Tekniikan maailmahan on aina välillä tehnyt öljytestejä. Eiköhän laiteta pystyyn kampanja mopoöljyvertailun saamiseksi lehteen. Palautelaatikon kautta toiveita sinne ja katsotaan tekevätkö juttua. Itse laitoin toiveen sinne pari kuukautta sitten ja nimenomaan toivoin että ottavat
in mukaan vertailuun. Saataisiin ainakin puolueetonta testitietoa aiheesta.
in mukaan vertailuun. Saataisiin ainakin puolueetonta testitietoa aiheesta.