• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Omatekoinen alipainemittari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Custi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos neuvoista ja vaihhtoehdoista, väsäsin sen letkuhässäkän. Hyvin toimii ja hintaakin tuli kokonaiset 4 euroa
biggrin.gif

Kertokaahan vielä joku viisas mitäs mä sitten teen kun on pinnat tasan tyhjäkäynnillä mutta kaasun kera toinen imee enempi?

Kertokaahan vielä joku viisas mitäs mä sitten teen kun on pinnat tasan tyhjäkäynnillä mutta kaasun kera toinen imee enempi?
Mikä mopo? Minkälainen kaasarien keskenään synkronointi? Bokseribemarissa tuo kertoisi siitä, että ruiskurungoille meneviä kaasuvaijereita ei ole säädetty yhtä pitkiksi / toisessa on isompi välys kuin toisessa...

Tuohan kertoo siis siitä, notta läpät aukeavat eri tahdissa... Asiaan saattaa vaikuttaa myös venttiilien säätämättömyys, jos sylinterit eroavat rankasti toisistaan...

Kyllä saa... (muutamalla kympillä) JA OIKEASTI HYVÄN

CARBTUNE
Saako noita suomesta jostain?
Tuolta tilaamalla hinta ois n.76e.
Mä en kyllä saa tuosta muutamaa kymppiä millään?
Myönnetään, jotta on kallistunut siitä kun itse tilasin (suoraan tuolta Irkuista), mutta en silti peräänny kannastani, että huoltohommissa käytän oikeita, hyvälaatuisia työkaluja.

Mopo on VT600 honda 2 kaasaria, säätö tapahtuu molempien kaasareiden läppiä avaavan "tangon" säädöillä.

Back