Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siis muutenhan se olisin voinut olla minä, mutta siihen on kaksi syytä miksen se kuitenkaan ollut minäOulun Höyhtyällä, musta "vanha" suzuki gsx-f..
Sulla jäi parkit päälle ku laitoit rattilukon.![]()
Joo,ei.. Näytti miespuoliselta naamalta..No siis muutenhan se olisin voinut olla minä, mutta siihen on kaksi syytä miksen se kuitenkaan ollut minäOulun Höyhtyällä, musta "vanha" suzuki gsx-f..
Sulla jäi parkit päälle ku laitoit rattilukon.
:![]()
a) Mopo on vielä tallissa ja akkukin lattaamatta![]()
b) Ja no eihän mulla ny parkit päälle jäis, missää nimes![]()
![]()
![]()
minähän se 1000f.Tekö pakkasia pelkäämättömät, aamuisin Hämeenlinnan tiellä, kehäteiden välissä ennen klo 8.00? Ainakin parina aamuna bongattu...
Toinen tulee vastaan jollain uudehkolla gixxerillä ja kohta toinen perässä, olisko CBR 600F tms.
Mä palelen vastaan mustalla Banditilla, tänä aamuna -4 asteen huurteessa.![]()
Hmm.. minäkin kyllä ajelen Hämeenlinnan tietä, molempien kehien alta aamuisin 8:n aikoihin. Suuntana pohjoinen ja alla 600:n cebari..minähän se 1000f.Tekö pakkasia pelkäämättömät, aamuisin Hämeenlinnan tiellä, kehäteiden välissä ennen klo 8.00? Ainakin parina aamuna bongattu...
Toinen tulee vastaan jollain uudehkolla gixxerillä ja kohta toinen perässä, olisko CBR 600F tms.
huomenna vielä voi bongata. sit seuraavat kaks viikkoa välillä pusula-veikkola![]()
Musta cebari? jep, hyvä pointti, mä meen etelään päin ja te ruuhkasta poispäin.Hmm.. minäkin kyllä ajelen Hämeenlinnan tietä, molempien kehien alta aamuisin 8:n aikoihin. Suuntana pohjoinen ja alla 600:n cebari..minähän se 1000f.Tekö pakkasia pelkäämättömät, aamuisin Hämeenlinnan tiellä, kehäteiden välissä ennen klo 8.00? Ainakin parina aamuna bongattu...
huomenna vielä voi bongata. sit seuraavat kaks viikkoa välillä pusula-veikkola![]()
Päivä päivältä näyttäisi motoristit lisääntyvän aamu-liikenteessä..![]()
musta joo. ja sivistyksestä pois päinMusta cebari? jep, hyvä pointti, mä meen etelään päin ja te ruuhkasta poispäin.Hmm.. minäkin kyllä ajelen Hämeenlinnan tietä, molempien kehien alta aamuisin 8:n aikoihin. Suuntana pohjoinen ja alla 600:n cebari..minähän se 1000f.Tekö pakkasia pelkäämättömät, aamuisin Hämeenlinnan tiellä, kehäteiden välissä ennen klo 8.00? Ainakin parina aamuna bongattu...
Päivä päivältä näyttäisi motoristit lisääntyvän aamu-liikenteessä..![]()