• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onnistuuko parisuhde...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja minsku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tounge.gif
Mulla on sattunut sellaisia ex.siä että kyyti on kelvannut. Saa nähdä miten ensi kesänä käy, ei ole meinaan vakkari morsmaikkua nyt tällä hetkellä.
No, en ihmettele ettei sulla oo vakkari morsmaikkua, kun katsoo sun avatarta.  
tounge.gif

Olen onnellinen mies.
Mopojuttuani saan harrastaa ihan yksin.
Avovaimo ei istu edes kokeilemaan mun mopon todennäköisesti epämukavaa matkustajan istuinta. Tarvittaessa vaihtuu myös mukavampaan.
Toisaalta hän harrastaa koiria. 2-3 kertaa vuodessa lähden joillekin pitkille näyttelyreissuille mukaan. Seuraavaksi huhtikuun puolessavälissä Narvikin seudulle. Näkee kotilosta tuon tien, kuulemma upeat maisemat.
Elämänlaatu tuntuu olevan kohdallaan, kun kaikkea ei harrasteta yhdessä.

Muija irtisanoi meidän suhteen 11 vuoden jälkeen. Tällöinhän oli pakko hankkia nopea moottoripyörä, että pääsee kauas mökille mahdollisimman nopeasti rellestämään viikonlopuiksi. Eikun siis suremaan tms.
wink.gif

Nainen, jolla on oma moottoripyörä, on vähän monimutkaisempi tapaus…
Miten ihmeessä myö sen monimutkaisempia ollaan kuin muutkaan daamit?  
omg.gif
 Paitsi mutkateillä  
sport05.gif

Henk.koht. en vois kuvitella sellaista elämänkumppania jota ei prätkäily kiinnosta, mutta pliis omalla pyörällä - kyytiin en miehiä mielelläni ota...  
062802moto_prv.gif
Ai niin joo, mä unohdin tuon, aina joutuu miehiä kyytimään....
Mutta eihän tämä naiselle yksinäinen harrastus ole....kavereita on tullut tässä hommassa enemmän kuin laki sallii....
smile_org.gif

So Far So Good
wink.gif

S'oon vähän niin, notta mistä haluaa sen kynnyskysymyksen tehdä. Se saattaa olla toisen harrastus, mutta yhtä hyvin se voi olla kysymys siitä mikä on se hammastahnaputkilon oikea puristuskohta.

So Far So Good  
wink.gif

S'oon vähän niin, notta mistä haluaa sen kynnyskysymyksen tehdä. Se saattaa olla toisen harrastus, mutta yhtä hyvin se voi olla kysymys siitä mikä on se hammastahnaputkilon oikea puristuskohta.
sepä se. tai valkosipulin syöminen tai olut vs. siideri. kuitenkin useimmin kustaan eri asennoissa, seisten vs istuen, vaikkakin istuen on siistimpää, sitä suosin, paitsi kännis kapakas, kun harvoin senkuntoisia istumaputkia, että kehtaisi istua kustuille rinkuloille. istumaputkia? putki-istumista, nyt meni taas höpöksi.

höpiö.

Onnistu silloin, kun minulla ei ollut pyörää ja onnistuu vieläkin, kun molemmilla on pyörät - varsinkin kun on vielä sama merkkikin.  
tounge.gif

Mutta ei tämä asia ole niin musta-valkoinen kaikissa talouksissa, esim. jos puolisoa (ja anoppia) ei kiinnosta moottoripyörät, lapsia on 7, joille ei ole hoitajaa lähimailla, aikaa ei ole tarpeeksi perheelle, raha on tiukassa ja moottoripyörään sitä ei ainakaan laiteta, parempi auto pitäs ostaa ja remonttiakin pitäs tehdä, jne. Varmaankin tuttu valitus monessa kodissa...

Varmasti se voi olla ongelma, jos toinen on motoristi henkeen ja vereen ja toista ei kiinnosta pätkääkään. Mutta onneksi se ei koske mua.  
tounge.gif
Yksinkertaisesti; moottoripyöräily on elämäntapa, jota kaikki ei ymmärrä. That's a fact!

Meillä ehkä puolet ja puolet. Vaimo ei ite aja ja jos ajais
en kyllä uskatais olla kyydissä,en kyllä kenenkään muunkaan.
pftroest.gif

Oma honey ei ollut aiemmin kyydissä ja nyt jo puhunut että voisi itseksin ajaa kortin...pääsen mäkin kyytiin...;)

Omasta paremmasta puoliskosta ei kyllä vielä tiedä, kuvioihin ilmestyi syksyllä pahimmoilleen kun ajokausi oli jo loppunut.. Eikä vieläkään ole uskaltanut luvata kyytiin istuvansa kun ajokauden saa sitten avattua. Epäili kyllä kovasti jäävänsä moottoripyöräleskeksi kesällä...
biggrin.gif

En usko että parisuhteen onnistuminen on millään lailla kiinni siitä kuinka moni perheessä harrastaa mopoilua vai harrastaako lainkaan, eikä siitä että harrastetaanko yhdessä vai erikseen. Meillä on kummallakin omat harrastukset, mies ei mopoon koske, ehkä kerran kesässä, mutta se siitä sitten. En usko että se parisuhteen onni löytyy siitä että eletään yhdessä ja kyhnätään kaikki illat kylki-kyljessä ja harrastetaan kaikkea yhdessä, Herranen aika, kai sitä ihminen saa joskus olla issekkseen..... Uskoisin tästä aiheesta jotain tietäväni, sama mies matkassa jo yli 16 vuoden ajan !

Tösös !
Molemmilla pitää saada olla omiakin harrastuksia että välillä pääsee oleen itekseen !
Nyttemmin emännällä kauhee kuume omaan mutteripyörään .
062802moto_prv.gif

ei mitään ongelmaa, välillä on emäntä mukana useimmiten ei... Eikä se silti ole valittanut sen kummemmin... (mitä nyt joskus
tounge.gif
, että taasko sä meet
tounge.gif
)
062802moto_prv.gif

Kyllä mä ainakin haluaisin miehen, jota pyörät kiinnostaa. Ymmärtäis sit kaiken sen fiilistelyn
biggrin.gif

Ja on ymmärrettävää, ettei kaikkia naisia välttämättä tällaiset härpättimet kiinnosta, mutta se, että miestä ei kiinnosta... Senhän täytyy on täysin pölijä
wink.gif

Kyllä tuo pyörä vie niin paljon ajasta, että kaverillakin saisi olla pyörä se toinen intohimon aihe. Hyviä ajoja meille yksin ajaville ja teille pariskunnille.
sport05.gif

Kyllä mä ainakin haluaisin miehen, jota pyörät kiinnostaa. Ymmärtäis sit kaiken sen fiilistelyn
biggrin.gif

Ja on ymmärrettävää, ettei kaikkia naisia välttämättä tällaiset härpättimet kiinnosta, mutta se, että miestä ei kiinnosta... Senhän täytyy on täysin pölijä
wink.gif
No nainen siihen mullakin tarvittiin että alkoi moottoripyörät kiinnostaa  
tounge.gif

smile_org.gif

Harrastin ensin yksin, kun ei sopivaa miestä osunut kohdalle. Tosi mukavaa on, että löytyi elämänkumppani ja nyt mp:t on yhteinen elämäntapa. Molemmat ajamme omillamme, yleensä yhdessä, mutta muutama reissu kaudessa on molempien mukava tehdä yksikseen tai omissa porukoissa.

Minähän en kyytiin istu!!!
mad.gif

Mutta itse kyllä ajan mieluusti! Me alotettiin molemmat tää upee harrastus muutama vuosi sitten. Mies ilmoitti että lähtee hankkiin motarikorttia, luuli mokoma että saa ihan oman harrastuksen. Samana päivänä mieki sit ilmottauduin autokouluun ja hyvin kävi: Molemmat saatiin kortti ihan ensi yrittämällä. Ja kyydissä en liiemmin oo sen jälkeen istunut.

Ongelman tästä tekee se, ettei ole ku yksi pyörä käytössä. Mutta kohta sekin ongelma on ratkaistu; ens viikolla pääsen ostaan oman pyörän!
inlove.gif
Ja sitten voi olla ettei mua paljon kotimaisemissa näy.

Onneks työmatkat on sen verran pitkät että kilsoja kertyy väkisinkin tuhansia kesän aikana, jos siis en ehdi muuten ajeleen, tahtoo nuo lapsoset pitää otteessaan...

Toivotaan että ilmat ois suosiolliset tulevan kesän pärtsäilijöille!!!

Meillä taas mamma kyllä tykää pyörien ulkonäöstä,mutta kyydissä ei ole koskaan ollut.talvella pistin sen kokeilemaan mun vanhaa pottaa päähän jospa hälle sopisi,niin heti kun sai sen päähän niin alko hirvee huuto,piti repiä potta siltä pois päästä kun sitä rupes kuulemma ahdistamaan aivan vitusti
lookaround_orig.gif
,ei ainakaan lähde homma hyvin käyntiin
biggrin.gif
Tosin lainasi se mulle paritonnia että sain haettua pyörän kotiin,ennen kun joku muu kerkesi. 1.4 se sitten selviää että pitääkö ruveta anomaan mammalle poikkeus lupaa kypärättä matkusteluun... niin ja tuumasi kun näki cbr:än että eihän tossa takana edes mahdu istumaan,vaikka S kokoa neiti onkin
crazy.gif
jäämme mielenkiinnolla odottelemaan miten käy
tounge.gif
062802moto_prv.gif
No niin,nyt on mamma istunut kyydissä tänään 100 km takana,eikä meinanu millään hypätä mopon päältä pois.. eli pienen empimisen jälkeen,homma onnistui oikeen hyvin,osasi kallistaakin niin että parissa mutkassa mentiin melkein polvimaassa...
biggrin.gif
nyt on sellanen ongelma etten mä taida päästä enää ajamaan yksin  
shaun.gif
,mutta ihmeen hyvin se 600:nen liikkui 2 päällä,ei jääty missään jalkoihin
biggrin.gif

Back