• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kukas kiskas Turussa Länsikeskuksen kohdalla mun ohi samanlaisella mopottimella (cb1000r, vihreä) joskus yhden jälkeen? On se komee peli...  
tounge.gif

No kysytään ny, että oliko foorumilaisia tänään aamusella tuolla Vihti-Nurmijärvi-Tuusula - akselilla liikenteessä?
Jep, näytti olevan minä ja monta monta muuta  
062802moto_prv.gif
No hemmetti!

Tuliko vastaan punamusta R1, jonka kuski pisti komeasti etusormella kohti taivasta?
No ei kyllä kohalle sattunut sormi morottajia. Itte sormella osottelin vaan eipä kukaan takasin.

Perjantaina pärryyttellin Vantaalta Varkauteen illan mittaan, jonkin matkaa ennen Kuorttia tuli tosi reipas .ORG morotus joltain tummalta, vähän vanhemmalta pyörältä. Sitä ennen vain "normikäsiä"...

Eilen illalla puoli 9 - 9 Artjärveltä Nastolaan päin tjs. (= tai jossain siellä) ajaessani joku morotti vas. etusormi pystyssä nakupyörällä, itselläni tyyli kuten aina l. vas. käsi vähän alaviistoon (kyykkymopo).

Kärkölän kupeessa tänään noin kello 15.30, Myllykyläntiellä; olit päättänyt suistaa sinertävän pyöräsi vasemalle kaartuvassa tienkohdassa oikealle ojaan, pelastuslaitos aloitteli juuri toimenpiteitä kohdallasi kun saavuin. Toivottavasti ei käynyt pahasti.....

Te kaksi Kawa-kuskia jotka vetäisitte Tuusulassa Rusutjärvellä Rusutjärventien ja Kolistimentien kurvan arviolta 80km/h (kohdassa rajoitus on 40 km/h) niin että pyöräilijäkin pomppasi sivuun, siinä tuppaa kulkemaan natiaisia vaikka koulu on jo ohi, mutta uimaranta vetää kulkijoita näillä ilmoilla, joten järkeä kaahailuunkin.
+1

Tänään bongattu Tampere-Lahti tien varresta Aapiskukon parkkipaikalta about kymmenen pyörän porukka n. klo 16. Ainaki kauniisti lähitte jonossa, että kaipa te sit iha samaa posseaki olitte
smile_org.gif

LOHJA TÄNÄÄN!!!
crazy.gif

Tekö kaksi +kaksi ajelitte customeilla peräkanaa tänään n. klo. 09.00 aikaan Lohjalta asemalle moottoriliikennetiellä, käännyitte ympyrästä simpukan suuntaan, itse jatkoin autolla stadin suuntaan.

Teki pahaa katsoa takaapäin teidän kyydissä istuvia pikkulapsia, joilla oli vain lepattavat kesähepenet päällä
omg.gif
, ei siis lainkaan suovarusteíta/vaatteita, takaa katsottuna näyttivät todella pelkäävän kyytiänne, sen verran puristivat penkin reunasta kiinni. Vauhtia oli teillä kahdeksankympin pintaan.

Vaikka mopoilu on helvetin kivaa tällaisella kelillä, ainakin teidän ja muidenkin mielestä, niin kunnolliset varusteet pitää olla kaikilla, vaikka ajaisitte 100 metriä. Varusteita saa tarjouksesta todella edullisesti, joten nyt äkkiä ostoksille!!!!

Ilmeisesti olette pariskunta, luulisin? Itse en ota pentujani ikinä kyytiin varusteitta ja vastuu tässä on kyllä aikuisten!
Vit..tu kun vieläkin tekee pahaa!! "Haddikka" tms. kuskien varuste/vaate-ilmiöihin  en nyt ota kantaa!! Helkutti soikoon!!!
mad.gif
+1

Ihan samaa mieltä!!!
Ite en lähe mihinkään ajelee ilman et pistän "täysvarustus" päälle!!!

Oma nahka nytt on oma nahka,mutt ettei omist muksust enemmän ajattelee niin ...........
sad_orig.gif

kaboom.gif
teille!!!

Joka vilkuttelit minulle (valkoinen naku alla) valoja Joensuuntiellä (nro. 17) Jännevirran jälkeen klo. 20.30 aikaan. Olit matkalla Kuopioon päin mustalla/viininpunaisella pyörällä (ehkä XX). Kiitos merkistä!
bowdown.gif
MP-poliisin vastaantullessa vauhti oli tiputettu säällisiin rajoihin, ja seurauksena vain ystävällinen kädenheilautus.

Koitin varoittaa toista Kuopioon päin matkalla ollutta pyörää edellä ajavasta poliisista. Liekö huomasit?

Eilen sinivuokko-morotus Ninja kuskilta. Kiitos. Säästyimme hermojen menetykseltä.  
cool.gif

Olitko se sinä (staga ?) joka tulit Hauholta Eteläisiin päin biimerillä (vaalea). Komee oli org-morotus. Itse sinisellä busalla. Sen verta ajatuksissani olin etten ehtinyt minkäänlaista morjestusta heittämään takaisin.

Olitko se sinä, joka naureskelet
biggrin.gif
asialle, että asianmukaiset ja sopivat varusteet pitää olla kaikilla ja aina ajaessaan moottoripyörällä, vaikka matka olisi vain 100 metriä, asia esitettiin karrikoiden tarkoituksena ravistaa hereille vauvan unesta, että ei minulle, tai meille tapahdu mitään.

Tänään tulee täyteen 34 vuotta siitä kun aloin ajamaan, joten muutama kilsa takanapäin. Kolmessa mällissä olen mukana ollut ja aina on "vanha" puusilmä rojauttanyt kylkeen juuri silloin kun oma tarkkaavaisuus on hetkeksi herpaantunut. Sanotte mitä sanotte, mutta se SATTUU NIIN PERKELEESTI, kun luut ja jänteet paukkuu poikki. Muuten, veren maku suussa on yllättävän suolainen. Vaikka on ollutkin mahdollisimman "turvalliset" ja laadukkaat varusteet, niin siltikin SATTUU!!. Kiva oli lanssimiesten kaivaa aftermarket -visiiriä ja silmälaseja kopan sisältä, jotta näkevät pupillien kunnon ja reagoinnin, täh?

No! Jokainen tekee, kuin haluaa, mutta sellaisten kanssa en minä ainakaan ajele!
biggrin.gif

-eipä olisi pitänyt tänään olla noiden lämpöhalvauksen saaneiden puusilmien kanssa samalla tiellä, kun näin kiihkottaa taas!
mad.gif

Tässä lainattu pojan tunnusta!

En tainnut olla mä, sunnuntaina ajoin kymmenen jälkeen Tuuloseen aamiaiselle ja sieltä suoraan H:linnaan Hämeen Härkätielle... ja on toi pyöräkin aikas musta, .tommonen.

Tossa miettinyt että joku viikonloppu voisi ajella pari päivää Hämeessä, ajelis vaikka joku lauantai Sappee/Puutikkala/Aitoo kautta Pälkäneelle ja vanhaa tietä Vehoniemeen, sitten vaikka Näsijärven ympäri, kuulemma ihan ajettavaa... kai?
Illalla vaikka sitten rillaamista tms...

Vähän menee aiheen vierestä, mutta tuli bongattua tänään Sheriffit ajelemassa kakspäällä yammulla Naantalissa.
062802moto_prv.gif

Back