• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vähälläpä irtosi rispektit.

edit: eilen illalla joku veteli Sporalla Parkanosta Ikaalisiin päin viiden asteen lämmöissä tyylinmukaisesti pukeutuneena. Siinä alkaa olla yritystä, vaikka ei vielä kylmä ollutkaan.

Kuka ajeli ihanan vihreällä nakulla (RM-7..) noin klo 10.20 tänään maanantain iloksi pitkin Helsinginkatua välillä ooppera-Linnanmäki. Ihailin sulavia liikkeitä ja splittailuja kotilosta käsin..  
biggrin.gif
Piristit mun duunipäivää!  
tounge.gif

Ettei vaan olis ollu foorumin nick: tr3, lauantai aamusella, hämeenlinnanmotarilla, siinä asiallisessa sumussa, jonkun kuorkin perässä, painelemassa hämeenlinnan suuntaan?

Mun mielestä oli samannäköistä pyörä/kuski yhdistelmää, kuin mitä on täällä avatar - kuvassa näkynyt.
Busa vai B-king? tr:llä on nykyään valkonen bussi...
Kyllä se pääväriltään valkoinen B-king oli, mielestäni, joten saatto sitten olla hänen vanha pyöränsä, tai sitten ei kumpaakaan?

Sumu meinaan oli aika lähellä mallia hernerokka, joten aika nopeaan tuli vain mulkkastua, kun siitä ohi livuin.
Se olin minä, matkalla myllykukkoon, ja kyllä, Tr3 design siinä alla kurnutti.

PK-KKP ajojen startille matkalla. Oli sen verta holotna aamu ja kisko kosteutta käpälään että kekkasin lämmitellä siinä rekan imussa hetkisen  
tounge.gif

Katselin iteki että joku muukin saapumassa startille mutta täyskokonen rinkka kattoon asti pakattuna ei sitten viitannutkaan enää PK-ajeluun  
biggrin.gif
No hemmetti! Kerrankin tärppäsi mulla tässä thread:ssä kysely.
smile_org.gif

Olin juu Lopen suuntaan matkalla mökkeilemään ja ajokeli oli kyllä kieltämättä vittumainen. Sai sormella töhöttää visiiristä sumua pois jatkuvasti ja ei se tosiaan lämminkään ollu.
062802moto_prv.gif

Eilen 12.10. Turun motarilla (tai sillä päin, saattoi olla kehälläkin) hinausauto, valkoinen paku ja mattamusta R1:nen, kuski nahoissa. Mikäs oli meininki, näytti että aikamoinen selitys oli päällä, kaikkien kädet vaan heilui ja suut kävi?

Mietin että mopo ollut pakussa joka oli simahtanut ja sitten on pitänyt otta mopo ajooon ja kiskoa nahat päälle?

Kukas Pegaso-kuski otti sakkoa mp-poliisilta eilen tiistaina Porvoonkadun Shellin pihassa? Klo 14 aikoihin tallasin ohi siitä ..

Kukas tuli tänään klo 13 aikoihin Masalantiellä vastaan Aktiahallin kohdilla. Ajelin työautolla kohti etelääja joku morjensti vaan en saa päähäni kuka?

Edit: Sen verran meni aikaa ihmettelyyn että en edes tajunnut katsoa mikä pyörä se oli väri sentään rekisteröityin ja sininen se oli ...

Millanen se ORG morotus muuten on? Tuossa viime viikonloppuna oisko ollu lauantaina (jos nyt oikein muistan) Ylivieskassa rautatiesillan kohdalla punasella pyörällä liikkeellä ollu kuski nosti sillee ovelasti sormet ylöspäin kättä. Ite olin liikkeellä keltasella Hornetilla.

Tämä "org-morotus" on yleisin ympäri Eurooppaa, joten orgin jäsenet eivät ole todellakaan yksin morotuksineen.

Tämä "org-morotus" on yleisin ympäri Eurooppaa, joten orgin jäsenet eivät ole todellakaan yksin morotuksineen.
Yleisin maailmassa on vissiin sitten se keskisormella tehtävä.. ?

smile_org.gif
Taisin kommentoida vähän laveasti. Tarkoitin "normaalista"-käsiylösnostotervehdyksestä poikeavista morotuksista tuo etusormi ojoss tervehys on yleisin. Paitsi Englannissa ne nyökkää <-- näyttää jotenkin oudolta kun itse morottaa käsi ojossa. Lienee jotain tekemistä lainsäädännön kanssa.

Mut itse aiheeseen. Kuopijossa oli eilen useampikin pyörä liikkeellä
bowdown.gif

Sinäkö ajelit tänään Nihtisillassa mun takana? Onko ihan pakko ajella iltapäiväruuhkassakin pitkät päällä? Ei juurikaan helpottanut ajamista kun sohit takaa peiliin sillä valonheittimelläs. Jäähallin katoltako olit hakenut? Ollenkaan liioittelematta peilistä ei näkynyt muuta kun helvetinmoinen valopallo.

Pyöräsikin tuli muuten näkyviin valoshowsi takaa vasta kun siirryin suoraan eteesi jolloin olin valonheittimesi ja peilieni välissä. Ikävä kyllä olit ilmeisesti lukenut orgin tmv. ryhmäajosäännöt ja siirryit uudelleen oikeaoppisesti takaviistooni valaisemaan peilejäni.
033102ass_1_prv.gif

Kuka oli jollain matkaenskalla? Auranlaakson ABC:n risteyksessä perjantaina 19.11. joskus neljän kiemuroilla. Jumalauta, mulla oli pillugrilli ja puhallin Skeidassa täysillä, ja silti paleli, kun lähdöstä oli kulunut se 10 min. Talvi taas yllätti autoilijan... pitkät kalsarit unohtuivat

Kuinka nopeesti mopolla rupeaa puhaltamaan lämmintä... neljän viiden kuukauden päästä
nixweiss.gif

Hesan Ikean kohdalla lauantaina klo.14.15 valkoisella juhlavuoden pikku gessullasi, valoissa aiheutit hemmetinmoiset ajohalut meikäläiselle. Olin siinä Isuzun D-Maxissa. Hyvin näkyy remonttikuorma kulkevan tarakalla. Minkälainen on pito ilman nastoja?

Back