• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...jolla oli mennyt nasta tms takanakista läpitte siltatyömaalla Kehä 3:sella länteen Bembölen kohdilla? Siinä ihmeteltiin Shellillä rikkinäistä ilmanpainemittaria ja loppujen lopuksi täytit takanakin jollain ihmeaineella
crazy.gif
Pääsitkö kotia saakka
omg.gif

Suuri kiitos, kumarrus ja halaus niille kahdelle herrasmiehelle jotka pakulla siihen Shellille tulivat ja tarjoutuivat saattamaan rampautuneen mopon toisen kotia lähistölle jossa kompurat ja systeemit että takanakkiin saa sen verran ilmaa että kotia pääsee. Hienoa huomata että tämmöisiä ihmisiä on vielä olemassa
bowdown.gif
bowdown.gif

..Nainen joka, heitit komean ylävitosen tervehdykseen ja minä nyökkäsin takaisin kytkinkahva pohjassa Jokimaan ja Helsingin vanhantien risteyksessä? Sydän pysähtyi hetkeksi.
smile_org.gif

Taisin Bongata kimppakivajengin pikalähtöjengin Paippisten moottorikahvilassa ilt päivällä tänään ?
Lähden joku kerta messiin
tounge.gif

062802moto_prv.gif

Olitko se sinä perjantaina Pirkkalan abc:llä kun parkkeerasit muutaman ruudun sivummalle keltasella Yamaha R125 kun itse koitin navigoida. On muuten nätti pyörä, samoin kuski  
blush.gif

biggrin.gif
mokasin itte eilen samallalailla yhelle maxiskootterille
biggrin.gif

ruoskin itteäni koko illan
biggrin.gif
wink.gif

Eilen illalla seitsemän hujakoilla Veikkolassa niin tomera sormimorotus että näytti ennemmin torumiselta.  
biggrin.gif

...jolla oli mennyt nasta tms takanakista läpitte siltatyömaalla Kehä 3:sella länteen Bembölen kohdilla? Siinä ihmeteltiin Shellillä rikkinäistä ilmanpainemittaria ja loppujen lopuksi täytit takanakin jollain ihmeaineella
crazy.gif
Pääsitkö kotia saakka
omg.gif

Suuri kiitos, kumarrus ja halaus niille kahdelle herrasmiehelle jotka pakulla siihen Shellille tulivat ja tarjoutuivat saattamaan rampautuneen mopon toisen kotia lähistölle jossa kompurat ja systeemit että takanakkiin saa sen verran ilmaa että kotia pääsee. Hienoa huomata että tämmöisiä ihmisiä on vielä olemassa
bowdown.gif
bowdown.gif
Minä se en ollut, mutta kaverin puolesta kiitoksia, pääsi kotiin asti, ja juuri näillä näppäimillä saa uutta rengasta alle, ja taas kovaa ajoa!
062802moto_prv.gif

Pahoittelut tökeröistä ohituksista eilen Kaasmarkuntiellä. Kaksi isoa kustomia, takimmainen oli Rocketti, eka ehkä C1800? Ajelin välissänne hetken, kun ensin näytti että ajatte hiljempaa mitä itse aioin ajaa, mutta ekan ohituksen jälkeen totesin, että olisin voinut kyllä ajaa letkan hännilläkin. Sori.

....Orgilaisia ne kuusi-seitsemän kuskia, jotka la klo 16.30 (???) tulivat Kannuksen (Kokkolantie?) suunnasta E75:lle ja kurvaisivat Viitasaaren ABC:lle (?)

Eihän viimenen luullu, että mp-poliisi on tulossa, kun valkoinen kypärä mulla päässä, Hayabusa alla
tounge.gif
Oli vaan hauskan näköstä kun muut lähti lievästi urku auki etelää kohti ja viimenen sitten pysäytti risteykseen ja päästi ohi...tosin annoin tilaa vähän matkan päässä ettei letkanne katkennu.

Jokunen autokuski tais vähän vettää herneitä nennään ohituksistanne, kun näytti että vähän kiilailtiin ja kiihyteltiin justiinsa kun keltasta viivaa tulossa...ja muutenki
talktohand.gif

crazy.gif
Pääsitkö kotia saakka
omg.gif

bowdown.gif
bowdown.gif
Minä se en ollut, mutta kaverin puolesta kiitoksia, pääsi kotiin asti, ja juuri näillä näppäimillä saa uutta rengasta alle, ja taas kovaa ajoa!  
062802moto_prv.gif
Hieno juttu, kerro kaverille terkkuja ja sano että väistelee ne nastat jatkossa
biggrin.gif
Jäi muuten kysymättä siinä hötkynnässä siltä se nettiosote mistä se puhu, josta halvalla renkuleita sai... Jos näet tän ja näet sen kaveris ni laitakko mulle privana osotteen, kiits...
bowdown.gif

sanoi:
Moikkaako jengi moottoripyöräpoliiseille? Moikkausta takasin tuskin saa mutta onko silti tapana moikata myös muuten ku lähtiessä livohkaan?
smile_org.gif

Vai onko se liikenteen vaarantamista jossei molemmat kädet pysy tangolla tiukasti  
nixweiss.gif
Joo tuli tuossa Jäkessä morjestettua ja morjesti vielä takasinkin. Ja irtos silläkin käsi stongasta morjestaessa...

..aina myös pyörän selästä morotan, mut ei skoottereille  
pftroest.gif
Morotin eilen vahingossa skootteristia, kuinka väärin tein? :-F
Moikkaako jengi moottoripyöräpoliiseille? Moikkausta takasin tuskin saa mutta onko silti tapana moikata myös muuten ku lähtiessä livohkaan?
smile_org.gif

Vai onko se liikenteen vaarantamista jossei molemmat kädet pysy tangolla tiukasti  
nixweiss.gif
Kt 54:lla siinä Rixun ja Lopen välillä oli hyvä morjestaa mp-poliisia, keskikaiteet kun ehkäisee heti perään kääntymisen
wink.gif
Sitäpaitsi kyseinen pollari kyllä moikkaskin ihan reilulla kädellä. Kaikki ei.

..aina myös pyörän selästä morotan, mut ei skoottereille  
pftroest.gif
Morotin eilen vahingossa skootteristia, kuinka väärin tein? :-F
smile_org.gif

nixweiss.gif
Itse en näe mitään syytä miksi en moikkaisi. Ja aina ne on takaisin nostaneet tumppua
smile_org.gif

Eilen matkalla Puumalaan mp-poliisisetä morjensti ekana, ja oikein reilulla kädellä, pakkohan siihen oli vastata
smile_org.gif
Itse morjenstan varmuuden vuoksi autoilevatkin poliisit. Ja palomiehet ja lanssikuskit
biggrin.gif

Back