• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oe Voe!

Olitko se sinä musta/hopealla Thunderacella, tänään noin klo 1800, joka lähdit reippaammin Hämeenlinnan keskustasta rampilta Tampereelle päin, ohittaen siinä samalla miun harmaan kotilon. Pikku neiti takaa tuumas, että mopo meni.

Enivei. Melko justiinsa oli siviilin näköistä poliisia pyörällä että autolla valot vilkkuen perässä. Tiiriön ABC:n kulmilla olit jututettavana.

Jäikö muuten lisenssi kenen taskuun ja paljonko oli lukemat  
biggrin.gif

Olitko se sinä(naishenkilö), kun vihreällä er-6 kawalla ajoit yhtämatkaa orivedeltä Vaajakosken abc:lle. Takalaukkusi haittasi maisemia
tounge.gif

Sinäkö tulit tänään neljän aikoihin Espoon Kauklahdessa vastaan mustalla Yamahalla, ja jouduit ottamaan jalalla tukea soraisessa tietyöristeyksessä? Hetken jo luulin että menet nurin mutta onneksi ei käynyt mitään  
smile_org.gif

Olitko se sinä kuka huppari lepattaen otit tyyppejä LPR:n Tykissä omakotitalo alueella?
Sattuiko ranteeseen kun ajoit "täysillä" hidastetöyssyyn, vai mitä heiluttelit...

Pisti v*ttamaan kun sain polkupyörän kanssa pelätä että ajatko päälle... Saati sitten niitten sählyä pelaavien penskojen puolesta

isolla trumpalla, jolta pysähdyin kyselemään reittiä luopioinen-padasjoki välillä 4. päivä perjantaina. Kiitokset vielä neuvoista.

Likka, joka ajoit musta-keltasella jammun r125 -piikillä melkein kotiloni alle Lappeenrannan urheilutalon kulmalla. Ajoit suoraan kolmion takaa eteen etkä edes katsonut sivuille. Toivottavasti selviät hengissä kesästä.

Olitko se sinä joka kaadoit itsesi ja pyörän paikallaan valoissa kontulan nesteen kohdilla, 600 mustalla gixxulla? toivottavasti ei tullut isompia naarmuja  
eek.gif

Olitko se sinä jonka perässä ajelin ideaparkin sillalta tampereelle, viinikan liikenneympyriäisessä mopos otti ja sammahti niin menin sitte omia matkojani.

Tuntomerkkisi:
Sweepin takki
Hondan joku neliputkinen vintage pyörä kun oli oikeen museo kilvissä! (mikähän pyörä oli?
smile_org.gif

Eikä mielessäkään sulla käynyt, että olisit pysähtynyt kysymään onko hätää? Joo, en ollut minä.

Jelppasin kyllä tänään itse yhtä mopoilijaa. Tuli ihan hyvä mieli  
smile_org.gif
Itse asiassa joo, käännyin valoista heti oikealle, niin kiersin siihen kylmäaseman toiselle puolelle, mutta kaveri saikin pyöränsä jo liikkeelle, eikä sitte enää ollu mahiksia tavottaa.

LAHTI: kuka olit sinä, joka ajoit viereeni (ajoin valkoista autokoulun piikkiä mustissa vaatteissa ja punakirjavassa kypärässä) ja kovasti peukkuja heiluttelit yms tänään tossa klo 17 aikoihin Starkin kohilla sillalla Mytäjäisten suuntaan..olithan kiltillä asialla etkä vinoillu, takana ajanut autokoulun ope jo melkein hermostui kun ahistelit mua..
biggrin.gif

ajoit vissiinki museorekisterissä olevalla pyörällä, jonka rekkaria en muista..jatkoit linkkuassan liikenneympyrästä suoraan kohti lyseota, minä käännyin Vapaudenkadulle.

Olitko se sinä, joka meinasi tänään aamulla jäädä bemarikuskin (4-pyöräisen) yliajamaksi tuusulanväylällä öbaut kehä3:n kohdalla, noin puoli kasin aikoihin.

Katoin kauhulla takana vähän matkan päässä ko. bemaristin kaistanvaihtoa ja olin että "voi vittu nyt se jyrää ton..." Onneks olit hereillä ja siinä viereisellä kaistalla ei ollut ketään rampille menossa.

Hyvät käsimerkit sulla oli tilanteen jälkimainingeissa, fingeri ei noussut mutta muuten kädet kävi kuin tuulimylly

Kiitokset tänään kuuden maissa Vehmersalmentiellä kahdelle motoristille jotka näyttivät voimallisesti himmausmerkkiä meikäläiselle. Ajoin kyllä ihan nätisti rajoituksen mukaan ja näin edelläajavan traktorin, mutta sitä karannutta sonnia en onneksi nähnyt. Ihmetystä aiheuttanut tilanne selvisi kun kyselin maajusseilta mikä on meininki.

Olitko se sinä, joka meinasi tänään aamulla jäädä bemarikuskin (4-pyöräisen) yliajamaksi tuusulanväylällä öbaut kehä3:n kohdalla, noin puoli kasin aikoihin.

Katoin kauhulla takana vähän matkan päässä ko. bemaristin kaistanvaihtoa ja olin että "voi vittu nyt se jyrää ton..." Onneks olit hereillä ja siinä viereisellä kaistalla ei ollut ketään rampille menossa.

Hyvät käsimerkit sulla oli tilanteen jälkimainingeissa, fingeri ei noussut mutta muuten kädet kävi kuin tuulimylly
Olikohan ollu Oldmotoman

sanoi:
Paikka kehä 3 Vantaan lentoas.liittymän jälkeen.   Audi ajoi viereistä kaistaa,joka menee suoraan.  Yht'äkkiä alkoi tunkemaan minun kaistalle! Vihainen  Täsmennettynä kiilaamaan.  Kotilot kiilaa,mutta tämä paikka vaarallinen.
Nopea reagointi,kaksi vaihtoehtoa "paniikkijarrutus" EI takana autoja,vaan nopea kiihdytys,onnistui.  Oikealla puolellani oli kaide! Tiedän, lähes päivittäin "kehillä"tapahtuu.  Peräänajoja,muita kolhimisia,jne.    Tälläkertaa selvittiin pienillä kansainvälisillä merkeillä! Virnistää Nyrkkiä,ym "heristystä"! (Audi jäi köröttelemään perääni).      

olitko se sinä viinikan abc:n edessä ja ajoit jollain 2 tahti kevarilla audin takakulmaan?
pystyssä pysyit ja huidoit vallan kauhiasti kuskille joka näky lähtevän karkuun, sinä perässä!
crazy.gif

"vaalea pyörä ja tummat ajokamat", jonka ajolinjalle ilmestyi risteyksestä yllättäen naiskuskin ohjastamana vihreä pikkuvolkkari Evitskogintiellä n. puoli tuntia sitten?

Vaimolta vilpitön anteeksipyyntö, sillä meinas lirahtaa housuun, kun tajus tilanteen. Me treenataan silmien käyttöä täällä kotipihassa  
wink.gif

PS. Me taidettiin moikata edellisessä risteyksessä hetkeä aiemmin (valkoinen fasu).
Se taisin olla minä. Sanotaanko silleen että pari perkelettä pääs kypärän sisäl koska meinas tulla kiire vaikka sormet on aina liipasimella. Nooh, loppu hyvin kaikki hyvin eli nou hätä.
smile_org.gif

Olitko se sinä, mustan, uudehkon Audinkuski Kulovedentiellä n. 2-3 kilometriä Otamuksesta Siuroon päin tänään kello n.18:30 ? Tulit sitten vastaantulijan (minun) kaistalla mäenyppylän takaa ja sinulla tuntui olevan vauhtia reilusti enemmän kuin suurin sallittu. Oli hieman enemmän onnea matkassa että oli tilaa väistää sivuun, muuten oltaisiin päästy otsikoihin molemmat ja veikkaan että minä olisin päässyt tilastoihin.

t:Harmaan Busan kuljettaja.

Olikohan ollu Oldmotoman

sanoi:
Paikka kehä 3 Vantaan lentoas.liittymän jälkeen.   Audi ajoi viereistä kaistaa,joka menee suoraan.  Yht'äkkiä alkoi tunkemaan minun kaistalle! Vihainen  Täsmennettynä kiilaamaan.  Kotilot kiilaa,mutta tämä paikka vaarallinen.
Nopea reagointi,kaksi vaihtoehtoa "paniikkijarrutus" EI takana autoja,vaan nopea kiihdytys,onnistui.  Oikealla puolellani oli kaide! Tiedän, lähes päivittäin "kehillä"tapahtuu.  Peräänajoja,muita kolhimisia,jne.    Tälläkertaa selvittiin pienillä kansainvälisillä merkeillä! Virnistää Nyrkkiä,ym "heristystä"! (Audi jäi köröttelemään perääni).      
Onneksi en ollut. Tosin ei sitä tiedä "aina"mitä takana tapahtuu? Ps viereisellä "kaistalla"oli KAIDE! Olin liikkeellä päivällä,noin klo 13 !! Tosin on se yhtä helvettiä suihkia siellä "kehillä"!

Tulikohan Chainese minua vastaan eilen Keuruu-MÄnttä välillä n. klo 16.15? Punavalkea CBR 1000 tuli vastaan Mäntästä päin. Itse olin liikkeellä Fazerin Sinisellä.

..joka ajoit metallinhopeeta naku-kawasakia eilen tampereen hatanpäällä. ohittaessasi meidät (kaksi bobberia) kanttailit kahdella kaistalla voitonmerkkiä korkealla tuulettaen. olet sankarimme, mutta emme onneksi nähneet vielä kaikkea. kun ohittelit autoja kolmella kaistalla puikkelehtiessasi, ja bussikaistaakin pitkin, olimme tästäkin huolimatta samoissa valoissa. tästä lähdimme ratinan siltaa ja hämeenpuistoa kohti ja niin sinäkin.. puikkelehdit autojen välissä ja ohitit vielä jonon etummaisen bussikaistan kautta. wow, sait jakamattoman huomiomme ja säkillisen kovis-pisteitä. ajokäyttäytymisesi oli ihailtavan levotonta ja spontaania. hämeenpuistossa emme sinua enää nähneet kuin vilaukselta kun poistuit pyynikkiä kohti. olet sinä melkoinen äijä.
bowdown.gif

Back