• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos Sinulle joka tulit eilen (14.7) aamulla yhdeksän aikaan vastaan Kolhon ja Vilppulan välissä keltaisella Bemarin endurolla. Kohenti päivän tulosta mukavasti kun vilkauttelit valoja... Sinisellä pakulla siis ajelin minä.

Oliko se sinä, jonka poliisit pystäyttivät Kylmäkoskella viime perjantaina. Nopeutesi 80 alueella 144 ja
100 alueella 155.

Tuliko isokin lasku?

Oliko se sinä, jonka poliisit pystäyttivät Kylmäkoskella viime perjantaina. Nopeutesi 80 alueella 144 ja
100 alueella 155.

Tuliko isokin lasku?
Eiks tosta lähde jo kortti kuivumaan?
omg.gif

Kiitos Sinulle joka tulit eilen (14.7) aamulla yhdeksän aikaan vastaan Kolhon ja Vilppulan välissä keltaisella Bemarin endurolla. Kohenti päivän tulosta mukavasti kun vilkauttelit valoja... Sinisellä pakulla siis ajelin minä.
Taisin olla minä, olen tällä viikolla kolunnut "mökkimopolla" vanhan kotitienoon teitä Mäntän ympäristössä. Jäätelökauppiaat oli siinä Koloradon sillan kupeessa...

Olitko se sinä, joka meinasit väkisin tulla alleni Mikkelin Mikonkadulla tänään, vaikka ajoin aivan rajoitusten mukaan. Tulit poliisiaseman pihasta mustalla maijalla etkä ollut hälytysajossa.
biggrin.gif
biggrin.gif

Kukahan tulee suunnilleen joka päivä vastaan molempiin suuntiin kehä kolmosella, noin kauklahden kohdilla?
smile_org.gif

Valkoinen pyörä(R6?) jossa toisessa ajovalossa xenonvalo?

Vähän myöhään tulee mutta olitko se sinä joka vedit mottiksella 9.7 autojonon välissä saatanallista vauhtia alas Tuomarilan liittymästä. Pyöränä harrikan sporsteri joka hävis sun persvakoon tai sit se oli viritetty monkey. Ajovarusteina urheilusortsit ja hihaton t-paita. Tee ittestäs tollo mut älä muni meitä muita. Olen tsennannut et rundaat täs Espoon keskustan nurkilla. HALOO

olitko se sinä, joka olit jättänyt sinisen buell fireboltin  tie nro 25:sen varteen hiukan ennen rajamäkeä puolilta päivin,mikä keskeytti matkasi teon?
lookaround_orig.gif

Olin näkevinäni Rovaniemellä ekan Org-morotuksen, näinkö vallan harhoja? Napiirillä tuossa kahden huitteilla. Teitä meni kaks pyörää kohti Napsua SantaParkin paikeilla, meitä tuli yhteensä kolme pyörää perätysten vastaan. Mie iloisen keltaisella Hondalla vimosena.

Tänään oli Rovaniemellä meleko paljon pärriä liikenteessä. Heitimmä Vanttauskoskella mutkin, ja päälle vielä vähän paikallishuristelua.
062802moto_prv.gif

Oisko ollu vajaata puolta päivää kun kolmoselta lähin vetään vihdintietä kohti stormia niin vastaa tuli ainakin 2 bussia?

Eli likellä kolmosen ja Vihdintien risteystä.

Z-4 Bemmiä ohjastanut blondi, Vihdintiellä ja Malminkartaton risteyksen valoissa tänään n. 15.30 - hujakoilla?

Otit sen ohituskaistan vierelleni ja lörpöttelit puhelimeen. Sulla oli vissiin kiire ja mitä jälkeenpäin tapahtui, niin ymmärsit varmaan, että vaikka se sun auto maksaa n. 10 - kertaa enemmän kuin mun motskari, niin ei se silti kulje kovempaa.
smile_org.gif

P.s. Hyvin se auto kyllä liikahti ja oli mageet vanteet!
buttrock.gif

3 havaintoa tänään matkalta Porista Kirkkonummelle....

klo 1754 Pitkäjärven risteyksessä mustalla Kawalla liikenteessä... musta nahkainen ajotakki...

klo 1807 sininen bwm, vähän ennen Loimijokea , kaksi tankkilaukkua oli.... ohiteltiin vuorotellen muutamia kertoa, ajoin mustalla audilla
biggrin.gif

klo 1918 kax päällä mustalla pyörällä vähän ennen Karkkilaa, te jatkoitte eteenpäin ja mie käännyin ABC:lle...

Tunnistaako joku itsensä
biggrin.gif

harjutiellä tänään joku sinertävä pyörä tuli vastaan sormipystyssä. Itse ja vaimo tultiin mustalla cebarilla vastaan, en aina morota fingerillä. klo 15.30

vt 13 kyyjärvi-karstula jammulla?olikos nyt sitte tiistai-ilta n.23:00......
vältit täpärästi nokkakolarin tuningkorollan kanssa
buttrock.gif
bowdown.gif
..käsittämättömän ohituksen jannu teki..
eek.gif

Te kaksi 16.7 joskus kaheksan jälkee suunnillee porkkalan pätkällä dösärillä kamat levällään!
Toinen punainen ehkä Z750 ja toinen sininen jammu R6 tai R1!
Oliko menny nuri mutkassa ku oli kiviä tiellä?  
nixweiss.gif

Ainaki moikkasitte ku peukkuu kaverin kaa näytettii!

saatanan toyjota korollan kuski joka haisevalla vanhalla paskalla ohitit minut torstaina,puolanka-pudasjärvi välillä
crazy.gif
:kääk:oliko turpo vai ?,itellä 200km vauhtia!!!no ohi mentii heittämällä myöhemmin ku mutkaa tuli!! :
biggrin.gif

kukas otti kyttiä perään kausalasta-artjärvelle olevalla tiel klo 23.40 ,käännyitkin haapakimolaan/elimäelle backmanin kaupalla ku oletin et olisit nykässyt oikealle artjärvelle pakoa jatkaen
biggrin.gif

Olitko se sinä kenen pyörä oli parkissa jonka auto tuuttasi ilmeisesti kumoon? Tampereen tammelantorin kupeessa lauantaina ennen klo 12. Pyörä oli muistaakseni sininen streetfighter- mallinen. Ajoin itse autolla ohi ja myöhemmin kävelin ohi jolloin omistaja oli paikalla. Tuliko pahaakin jälkee?

Kukas se koulutteli pyöräänsä äänistä päätellen tossa 4 aikaan aamuyöstä täällä nastolassa ja ilmeisesti uudenkylän suora oli paikkana? Hyvin kaikui äänet melko kauas
tounge.gif

Back