- Sijainti
- Läntinen suomi
soon määrärahat näemmä tiukilla varsinaissuomessa polliiseilla...Vähän menee aiheen vierestä, mutta tuli bongattua tänään Sheriffit ajelemassa kakspäällä yammulla Naantalissa.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
soon määrärahat näemmä tiukilla varsinaissuomessa polliiseilla...Vähän menee aiheen vierestä, mutta tuli bongattua tänään Sheriffit ajelemassa kakspäällä yammulla Naantalissa.![]()
Samanlainen mopo oli, mutta harmaa/vaalean vihreä. No, mä olen torvoilassa tämän viikon ja vehoniemeen ajelen lenkin (ja käyn heinolla katsomassa rumaa ankanpoikasta). Täältä jos ajaa aitooseen suoraan niin on +10 km matkaa ja hiekkatietä. Eli ajelen takaisin torvoilantietä lahti-tampere tielle ja sieltä pälkäneelle. Ei ole hauhon mutkapätkiin tullut tutustuttua vaikka täällä vasta 40 v on tullut vierailtuaEn tainnut olla mä, sunnuntaina ajoin kymmenen jälkeen Tuuloseen aamiaiselle ja sieltä suoraan H:linnaan Hämeen Härkätielle... ja on toi pyöräkin aikas musta, .tommonen.
Tossa miettinyt että joku viikonloppu voisi ajella pari päivää Hämeessä, ajelis vaikka joku lauantai Sappee/Puutikkala/Aitoo kautta Pälkäneelle ja vanhaa tietä Vehoniemeen, sitten vaikka Näsijärven ympäri, kuulemma ihan ajettavaa... kai?
Illalla vaikka sitten rillaamista tms...
Hiekkaa. Muistaakseni kaikki noi pikkutiet on sorasia. Sappeentietä Sahalahteen on asvalttia....
Jossain vaiheessa pitää kiertää toi Pälkänevesi pohjoisen kautta ja katsoa mitä tulee vastaan.
Vähän ot. tähän topiikiin, mutta tuosta aitoosta 3221:stä 10 km on meidän mökki. Pälkäneveen takana on tullut nuorempana autolla ajeltua ja jotenkin jäi mieleen, että siellä on aika paljon hiekkatievoittoista baanaa. Täytyy käydä ajamassa tuo sappeen reitti ihan mielenkiinnosta. En oikein tarkkaan päässyt tuota linkittämääsi karttaa katsomaan kun tuo 3g yhteys on täällä ihan p**seestä.Tommosta reittiä mä olen ajellut Hauholta Vehoniemeen, mukavaa juoheeta mutkapätkää: LINKKI.
Jossain vaiheessa pitää kiertää toi Pälkänevesi pohjoisen kautta ja katsoa mitä tulee vastaan.
missähän päin maataEilen sinivuokko-morotus Ninja kuskilta. Kiitos. Säästyimme hermojen menetykseltä.![]()
Hetkinen,tässähän on mennyt puurot ja vellit sekaisin,ainakin itse ajan täysissä varustuksissa sen takia,että kun napsahtaa,niin pysyy edes lihat joten kuten luiden ympärillä?! Kyllähän se näillä keleillä korpeaa ajaa varusteet päällä,mutta elämäähän se vain on!Olitko se sinä, joka naureskeletasialle, että asianmukaiset ja sopivat varusteet pitää olla kaikilla ja aina ajaessaan moottoripyörällä, vaikka matka olisi vain 100 metriä, asia esitettiin karrikoiden tarkoituksena ravistaa hereille vauvan unesta, että ei minulle, tai meille tapahdu mitään.![]()
Tänään tulee täyteen 34 vuotta siitä kun aloin ajamaan, joten muutama kilsa takanapäin. Kolmessa mällissä olen mukana ollut ja aina on "vanha" puusilmä rojauttanyt kylkeen juuri silloin kun oma tarkkaavaisuus on hetkeksi herpaantunut. Sanotte mitä sanotte, mutta se SATTUU NIIN PERKELEESTI, kun luut ja jänteet paukkuu poikki. Muuten, veren maku suussa on yllättävän suolainen. Vaikka on ollutkin mahdollisimman "turvalliset" ja laadukkaat varusteet, niin siltikin SATTUU!!. Kiva oli lanssimiesten kaivaa aftermarket -visiiriä ja silmälaseja kopan sisältä, jotta näkevät pupillien kunnon ja reagoinnin, täh?
No! Jokainen tekee, kuin haluaa, mutta sellaisten kanssa en minä ainakaan ajele!![]()
-eipä olisi pitänyt tänään olla noiden lämpöhalvauksen saaneiden puusilmien kanssa samalla tiellä, kun näin kiihkottaa taas!![]()
Tässä lainattu pojan tunnusta!
Olitteko te kaksi tänään Lielahdessa, toisella SRAD GSX-R (sinivalk.) ja toisella vanhempi 9(?)R Kawa, sininen. Pyöritte koko iltapäivän ympäri Lietsua, välillä Kawakuskilla näytti olevan alla uudempi 9®R, vihreä, sitten taas tuo vanhempi sininen. Työmaan oven pielestä kyttäsin ja kirosn itseni alimpaan helvettiin, kun olin kotilolla liikenteessä...