vakkari morsmaikkua nyt tällä hetkellä.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, en ihmettele ettei sulla oo vakkari morsmaikkua, kun katsoo sun avatarta.Mulla on sattunut sellaisia ex.siä että kyyti on kelvannut. Saa nähdä miten ensi kesänä käy, ei ole meinaan vakkari morsmaikkua nyt tällä hetkellä.![]()
Ai niin joo, mä unohdin tuon, aina joutuu miehiä kyytimään....Miten ihmeessä myö sen monimutkaisempia ollaan kuin muutkaan daamit?Nainen, jolla on oma moottoripyörä, on vähän monimutkaisempi tapaus…Paitsi mutkateillä![]()
![]()
Henk.koht. en vois kuvitella sellaista elämänkumppania jota ei prätkäily kiinnosta, mutta pliis omalla pyörällä - kyytiin en miehiä mielelläni ota...![]()
sepä se. tai valkosipulin syöminen tai olut vs. siideri. kuitenkin useimmin kustaan eri asennoissa, seisten vs istuen, vaikkakin istuen on siistimpää, sitä suosin, paitsi kännis kapakas, kun harvoin senkuntoisia istumaputkia, että kehtaisi istua kustuille rinkuloille. istumaputkia? putki-istumista, nyt meni taas höpöksi.So Far So Good![]()
S'oon vähän niin, notta mistä haluaa sen kynnyskysymyksen tehdä. Se saattaa olla toisen harrastus, mutta yhtä hyvin se voi olla kysymys siitä mikä on se hammastahnaputkilon oikea puristuskohta.
No nainen siihen mullakin tarvittiin että alkoi moottoripyörät kiinnostaaKyllä mä ainakin haluaisin miehen, jota pyörät kiinnostaa. Ymmärtäis sit kaiken sen fiilistelyn![]()
Ja on ymmärrettävää, ettei kaikkia naisia välttämättä tällaiset härpättimet kiinnosta, mutta se, että miestä ei kiinnosta... Senhän täytyy on täysin pölijä![]()
No niin,nyt on mamma istunut kyydissä tänään 100 km takana,eikä meinanu millään hypätä mopon päältä pois.. eli pienen empimisen jälkeen,homma onnistui oikeen hyvin,osasi kallistaakin niin että parissa mutkassa mentiin melkein polvimaassa...Meillä taas mamma kyllä tykää pyörien ulkonäöstä,mutta kyydissä ei ole koskaan ollut.talvella pistin sen kokeilemaan mun vanhaa pottaa päähän jospa hälle sopisi,niin heti kun sai sen päähän niin alko hirvee huuto,piti repiä potta siltä pois päästä kun sitä rupes kuulemma ahdistamaan aivan vitusti,ei ainakaan lähde homma hyvin käyntiin
Tosin lainasi se mulle paritonnia että sain haettua pyörän kotiin,ennen kun joku muu kerkesi. 1.4 se sitten selviää että pitääkö ruveta anomaan mammalle poikkeus lupaa kypärättä matkusteluun... niin ja tuumasi kun näki cbr:än että eihän tossa takana edes mahdu istumaan,vaikka S kokoa neiti onkin
jäämme mielenkiinnolla odottelemaan miten käy![]()
![]()
![]()