Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en kyllä saa tuosta muutamaa kymppiä millään?Saako noita suomesta jostain?Kyllä saa... (muutamalla kympillä) JA OIKEASTI HYVÄN
CARBTUNE
Tuolta tilaamalla hinta ois n.76e.
Mikä mopo? Minkälainen kaasarien keskenään synkronointi? Bokseribemarissa tuo kertoisi siitä, että ruiskurungoille meneviä kaasuvaijereita ei ole säädetty yhtä pitkiksi / toisessa on isompi välys kuin toisessa...Kertokaahan vielä joku viisas mitäs mä sitten teen kun on pinnat tasan tyhjäkäynnillä mutta kaasun kera toinen imee enempi?
Myönnetään, jotta on kallistunut siitä kun itse tilasin (suoraan tuolta Irkuista), mutta en silti peräänny kannastani, että huoltohommissa käytän oikeita, hyvälaatuisia työkaluja.Mä en kyllä saa tuosta muutamaa kymppiä millään?Saako noita suomesta jostain?Kyllä saa... (muutamalla kympillä) JA OIKEASTI HYVÄN
CARBTUNE
Tuolta tilaamalla hinta ois n.76e.
Onkos siinä tangossa joku säädettävä välys. Eli jos tuo alkaa avaamaan toista läppää ennen toista?Mopo on VT600 honda 2 kaasaria, säätö tapahtuu molempien kaasareiden läppiä avaavan "tangon" säädöillä.