• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikäs kööri oli kahdeksan ja puoliyhdeksän välissä tänään illalla Lahnuksen Shellillä taukoilemassa? Aika läjä pyöriä näkyi olevan parkissa. Köröttelin ohitte MT:llä härövarustuksessa ja kovinkin väsyneenä niin en tajunnut edes morottaa pihalla seisoskelleita janttereita! MIKÄ ETIKETTIVIRHE OH SHI-!

Mikäs kööri oli kahdeksan ja puoliyhdeksän välissä tänään illalla Lahnuksen Shellillä taukoilemassa? Aika läjä pyöriä näkyi olevan parkissa. Köröttelin ohitte MT:llä härövarustuksessa ja kovinkin väsyneenä niin en tajunnut edes morottaa pihalla seisoskelleita janttereita! MIKÄ ETIKETTIVIRHE OH SHI-!
Samaa porukkaa kuin tuossa edellisessä.  
smile_org.gif

Olitko se Sinä, sunnuntai-iltana n. klo 23 aikoihin? Ajelitte letkassa Nikkilästä Paippiseen, 3 pyörän letka. Ainakin 10 Kawa oli teillä peränpitäjänä, sattumalta liityin letkanne perään, ennen Paippista mukaan liittyi myös ilmeisesti sattumalta VTR. Oli hyvä meininki, eipähän tarvinnut yksin ajaa koko iltaa
biggrin.gif

...saat anteeks
pftroest.gif
tounge.gif
tounge.gif

Hirvee määrä muuten meni Imatralle sunnuntaiaamulla porukkaa, kun itse tultiin miehen kanssa Lappeenrannasta poispäin. Parit org-morotukset bongasin ainakin, en tiä näkikö kukaan mua
smile_org.gif

Kukas tyttö ajeli yksin valkosella fighter ducatilla "monsteri?", lauantaina stokiksesta helsinkiin lähtevään viking linen paattiin. Yritin laivalla  hieman etsiä, et löytyiskö saman näköstä pimua, mut en harmikseni löytänyt  
nixweiss.gif

Hirvee määrä muuten meni Imatralle sunnuntaiaamulla porukkaa, kun itse tultiin miehen kanssa Lappeenrannasta poispäin. Parit org-morotukset bongasin ainakin, en tiä näkikö kukaan mua  
smile_org.gif
eilen tuli kyllä lappeenrannan suunnasta useita pyöriä, kun itse ajelin sinnepäin Kouvola-Taavetti osuus kuutostietä ja joku tuli vastaan hietamiehentiellä kaksi päällä ja aina mulla .ORG tervehdys tulee

Etelä-pohjammaalla, tarkemmin Alajärvellä liikkuu sininen tavallinen pakettiauto jossa tutka/kamera. Että ajakaahan varovasti! En nyt tiiä oisko tätä tarvinnu tänne laittaa, mutta aina siitä jollekki voi apua olla:D

smile_org.gif
eilen tuli kyllä lappeenrannan suunnasta useita pyöriä, kun itse ajelin sinnepäin Kouvola-Taavetti osuus kuutostietä ja joku tuli vastaan hietamiehentiellä kaksi päällä ja aina mulla .ORG tervehdys tulee
Me ei oltu kaks päällä vaan omilla pyörillä kumpikin. Pirusti oli porukkaa kyllä, oli vähä hölmö olo ku mentiin eri suuntaan ku kaikki muut
smile_org.gif

Kukas ajeli 25.07 kello 18.00-19.00 meidän perässä? Käännyit Irjanteen risteyksestä 8-tielle ja ajoit lapinjoelle..

tänään noin tarkalleen klo 16.30 58 tiellä suomaseman kieppeillä sinä joka olit ohittamassa sinisellä (gsxr?) punaista (r1?)? tupsahtiko pökäleet housuun?
tultiin autolla vastaan ja kateltiin että tuutko keulaan vai ajakko toisen pyörän kylkeen!  
crazy.gif

vispas mopos siihen malliin ku jarrutit että meiltä meinas plöröt tulla...

Olitko se Sinä, sunnuntai-iltana n. klo 23 aikoihin? Ajelitte letkassa Nikkilästä Paippiseen, 3 pyörän letka. Ainakin 10 Kawa oli teillä peränpitäjänä, sattumalta liityin letkanne perään, ennen Paippista mukaan liittyi myös ilmeisesti sattumalta VTR. Oli hyvä meininki, eipähän tarvinnut yksin ajaa koko iltaa  
biggrin.gif
Tunnustan
smile_org.gif

Keulilla oli Arkticdiver Busalla kyydissään Ansu, kakkosena mun kauniimpi puolisko Hannars R6:lla ja mä kolmantena 10R:llä.

Kiva, kun osuitte samaan letkaan. Rauhallisesti mentiin, kun noilla ekoilla oli "vähän" sävytetyt visiirit potissa kiinni
wink.gif

Mahtoko olla orgilaisia kenen perässä ajelin Klaukkalan Metsäkyläntiellä; tonninen vihreä Kawan zeta ja mimmi takapenkillä?
Itse roikuin perässä sinisellä R6lla kunnes päästit ohi; eipä mulla kiire olisi ollut mutta tänks anyway  
062802moto_prv.gif

biggrin.gif
Tunnustan  
smile_org.gif

Keulilla oli Arkticdiver Busalla kyydissään Ansu, kakkosena mun kauniimpi puolisko Hannars R6:lla ja mä kolmantena 10R:llä.

Kiva, kun osuitte samaan letkaan. Rauhallisesti mentiin, kun noilla ekoilla oli "vähän" sävytetyt visiirit potissa kiinni  
wink.gif
Jeps, sama vika, sen verran sävyä visiirissä ettei eteensä meinannut nähdä =) Mutta pätkä oli hyvä, pitää laittaa korvan taakse!

Back