kodin putkimies on mainio aine.se poistaa viemäristä yimääräiset tukokset ja töryt.ja a vot.putki toimii ja vetää.millä saatais teiltä pois nuo keinotekoiset tukokset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nostamalla bensan hinta alk. 18 euroa litra, autokoulu 6-vuotiseksi ja vakuutuksiin 14-kertainen korotus.kodin putkimies on mainio aine.se poistaa viemäristä yimääräiset tukokset ja töryt.ja a vot.putki toimii ja vetää.millä saatais teiltä pois nuo keinotekoiset tukokset?
tuskin...Nostamalla bensan hinta alk. 18 euroa litra, autokoulu 6-vuotiseksi ja vakuutuksiin 14-kertainen korotus.kodin putkimies on mainio aine.se poistaa viemäristä yimääräiset tukokset ja töryt.ja a vot.putki toimii ja vetää.millä saatais teiltä pois nuo keinotekoiset tukokset?
Ja sitten ei ole kaiken maailman tollot jaloissa pyörimässä.![]()
Tuli tämäkin viime torstaina todistettua, kun mopoauto tyynesti tuli Tammisillan ABC:n rampista motarille... Kaikkee sitä näkee, kun vanhaks elää... Sääkin oli vallan mainio, pientä tihku sadetta ja sumua... Ei siinä nuorilla paljon päätä palellu, muovi "autolla", 45 km/h motarille, noissa olosuhteissa... Vähemmälläkin pääsee hengestäänAjakaa neljääkymppiä moottoritiellä. Se on vielä turvallisempaa ainakin, jos joku ei kaahaa kuuttakymppiä perään.
Joo näin on. Jonosta pääsee kätevimmin eroon menemällä sen keulaan. Reilu 20 vuotta minäkin yritin, mutta en päässyt kun aina tuli mutkan takaa uusi kotilo eteen vaikka ajoin niin kovaa kuin tuo saatanan susna kulki. Ja kyllä se rupes vituttaan! Paska mopo, ei auttanu sliparit eikä mitkään!tuskin...Nostamalla bensan hinta alk. 18 euroa litra, autokoulu 6-vuotiseksi ja vakuutuksiin 14-kertainen korotus.kodin putkimies on mainio aine.se poistaa viemäristä yimääräiset tukokset ja töryt.ja a vot.putki toimii ja vetää.millä saatais teiltä pois nuo keinotekoiset tukokset?
on aivan turha yrittää opettaa taitoja ihmisille joitten geeniperimä suosii joukkoliikennettä, ihmisiä joita on pienenä kielletty kävelemästä jotteivat he kaatuisi. ihmisille jotka eivät itse kykene suhteuttamaan omia tekemisiään. Jonka seurauksena he tarvitsevat tiukat kiellot kaikille jotta voisivat osallistua normaaliin elämään.
seepran on turvallisinta liikkua suuressa ja tiiviissä laumassa, mutta yksittäisen tielläliikkujan on turvallisinta hakea itselleen tilaa. jono on huono..siellä muitten tekemät virheet koskevat liki koko jonoa jättäen yhä vähemmän aikaa reagoida tapahtumiin.
ja ei jonoa tee ensimmäinen auto..sen tekee toinen ja kolmas ja he joita häiritsee ohitetuksi joutuminen.![]()
en tarkoittanut jonon keulille vaan mahdollisesti kahden jonon väliseen tyhjääntilaan.Joo näin on. Jonosta pääsee kätevimmin eroon menemällä sen keulaan. Reilu 20 vuotta minäkin yritin, mutta en päässyt kun aina tuli mutkan takaa uusi kotilo eteen vaikka ajoin niin kovaa kuin tuo saatanan susna kulki. Ja kyllä se rupes vituttaan! Paska mopo, ei auttanu sliparit eikä mitkään!tuskin...Nostamalla bensan hinta alk. 18 euroa litra, autokoulu 6-vuotiseksi ja vakuutuksiin 14-kertainen korotus.kodin putkimies on mainio aine.se poistaa viemäristä yimääräiset tukokset ja töryt.ja a vot.putki toimii ja vetää.millä saatais teiltä pois nuo keinotekoiset tukokset?
on aivan turha yrittää opettaa taitoja ihmisille joitten geeniperimä suosii joukkoliikennettä, ihmisiä joita on pienenä kielletty kävelemästä jotteivat he kaatuisi. ihmisille jotka eivät itse kykene suhteuttamaan omia tekemisiään. Jonka seurauksena he tarvitsevat tiukat kiellot kaikille jotta voisivat osallistua normaaliin elämään.
seepran on turvallisinta liikkua suuressa ja tiiviissä laumassa, mutta yksittäisen tielläliikkujan on turvallisinta hakea itselleen tilaa. jono on huono..siellä muitten tekemät virheet koskevat liki koko jonoa jättäen yhä vähemmän aikaa reagoida tapahtumiin.
ja ei jonoa tee ensimmäinen auto..sen tekee toinen ja kolmas ja he joita häiritsee ohitetuksi joutuminen.![]()
![]()
Vieläkin vituttaa ihan koko homma.
sanoi:Mutta mitä hyötyä siitä kaahaamisesta ja minä-asenteesta sitten on...
et oo ainoo ihmettelijä veli hopee...ei nyt tuu mieleen muuta maata missä voi parkkeerata ilmaiseksi viikkokausiksi motarinvarteen...liikenteen ja liikennesuunittelun kehitysmaasanoi:.... Toinen asia, minkä vaatimattomasti haluaisin tuoda esille, on motarin "pientareelle" parkkeeratut, hajonneet autot... Ilman varoituskolmiota, saatikka hätävilkkuja... Jotkut näistä on nippa nappa piennarviivan oikealla puolella täysin pimeänä, on vaan ajan kysymys, koska joku torppaa tälläisen persiiseen....
Olihan tuossa paljon muutaki huttua asenteella, alennetaan ekax ittesä ni siinä sivussa saatetaan ylentyäkki. hus hiiteen moinen käänteisvaatimattomuus.Mutta kukas sen maksaa, jos sieltä rikkoutunu ajoneuvo hinautetaan pois. Tuppaa meneen tilaajan piikkiin... romuautolaki... vai oliko se asetus tulee vasta kohtuullisen ajan jälkeen kyseeseen, sillon maksajana on auton omistaja.
käynti optikolla auttaa... tai voihan se olla lukutaidossa tai ymmärryksessä...^noin niinku tiivistettynä...
ajetaan samaa hiljaista nopeutta huonommilla valoilla minkä pimeä edellyttää myös päivällä hyvissä olosuhteissa
aika jännä visio. tuota muuten käytettiin aikanaan neuvostoliitossa..vain parkit oli sallittu.
tuossa saattas olla vuoden liikenneturva-idea![]()
juuri hetki sitten väitit näitten minä-autoilijoiden ajavan toinen lamppu pimeenä...mikäs siinä..ei vastaantulijaa häikäise![]()
Kukas on argumentoinut "minäminäminä-ajattelun" pohjalta ?toi minä- ajattelu taitaa olla sitä terrorismia parhaimmillaan.Tiet puhtaaksi jotta saat ajaa haluamaasi nopeutta.
Siinä taitaa olla joku muukin pieni ongelma kuin romujen siirtäminen. Jos liikenteessä olis vähemmän noita minä -ajattelijoita, ei tapahtus niitä kolareitakaan. Ne kun ei koskaan suomen lainsäädännön mukaan ole vahinkoja, aina on jäänyt joku laki noudattamatta, oli se sitten turvaväli tai olosuhteiden edellyttämä ajonopeus. Siitä kun kaiken maailman piirrustukset ja valokuvat minä minä- liikennöijien seassa saa väsättyä, ilman että minä -autoilija on yli ajanut, taitaa hetki mennä. Sitten tuppaa oleen, ettei toi muovi noitten kotiloitten ympärillä tahdo muotoaan säilyttää. Ei tartte isoa mälliä olla niin rattaat ei kunnolla pyöri, vetonivelet tai akselit on poikki, ei taida lintat siirtyä ilman koneellista apuvoimaa.
Eikös se ylipäällikkö Paaterokin ottanut asiaan kantaa, pienet kolarit ei kuuluis poliisile kun ne tehdään vaan vakuutusyhtiöiden korvauskäsittelyä varten. Hoitakoon kolaroijat kulunsa, eli kantaisi vastuun omista teoistaan... kuten täälläkin on todettu. No ainahan minä -autoilija löytää syyn kolarille toisesta osapuolesta.
Ja noista nopeuksista vielä.. tuolla pihalla on muuten ihan helvetin pimeetä, kun kehä kolmosen ulkopuolelle syystä tai toisesta joutuu. Pikkasta vaikeeta osua tolle märälle asfaltoidulle ajouralle, kun tutusti puolet aurausheijastimistakin on päätyny kansalaisten kotiin koristeiksi.
Minä -autoilijat ihan vakavissaan on vaatimassa vielä tehokkaampia ajovaloja, jotta näkee pitemmälle. Ämpäri keulaan, sille oma laturi ja akku, näkee saman tien 500 metriä normaalin 200 metrin sijaan. Tuppaa vaan oleen, jos minä-autoilija ei omista omaa tietä, siellä tulee joskus joku vastaankin. Jos molempien autojen valokantama on 500 metriä, lyhyille on vaihdettava valojen kohdatessa, eli autojen väliin jää 800 metriä mustaa, kun normi ajovalot kantavat noin 100m näkyvää tietä ja tavalliset kaukovalot sinne 250 metrin tienoille. Lainsäädännön mukaan ajoneuvossa on käytettävä ajonopeutta, jolla ajoneuvo saadaan pysähtymään tien näkyvällä osalla... jos tietä näkyy lyhyille vaihdettuasi 100 metriä, nopeuden pitäis olla märällä tiellä korkeintaan 90 km/h ja lumisella noin 65 km/h... (liikenneministeriö, ajonopeuden vaikutus pysähtymismatkaan). Moniko minä -autoilija laskee nopeuttaan ajovalojen valokantaman mukaan.
Siinä vaiheessa kun tuo 400km ajetaan samana päivänä edestakaisin 1-4 kertaa viikossa, niin kyllä tuo tunnin verran per suunta on ainakin mun mielestä aika paljon. Esimerkiksi tänään se tarkoitti sitä, että lähdin liikkeelle klo 04 enkä klo 03. Samoin se tarkoitti illalla sitä, että olin kotona valoisaan aikaan, enkä vasta pimeyden laskeuduttua.Kysymys kuitenki on vaan muutamasta minuutista. Ajat tauotta ja pysähtymättä 400 kilometriä. Rauhassa jonossa siihen menee 5 tuntia, keskinopeudella 80km/h, jos ohittelemalla ja satasen matkavauhtiin pyrkivänä saat keskinopeudeksi 90 km/h, matka kestää 4 ja puoli tuntia ja mikäli pystyt ajamaan koko matkan tasan sata lasissa, menee 4 tuntia. Ei taida maalimma tuntiin kaatua. jos kiire painaa, minä mies voi mennä lentämällä, täältä menee alle tunti vantaalle. Koitas ajaa samaan.
1) Ei järjenkäytön vajetta voi perustella rahanpuutteella. Ne ei koskaan kulje käsikädessä.1)
Jos rahaa olis niin rajoitukset olis varmaan sään ja kelin mukaset,
2)
Ei taida maalimma tuntiin kaatua. jos kiire painaa, minä mies voi mennä lentämällä, täältä menee alle tunti vantaalle. Koitas ajaa samaan. .
En ole metriäkään ajannut ulkomailla ja kyydissä istuessa on ilmeisesti ollut jotain muuta ohjelmaa kun liikenteen tarkkailu.1) ..parilla lisäkyltillä saadaan muualla päin maailmaa ihmeitä aikaan.
Ainakin Saksassa on. Skotlannissa on kapeammat tiet, enemmän liikennettä ja korkeammat nopeusrajoitukset. Myös 60mph rajoitus alkaa käytännössä välittömästi taajaman loputtua, tien kunnosta tai leveydestä riippumatta.En ole metriäkään ajannut ulkomailla ja kyydissä istuessa on ilmeisesti ollut jotain muuta ohjelmaa kun liikenteen tarkkailu.
Eli onko ulkomailla (saksassahan mummot 200km/h koko ajan) sitten paljon joustavampi meno/paremmat kuljettajat/tiet/rajoitukset jne.?
tuossahan tulikin jo tyhjentävä vastaus..jatkan silti.En ole metriäkään ajannut ulkomailla ja kyydissä istuessa on ilmeisesti ollut jotain muuta ohjelmaa kun liikenteen tarkkailu.1) ..parilla lisäkyltillä saadaan muualla päin maailmaa ihmeitä aikaan.
Eli onko ulkomailla (saksassahan mummot 200km/h koko ajan) sitten paljon joustavampi meno/paremmat kuljettajat/tiet/rajoitukset jne.?
Vai haukutaanko me suomalaisia/suomalaista vain siksi kun olemme suomalaisia? Vai onko täällä tosiaan nämä asiat ihan päin persettä vrt. koko muu hela maailma..