• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vähän menee aiheen vierestä, mutta tuli bongattua tänään Sheriffit ajelemassa kakspäällä yammulla Naantalissa.  
062802moto_prv.gif
soon määrärahat näemmä tiukilla varsinaissuomessa polliiseilla...
062802moto_prv.gif
kun joutuu poliisitkin kakspäällä vetämään...
pftroest.gif
kiva siinä on takaa-ajoon lähteä, on ainakin kaveri seurana...
062802jumpie_prv.gif

Olitko se sinä joka istuit harmaan skodan kyydissä kello yhdentoista aikoihin, juuri ennen alastaron moottorirataa. Onneksi pidin sen rööki tauon, olisi muuten ollut eri kyytiläinen
biggrin.gif
Säilykö kortti?

En tainnut olla mä, sunnuntaina ajoin kymmenen jälkeen Tuuloseen aamiaiselle ja sieltä suoraan H:linnaan Hämeen Härkätielle... ja on toi pyöräkin aikas musta, .tommonen.

Tossa miettinyt että joku viikonloppu voisi ajella pari päivää Hämeessä, ajelis vaikka joku lauantai Sappee/Puutikkala/Aitoo kautta Pälkäneelle ja vanhaa tietä Vehoniemeen, sitten vaikka Näsijärven ympäri, kuulemma ihan ajettavaa... kai?
Illalla vaikka sitten rillaamista tms...
Samanlainen mopo oli, mutta harmaa/vaalean vihreä. No, mä olen torvoilassa tämän viikon ja vehoniemeen ajelen lenkin (ja käyn heinolla katsomassa rumaa ankanpoikasta). Täältä jos ajaa aitooseen suoraan niin on +10 km matkaa ja hiekkatietä. Eli ajelen takaisin torvoilantietä lahti-tampere tielle ja sieltä pälkäneelle. Ei ole hauhon mutkapätkiin tullut tutustuttua vaikka täällä vasta 40 v on tullut vierailtua
sad_orig.gif

...

Jossain vaiheessa pitää kiertää toi Pälkänevesi pohjoisen kautta ja katsoa mitä tulee vastaan.
Hiekkaa. Muistaakseni kaikki noi pikkutiet on sorasia. Sappeentietä Sahalahteen on asvalttia.

[edit: no joo, padasjoelta hämeenlinnantien kautta luopioisiin on myös päällystetty. Tosin hieman rönttönen. Kivasti kurveja. Illalla paistaa aurinko silmiin kun tulee padasjoelta päin pälkäneelle]

Kivasti sai kättä näyttää tänään kun kävin Kurussa. Morot vaan kaikille vastaantulleille.

Tommosta reittiä mä olen ajellut Hauholta Vehoniemeen, mukavaa juoheeta mutkapätkää: LINKKI.

Jossain vaiheessa pitää kiertää toi Pälkänevesi pohjoisen kautta ja katsoa mitä tulee vastaan.
Vähän ot. tähän topiikiin, mutta tuosta aitoosta 3221:stä 10 km on meidän mökki. Pälkäneveen takana on tullut nuorempana autolla ajeltua ja jotenkin jäi mieleen, että siellä on aika paljon hiekkatievoittoista baanaa. Täytyy käydä ajamassa tuo sappeen reitti ihan mielenkiinnosta. En oikein tarkkaan päässyt tuota linkittämääsi karttaa katsomaan kun tuo 3g yhteys on täällä ihan p**seestä.

Olitko se sinä valkoisissa kamoissa valkoisella pyörällä puoli kymmenen maissa tampereen paasikivi-kekkosella Mustanlahden kohdalla matkalla ylöjärvelle päin?

Taisi olla pujotteluharjoitukset meneillään kun suoralla tiellä tulit vastaan kevyesti kantaten
sport05.gif
. Sain vastineeksi reilun käden morotuksen, ensimmäinen aate kylläkin oli että olikohan terassilla tullut otettua "one too many"  
033102beer_1_prv.gif

Olitko se sinä joka eilen sai Turussa Uudenmaankadulla vanhasta papparaisesta ja Focuksesta tms vastaantulijan keskikaiteella erotetulla pätkällä Kupittaan Citymarketin kohdalla? Ite olin jalkakyydillä matkalla ku se papparainen väärään suuntaan päätti lähteä. Kattelin et miksi se noin hassusti oli liittymään asemoitunut enkä tajunnut että se kääntyy väärään suuntaan kun pisteeksi iin päälle vilkku meni päälle sillä hetkellä kun auto lähti liikkeelle, muuten ois ehtiny vaikka ikkunaan koputtaa ja sanoa et ei sinne
smile_org.gif
Näytti kuitenkin siltä ettei se vahinkoa saanut aikaan vaan moottoripyöräilijät ja muutkin onnistuivat tuholaisen väistämään ennen ku se parkkeeras bussipysäkille.

Sinä joka ajoit 3.7 klo 0851 Heinola-Mäntyharju välillä pohjoiseen punaisella farmari Mondeolla (UIE-1xx). Kiitos, kun aiheutit paskahalvauksen vastaan tulevalle motoristille ja ohitettaville autoilijoillekin. Lähdit ohittamaan autojonoa oikealle kaartuvassa mutkassa ilman kunnon näkyvyyttä eteenpäin. Niinpä vastaan tuli tuo motoristi joka kaikeksi onneksi ehti väistää pientareelle koska sinä et tehnyt mitään estääksesi onnettomuutta. Et jarruttanut , et hakenut tilaa jonosta... ET TEHNYT MITÄÄN
shaun.gif

Mikäli vastaan tullut motoristi haluaa koko rekisteritunnuksen niin se on tallessa mikäli haluat vaikkapa muistaa tuota teiden Fangiota puhelinsoitolla.

Olitko se sinä, joka ajelit meidän perässä vanhaa Porintietä ja jäit Otalammen S-marketille? Ajoit sitten vahingossa pitkät päällä? 
eek.gif

Olitko se sinä, joka naureskelet
biggrin.gif
asialle, että asianmukaiset ja sopivat varusteet pitää olla kaikilla ja aina ajaessaan moottoripyörällä, vaikka matka olisi vain 100 metriä, asia esitettiin karrikoiden tarkoituksena ravistaa hereille vauvan unesta, että ei minulle, tai meille tapahdu mitään.

Tänään tulee täyteen 34 vuotta siitä kun aloin ajamaan, joten muutama kilsa takanapäin. Kolmessa mällissä olen mukana ollut ja aina on "vanha" puusilmä rojauttanyt kylkeen juuri silloin kun oma tarkkaavaisuus on hetkeksi herpaantunut. Sanotte mitä sanotte, mutta se SATTUU NIIN PERKELEESTI, kun luut ja jänteet paukkuu poikki. Muuten, veren maku suussa on yllättävän suolainen. Vaikka on ollutkin mahdollisimman "turvalliset" ja laadukkaat varusteet, niin siltikin SATTUU!!. Kiva oli lanssimiesten kaivaa aftermarket -visiiriä ja silmälaseja kopan sisältä, jotta näkevät pupillien kunnon ja reagoinnin, täh?

No! Jokainen tekee, kuin haluaa, mutta sellaisten kanssa en minä ainakaan ajele!
biggrin.gif

-eipä olisi pitänyt tänään olla noiden lämpöhalvauksen saaneiden puusilmien kanssa samalla tiellä, kun näin kiihkottaa taas!
mad.gif

Tässä lainattu pojan tunnusta!
Hetkinen,tässähän on mennyt puurot ja vellit sekaisin,ainakin itse ajan täysissä varustuksissa sen takia,että kun napsahtaa,niin pysyy edes lihat joten kuten luiden ympärillä?! Kyllähän se näillä keleillä korpeaa ajaa varusteet päällä,mutta elämäähän se vain on!
Kyllähän minäkin ajaisin kulahtaneessa t-paidassa ja tarjoustalon shortseissa,jos sellaiset omistaisin,sekä kaikki 32 heppaa tallessa pitävässä bling bling soffassa,missä suora putki pitämässä mökästatusta yllä.

se kaveri joka säilytti minun kortin saa tavatessamme tuopin
033102beer_1_prv.gif
,aika oli 4.7 riistavedeltä kuopioon päin jonkun matkoo ajoit pu/mu rykköstä tai fire bladee,olin ajanut yli 600km ja kotio enää 40km,oikeen käden ranne hirtti ja ohittelin jonoa kun ajoit vastaan joskus 17.n jälkeen ja painoit reippaasti kämmentä kohti asfalttia,tajusin puottaa vauhtia ja ei mennyt kauaakaan kun valk.fjr ajoi vastaan(morjesti vaan)
033102bebe_1_prv.gif

oli ransportterin taakse kerätty jo joukko "iloisia" kuskeja.pistin hyvän kiertämään näytin asfalttia monelle kuskille vaikka ajelivatkin jonossa.

Kenen XJR seisoi ainakin vielä aamu 10 aikaan hämeenlinnan moottoritien reunassa? Taisi eilen illalla lappu lähteä, eikä ajo aikaakaan tullut.

Olitteko te kaksi tänään Lielahdessa, toisella SRAD GSX-R (sinivalk.) ja toisella vanhempi 9(?)R Kawa, sininen. Pyöritte koko iltapäivän ympäri Lietsua, välillä Kawakuskilla näytti olevan alla uudempi 9®R, vihreä, sitten taas tuo vanhempi sininen. Työmaan oven pielestä kyttäsin ja kirosn itseni alimpaan helvettiin, kun olin kotilolla liikenteessä...

Jep, kaverin kanssa pienellä Suomi-turneella jumitettiin Tampereelle. Käväsin sit samalla reissulla koeajamassa 12R:ää, joka oli siinä myynnissä jossain autoliikeessä (nimeä ei pysty muistamaan). Ei tarttunut kyseinen yksilö mukaan, vaan 9R vaihtui lähempänä kotia uudempaan 12R:ään.

sinäkö ajelit jalat edellä parta lepattaen, kankaanpäästä porin suuntaan; hapuan suoralla vilkku oikealle kytkettynä tänään torstaina klo 15 aikoihin? toivottavasti kukaan ei ajanut oikealta kolmion takaa eteen.

..kenen peräs ajelin Pispalasta tänään tuos 18.30 jälkeen. Sininen R6R sinisillä vanteilla. Ite tulin valkosella Gixulla perässä hiaton paita päällä. Kiitos sinulle "fiilistely"-seurasta
cool.gif
biggrin.gif
buttrock.gif

Tervehdys sille solakalle tytsylle joka veti SV:llä elimäenkatua mäkelänkadulle tänään viiden aikaan. Reipasta ajotyyliäsi oli kiva peesata, tosin mäkelänkadun kiihdyttelyä kannattaa varoa, kun setä sininen voi loikata puskasta yks kaks yllättäen.
Terveisin: paitahihainen setä Tuonolla

Back