• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kukas tuli vastaan Jakokosken ja Enon välissä Pohjois-Karjalassa sormi pystyssä eilen klo.19 kieppeillä

Kiitoksia sille (tumma Busa?) kuskille, joka tulit vastaan 11.4 Hartolan eteläpuolella n.klo 15:30 ja viittoilit oikeaoppisesti "himmaamaan"...Olikin vähän matkan päässä jo kevät pitkällä, kun oli sinivuokot kukkineet ohituskaistan kohdalla jo oikein urakalla!
Itse kurvailin sillä harmaalla Bemarilla joka tuli etelään päin...

Oulun Höyhtyällä, musta "vanha" suzuki gsx-f..

Sulla jäi parkit päälle ku laitoit rattilukon.  
biggrin.gif
No siis muutenhan se olisin voinut olla minä, mutta siihen on kaksi syytä miksen se kuitenkaan ollut minä
biggrin.gif
:
a) Mopo on vielä tallissa ja akkukin lattaamatta
nixweiss.gif

b) Ja no eihän mulla ny parkit päälle jäis, missää nimes
biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif

Oulun Höyhtyällä, musta "vanha" suzuki gsx-f..

Sulla jäi parkit päälle ku laitoit rattilukon.  
biggrin.gif
No siis muutenhan se olisin voinut olla minä, mutta siihen on kaksi syytä miksen se kuitenkaan ollut minä
biggrin.gif
:
a) Mopo on vielä tallissa ja akkukin lattaamatta
nixweiss.gif

b) Ja no eihän mulla ny parkit päälle jäis, missää nimes  
biggrin.gif

biggrin.gif

wink.gif
Joo,ei.. Näytti miespuoliselta naamalta..
biggrin.gif

Ja taisi ne valotki mennä sit illemmalla pois, ja eilen lähti vielä käyntiinki.
062802moto_prv.gif

Olitko se sinä joka tänään noin 12 maissa olit Mytäjäisten risteyksessä Lahdessa BMW 1200r:llä pikkutakki päällä ja sileät housut jalassa.
Hyvin näytti takin lieve lepattavan tuulessa...  
cool.gif
cool.gif
sport05.gif

Tekö pakkasia pelkäämättömät, aamuisin Hämeenlinnan tiellä, kehäteiden välissä ennen klo 8.00? Ainakin parina aamuna bongattu...

Toinen tulee vastaan jollain uudehkolla gixxerillä ja kohta toinen perässä, olisko CBR 600F tms.

Mä palelen vastaan mustalla Banditilla, tänä aamuna -4 asteen huurteessa.
buttrock.gif

Tekö pakkasia pelkäämättömät, aamuisin Hämeenlinnan tiellä, kehäteiden välissä ennen klo 8.00? Ainakin parina aamuna bongattu...

Toinen tulee vastaan jollain uudehkolla gixxerillä ja kohta toinen perässä, olisko CBR 600F tms.

buttrock.gif
minähän se 1000f.
huomenna vielä voi bongata. sit seuraavat kaks viikkoa välillä pusula-veikkola
smile_org.gif

Sinäkös se nuori kaveri olit jäänyt Hussellasi Turun motarin varteen?
sad_orig.gif

Toivottavasti sait koneet käyntiin lopulta, taikka soiteltua kaverille, niinkuin juteltiin...

Kuka ajeli farkuilla oranssilla busalla motarilla Oulussa äsken? Ja vieläpä laillisten nopeuksien rajoissa
biggrin.gif

Komia peli.

buttrock.gif
minähän se 1000f.
smile_org.gif
Hmm.. minäkin kyllä ajelen Hämeenlinnan tietä, molempien kehien alta aamuisin 8:n aikoihin. Suuntana pohjoinen ja alla 600:n cebari..

Päivä päivältä näyttäisi motoristit lisääntyvän aamu-liikenteessä..
thumbs-up.gif

Joka olit pysähtynyt ihailemaan kukkivia sinivuokkoja talmantiellä tänään klo 13:10.
Tuliko kalliiksi  
crazy.gif

Aiheesta poiketen. On hieno ele vastaan tulevalta kanssamotoristilta saada tervehdys ja asianmukainen etusormen pyöritys varoittamaan mahdollisista sinivuokkoesiintymistä.

Viimeksi sen teki minulle, joku uudehkolla giserillä Tampereen messukylässä viime syksynä.

Jos se olit sinä, respect!

buttrock.gif
minähän se 1000f.
smile_org.gif
Hmm.. minäkin kyllä ajelen Hämeenlinnan tietä, molempien kehien alta aamuisin 8:n aikoihin. Suuntana pohjoinen ja alla 600:n cebari..

thumbs-up.gif
Musta cebari? jep, hyvä pointti, mä meen etelään päin ja te ruuhkasta poispäin.

Olitko se sinä joka olit jäänyt kiinni ratsiaan mustalla busalla haarajoen k-kaupalla? Tais olla pikkasen reilummin tuota vauhtia, kun olit joutunut pyörän jättämään parkkiin. Tänään vasta bongasin kevään ensimmäisen mp-poliisin  
033102ass_1_prv.gif

buttrock.gif
minähän se 1000f.
smile_org.gif

thumbs-up.gif
Musta cebari? jep, hyvä pointti, mä meen etelään päin ja te ruuhkasta poispäin.
musta joo. ja sivistyksestä pois päin
tounge.gif

on ollu morotukset hieman vähissä vielä mut kiva kuulla et en oo ainoo sissi joka vetää 8kk vuodessa. ja 600 satkulle terveisiä et kyllä sekin vielä isoksi kasvaa
062802jumpie_prv.gif

Jonka pyörästä paasi nesteet tai öljyt Jumbon valoissa eilen illalla. Kax päällä ajelitte ja Jumboon kurvasitte.
Odottelin vastaantulevissa valoissa kotilon puikoissa ja kirosin huonoa tuuriasi. Sorry että itsellä oli niin kiirus etten kerinnyt koukata perään asiasta kertomaan. Toivottavasti ei kerinnyt käymään kuinkaan ennen kuin huomasit.
crazy.gif

Joka tänään helsingin päässä pysähtyi ja peruutti autolla avuliaasti eteen, minun ollessa pysähtyneenä ninjan kanssa tien sivussa? Vaikka tarkastin kännykästä vain reittiä, takaikkunastasi näkynyt kysyvä peukunnäyttö kruunasi koko loppupäivän. Mukava tietää, että on näin perkeleen avuliasta ja ystävällistä porukkaa yhä liikenteessä. Kiitos ja kumarrus, vaikka tällä kertaa kaikki olikin kunnossa!

Kuka tuli vastaan Muhoksen tiellä ruskehtavalla pyörällä ja päivän korkeimmalla tervehdyksellä? Olin katsovinani, että sehän on uusi vfr 1200, mutta tarkistin nyt, ettei sellaista ole mallistossa ruskeana. Oliko pyöräsi harmaa vai jokin ihan muu laite?

Back