Arvo Pentti
Irriterande
- Sijainti
- Paimio
Kukas kiskas Turussa Länsikeskuksen kohdalla mun ohi samanlaisella mopottimella (cb1000r, vihreä) joskus yhden jälkeen? On se komee peli...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei kyllä kohalle sattunut sormi morottajia. Itte sormella osottelin vaan eipä kukaan takasin.No hemmetti!Jep, näytti olevan minä ja monta monta muutaNo kysytään ny, että oliko foorumilaisia tänään aamusella tuolla Vihti-Nurmijärvi-Tuusula - akselilla liikenteessä?![]()
Tuliko vastaan punamusta R1, jonka kuski pisti komeasti etusormella kohti taivasta?
Olin.Olitko se sinä Honda Shadow'lla Tiiriön ABC:llä la/su yönä?
+1Te kaksi Kawa-kuskia jotka vetäisitte Tuusulassa Rusutjärvellä Rusutjärventien ja Kolistimentien kurvan arviolta 80km/h (kohdassa rajoitus on 40 km/h) niin että pyöräilijäkin pomppasi sivuun, siinä tuppaa kulkemaan natiaisia vaikka koulu on jo ohi, mutta uimaranta vetää kulkijoita näillä ilmoilla, joten järkeä kaahailuunkin.
+1LOHJA TÄNÄÄN!!!![]()
Tekö kaksi +kaksi ajelitte customeilla peräkanaa tänään n. klo. 09.00 aikaan Lohjalta asemalle moottoriliikennetiellä, käännyitte ympyrästä simpukan suuntaan, itse jatkoin autolla stadin suuntaan.
Teki pahaa katsoa takaapäin teidän kyydissä istuvia pikkulapsia, joilla oli vain lepattavat kesähepenet päällä, ei siis lainkaan suovarusteíta/vaatteita, takaa katsottuna näyttivät todella pelkäävän kyytiänne, sen verran puristivat penkin reunasta kiinni. Vauhtia oli teillä kahdeksankympin pintaan.![]()
Vaikka mopoilu on helvetin kivaa tällaisella kelillä, ainakin teidän ja muidenkin mielestä, niin kunnolliset varusteet pitää olla kaikilla, vaikka ajaisitte 100 metriä. Varusteita saa tarjouksesta todella edullisesti, joten nyt äkkiä ostoksille!!!!
Ilmeisesti olette pariskunta, luulisin? Itse en ota pentujani ikinä kyytiin varusteitta ja vastuu tässä on kyllä aikuisten!
Vit..tu kun vieläkin tekee pahaa!! "Haddikka" tms. kuskien varuste/vaate-ilmiöihin en nyt ota kantaa!! Helkutti soikoon!!!![]()