Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko kyseessä tämä: Bilteman mittariBilteman mittarit ei muistaakseni paljon maksa.
Ei varmaan maksa, ei.Hmm.. kannattaskohan kävästä Mopo Sportissa Vantaalla. sieltä saa kunnollisia nestevaimennettuja synkka mittareita, eivätkä ihan mahdottomii maksa![]()
Joo, itse joskus säätelin kahdella tollasella. Kyllä se toimi kun oli pitkien (2m) letkujen päässä seinään kiinnitettynä ja kuristimet välissä. Keskenään ne on helppo kalibroida liittämällä ne vaikka T-littimellä samaan kurkkuun tai itse imemällä. Ja piirtää sopivan asteikon.Oliko kyseessä tämä: Bilteman mittariBilteman mittarit ei muistaakseni paljon maksa.
Halvaksi tulis kyllä pari tuollaista jos toimii vaimennettuna.
Bensaa liekeilleJoo, itse joskus säätelin kahdella tollasella. Kyllä se toimi kun oli pitkien (2m) letkujen päässä seinään kiinnitettynä ja kuristimet välissä. Keskenään ne on helppo kalibroida liittämällä ne vaikka T-littimellä samaan kurkkuun tai itse imemällä. Ja piirtää sopivan asteikon.Oliko kyseessä tämä: Bilteman mittariBilteman mittarit ei muistaakseni paljon maksa.
Jos enemmän aikoo säädellä niin sitten oikeaan mittarikauppaan.
Tottakai teemme. Kalapuntari on oivallinen tähän tarkoitukseen. Oikeat kilomäärät/Newtonit on vain laskettava varren pituuden mukaan...Toisaalta miksette tee momenttiavaimia itse?![]()
No eipä niitä muutamalla kympillä paria taida saada, ainakaan parempia mittareita.Bensaa liekeille![]()
DSIISUS, notta työ jaksatte parin kympin edestä ährätä kun muutamalla kympillä saa ihan oikeita ja tuohon tarkoitukseen tehtyjä mittaristoja... ei ymmärrä... No kai se on sitten sitä harrastamista. Toisaalta miksette tee momenttiavaimia itse?![]()
![]()
ja sitten taas![]()
Kyllä saa... (muutamalla kympillä) JA OIKEASTI HYVÄNNo eipä niitä muutamalla kympillä paria taida saada, ainakaan parempia mittareita.Bensaa liekeille![]()
DSIISUS, notta työ jaksatte parin kympin edestä ährätä kun muutamalla kympillä saa ihan oikeita ja tuohon tarkoitukseen tehtyjä mittaristoja... ei ymmärrä... No kai se on sitten sitä harrastamista. Toisaalta miksette tee momenttiavaimia itse?![]()
![]()
ja sitten taas![]()
Ja tuli se momenttiavaintakin melkein jo tehtyä kun Stahwillen avaimesta pyysivät yli 2000 markkaa sillon joskus.![]()
Edittiä: Niin sen Stahwille oli 1/4 tuuman vääntiöllä.
JOO, rakensin just ite Bilteman mittareista synkkaustyökalun, kyll onnistuu ku laittaa letkut vitu´n tiukkaan solmuun, muuten heiluu ku mielettömän mu...u mielipu...n pers...ssä!Bilteman mittarit ei muistaakseni paljon maksa.
Ne pitää vaan kalibroida näyttämään samaa arvoa samassa paineessa (yllätys). Onnistuu vaikka piirtämällä tussilla mittarin lasiin oman asteikon.
Niin ja jokin kuristin letkuun ettei viisarit väpätä aivan mahottomasti. Esim. porata johonkin pieneen tulppaan 1 mm reikä ja ängetä se letkuun.
Saako noita suomesta jostain?Kyllä saa... (muutamalla kympillä) JA OIKEASTI HYVÄN
CARBTUNE
Mulla on kyseinen laite, joku se täällä kauppaskin niitä jossain välis, silloin tuli tilattuu. Loisto vehje.Saako noita suomesta jostain?Kyllä saa... (muutamalla kympillä) JA OIKEASTI HYVÄN
CARBTUNE
Tuolta tilaamalla hinta ois n.76e.
On tuo mittari just, mutta letku pitää käytännössä tuketa melkein kokonaan. Itse laitoin letkuun 5mm pultinpätkän ja nyt ovat liikkeet rauhalliset ja hyvin luettavissaOliko kyseessä tämä: Bilteman mittariBilteman mittarit ei muistaakseni paljon maksa.
Riippuu varmaan letkun sisähalkaisijastaItse laitoin letkuun 5mm pultinpätkän ja nyt ovat liikkeet rauhalliset ja hyvin luettavissa![]()
Niin eikä mitään reikää pulttiin, kulkee sen verran "ilma" kun tarvitsee.
Tarkoitan niitä letkuja jotka tulee mittarin mukana.....Riippuu varmaan letkun sisähalkaisijastaItse laitoin letkuun 5mm pultinpätkän ja nyt ovat liikkeet rauhalliset ja hyvin luettavissa![]()
Niin eikä mitään reikää pulttiin, kulkee sen verran "ilma" kun tarvitsee.![]()