• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä tänään 18.30 pintaan mustalla Rytkösellä jossa oli kullan väriset vanteet yms. Ajeltiin keravan suunnalta tuusulantielle. Käännyin pois koivukylän rampista.

Oli törkeen nätti pyörä, olin liikkeellä sillä harmaalla audi farkulla joka tuoksuu hassulta (metanoliruisku).

Onko tuo ihan vakiona tuon näköinen vai onko pyörän ulkonäköä ehostettu paljonkin?

Aamupäivällä tosa kustavin tiellä tuli konepyörä vastaan joka ohitteli auton/autoja mun edessä ja tuli komia org morotus kun kohdattiin,mä olin se kun tuli enskalla vastaan seisten tapeilta,org morotus unohtus mutt kyllä kädellä moikkasin.

Niin eikä se vastaantuleva konepyörä ollut mitenkään lähellä muhuun osua,ihan turvallinen ohitus!
Ennen kuin joku ehtii jottai väännellä.

TÄNÄÄN PORVOOSSA TRUMPALLA???

Siis Sinä varsin iloinen ja hymyilevä nainen? Lähdit tietysti kaasuttaen pois kun saavuin paikalle...

Mutta erityiset kiitokset XX-Terolle mahtavasta ajoseurasta!

Moottoripyöräilijöitä tuli yli paljon vastaan, mutta org:gi morotuksia ei lainkaan.

Jos joku itsensä tästä tunnistaa, niin kiitos miljoonasti kaikille teille, jotka tänään pysähdyitte auttamaan ja varmistelemaan että kaikki ok, kun ajoin hondani pöpelikköön Lempivaaran kohdalla. Pyörä saatiin ajokuntoon että päästiin kotiin, ja kuskin jalkakin taitaa olla hurjasta ulkomuodostaan huolimatta ehjä.

TÄNÄÄN PORVOOSSA TRUMPALLA???

Siis Sinä varsin iloinen ja hymyilevä nainen? Lähdit tietysti kaasuttaen pois kun saavuin paikalle...

Mutta erityiset kiitokset XX-Terolle mahtavasta ajoseurasta!

Moottoripyöräilijöitä tuli yli paljon vastaan, mutta org:gi morotuksia ei lainkaan.
En ollut se iloinen, hymyilevä trumpettia soittava nainen, mutta olitko siinä viiden kieppeillä Porvoossa Jokikadulla?

Tuli ORG teretys joltain mustalta kyykyltä aamulla n.8.45 Espoossa finnoontiellä..morotin takas mut en orgi setillä  
withstupid.gif
Varmaankin muuten minä, kumpaan suuntaan olit matkalla .. ?

Olitko se sinä tänään Hämeenlinnassa, bensa loppu motarin varressa ja matkalla etelään?
Keltainen mopo ja kaverisi toi juuri täydennystä kun pysähdyin ihmettelemään?

Olitko se sinä eilen 9 maissa illalla joka ajoit sinivalkoisella gixxerillä Keravan torin ympäri aika reippaasti? Kannattaa varmaan kiristellä ketjuja, aika iloinen pauke kuului ja hyvä ettei maata laahannut, aika reippaasti oli väljää. Toivottavasti pääsit ehjänä perille  
wink.gif

Aamupäivällä tosa kustavin tiellä tuli konepyörä vastaan joka ohitteli auton/autoja mun edessä ja tuli komia org morotus kun kohdattiin,mä olin se kun tuli enskalla vastaan seisten tapeilta,org morotus unohtus mutt kyllä kädellä moikkasin.

Niin eikä se vastaantuleva konepyörä ollut mitenkään lähellä muhuun osua,ihan turvallinen ohitus!
Ennen kuin joku ehtii jottai väännellä.

Minähän se olin, olis pitäny itekki nuosta tapeille  
sport05.gif

Uskoisin bonganneeni org-morotuksen eilen lauantaina alkuillasta (ehkä 19 aikoihin tai hieman ennen) Rajamäellä joltakulta matkakyykyn tapaisella liikkuneelta henkilöltä, olitko se SINÄ?
Itse olin liikkeellä sinisellä R6lla ja lähetin itsekin ilmoille about ensimmäisen org-tyylin (tai sitä hieman imitoivan) morotuksen ikinä  
062802moto_prv.gif

...ken ajelit mun perässä Auranlaaksosta Liedon liittymään asti ja uudemman kerran törmättiin asfalttityömaalla? Mietin just enneko kiskaisit jono ohi, notta kehtaisko sitä etuilla kanssakotiloja
tounge.gif

...joka sienesti pelastuslaitoksen poikien kanssa kuuluisalla tiellä 1835 sunnuntaina...

eihän käynyt pahasti???

suoralla tiellä jossa ei ole sillä kohdin risteyksiä ja kuudenkympin rajoitus???
crazy.gif

^ Minä menin viime vkonloppuna ojanpohjaa tutkimaan, kun amppari lensi silmän ja arskalasin väliin, ja oli visiiri kiinni: kimpos rintakehästä kypärän leukaosan kautta naamaan. Alottelijan moka säikähtää, mutta vahinkoja sattuu..ihan niillä suorilla teilläkin.
nixweiss.gif

Olitko se sinä vartti sitten Uudenmaan Herkun tasoristeyksen kohdalla menossa Ahjosta Keravan keskustaan päin? Bongasin ORGmorotuksen, ite moikkasin takas normisetillä ja ajelin mustalla pikkukawalla
smile_org.gif

30.09 kello 19.45 - 20.30

Rek. ww-699

Ajelit perässä Porista Raumalle, ohitit ja ajelin perässä Raumalle asti. Pirun kylmä alkoi olemaan siinä kämpän kaffetuvan kohdalla.

kukahan naisimmeinen ajeli eilen iltasella ehkä n. 19 maissa koivukylästä tikkurilan suuntaan punaisella erkillä. Org-tarra takavaloon liimattu. ajelin perässäsi taksilla.

kukahan naisimmeinen ajeli eilen iltasella ehkä n. 19 maissa koivukylästä tikkurilan suuntaan punaisella erkillä. Org-tarra takavaloon liimattu.  ajelin perässäsi taksilla.
En tosiaan ollut minä, mutta mielikuva oli messevä: "Hei kuski, seuraa tota nahkapukua!"

Olitko se puolestaan sinä tänään Orimattilasta VT4 kohti johtavalla soratiellä? Voisit hankkia kilven siihen soralinkoosi. Tai oikeastaan, kun taidat mitastasi päätellen olla enintään 12-kesäinen niin voihan se olla etteivät konttorilla suostu asioimaan kanssasi. Kuitenkin voisit opetella ajamaan edes jotakuinkin oikealla kaistalla ennen kuin lähdet liikenteeseen. Nykymeiningillä kun ei tiedä kummalta puolelta pitäisi ohittaa, vai riittääkö pelkkä parin kilometrin odotus niin että poistut pöpelikön puolelle ihan itse.

Back