• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
V*tusti pyöriä Seinäjoella... Olitko se Sinä?...  
biggrin.gif

Olitko se sinä, jonka pyörän perässä ajoin pitkäperjantaina tiellä nro 11 Tampereelta Poriin päin? Pyöräsi rekkari IT-257.

Ajelin maasturilla sun perässä jonkin matkaa...

Olitko se sinä, joka mustalla Yamahalla (R6?) ajelit Puotilassa, kaatosateessa lauantaina? Joskus on vaan vissiin päästävä ajelemaan...

Kaverukset kyykyllä ja kotarilla Turusta Auraan päin. Jos ihmettelitte että kylläpä joku jaksaa heiluttaa niin yritin elehtiä edessä olevasta vuokkojen kokoontumisajosta. Tuliko sakot?

Eilen 8.4.2010, n. klo 16.30, 8-tiellä, Rauman kohdalla, tulit vastaan FJR:llä?!

Sait kunnian olla ensimmäinen morjestettava motoristi tänä kautena.
bowdown.gif

Olitteko ne te, jotka tulitte eilen torstaina kutostiellä mua vastaan? Illalla noin puoli yhdentoista aikaan tai vähän jälkeen suurinpiirtein kymmenen minuutin ajomatkan päässä Lappeenrannasta Kouvolaan päin tuli peräkkäin kaks kappaletta kakspyöräsiä vastaan. Siinä pimeydessä ei pystyny näkemään paljon muuta ku ajovalot, mutta toinen valo pimeenä ajavia autoja ne ei ollu. Itse ajelin jonkun pakun perässä siinä kohtaa.

Oliko se sinä, kaunis ja iloinen punatukkainen nainen punamustalla R1:llä, jonka kanssa vaihdettin pari mukavaa sanaa stadin Mannerheimintiellä pe. iltapäivällä klo 17 jälkeen, ruattalaisen teatterin viereisellä prätkäparkilla? Olin se pskaisenvalkoisen busani sinun pyöräsi viereen pysäköinyt touringsetä. Toivottavasti pyöräsi sai olla rauhassa, vaikka sitä hieman epäilitkin.

/MarcusB

Olitko se sinä, joka rullailit sammuneen Trumppasi Hesassa Haapaniemenkadulla kadun reunaan ja ropeltelit (ehkä varatankille?).

Olin oranssin XT660X:n kanssa siinä liikennevaloissa, olin melkein jo kääntymässä kysymään pystyisikö jeesimään jotenkin, kun sait taas Trumpetin käyntiin...
sport05.gif

Ja olitteko te isompi joukko Kaivarin rannassa hihittelemässä polttariporukalle, jonka sankarina Borat-uikkareissa kaverilta revittiin vahaliuskoilla karvoja, noh, "aroilta" alueilta
biggrin.gif

Minä se olin, joka kaatoi gsf 1250 Sa Neste Tampere Teiskontie. Etupyörän alla pysäytysvaiheessa hiekka/öljyyntynyt läikkä. Pyörä samantien nurin ja minä koko ylöisen edessä selälläni asfaltissa. Pyörän vahingot ihmeen pienet, eli vilkku, etujarrun kahva ja muutama posknaarmu koneessa. Vasen peukalo venähti itseltäni. Mutta tulipahan tämänkin koettua...

Back