• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mutterilla mustalla Honda XX:llä metrohousuissa ja richan takissa jossa oli .ORG! logot. Lähdit pian sen jälkeen kun tulin paikalle.

Ja myöskin mutterilla vähän myöhemmin joku pikkujätkä fiilisteli kovasti Keijo-sedän hienoa Rykköstä, vaikka ei itse uskaltanutkaan painaa käynnistysnappia.  
biggrin.gif

tänään jopa sain ensimmäisen morjenstuksen turun vähä-heikkilässä  
biggrin.gif
Keltä moinen? Nimim : Itsekin tänään siellä ajellut.
En tarkemmin ehtiny kattomaan mutta tais olla tumma kyykky/matkapyörä? Itse ajelin mustalla harrikalla  
062802moto_prv.gif
Ei natsannut meikäläiseen. Itse olin lapa koko ajan pystyssä Vähä-Heikkiläntiellä ja Stålarminkadulla. Pirusti oli pyöriä liikenteessä ja ilma oli aivan loistava.

tänään jopa sain ensimmäisen morjenstuksen turun vähä-heikkilässä  
biggrin.gif
Keltä moinen? Nimim : Itsekin tänään siellä ajellut.
En tarkemmin ehtiny kattomaan mutta tais olla tumma kyykky/matkapyörä? Itse ajelin mustalla harrikalla  
062802moto_prv.gif
Ei natsannut meikäläiseen. Itse olin lapa koko ajan pystyssä Vähä-Heikkiläntiellä ja Stålarminkadulla. Pirusti oli pyöriä liikenteessä ja ilma oli aivan loistava.
Asun tuossa wärtsilän vieressä ja voi olla että oon saattanu bongata sinutkin parvekkeella ollessani

eilen iltapäivällä siilinjärvellä hopea uudehko kawasaki liikenteessä,läksit liikennevaloista keskustassa kuin tonni lompakosta,olin liikenteessä tuplaX hondalla

Ja olitteko te isompi joukko Kaivarin rannassa hihittelemässä polttariporukalle, jonka sankarina Borat-uikkareissa kaverilta revittiin vahaliuskoilla karvoja, noh, "aroilta" alueilta
biggrin.gif
Me oltiin siellä porukalla ja ihmeteltiin että miten ne ei uskalla ne mimmit vetästä oikeen silleen riuskasti niitä liuskoja irti... Senku kikattivat
smile_org.gif

Sinäkö se lähdit takapyörä sauhuten mustalla kilogixerillä illalla seiskan aikoihin Orikedon Shelliltä? Komian mittainen kumirantu jäi katuun
cool.gif

Hki/Vanda Bilteman parkissa eilen sinä köriläs hianon bemarinsa kanssa, jonka olit parkinnut Yammun kaveriksi. Kyselit luuleeko mun Yamaha olevansa kotari ja aloit suorittamaan kuulemma jokakeväistä huoltotoimenpidettä - akun vaihtoa
tounge.gif

Vantaa, Tuusulanväylältä Kehä III:lle länteen johtava ramppi, 12.4.2010 klo 13.50

Moottoripyörä oli lähtenyt ohittamaan edellä hitaasti ajanutta henkilöautoa vasemmalta, rampin kaartuessa vasemmalle. Ohituksen jälkeen moottoripyörän ajautui hiekkaiselle pientareelle, missä kuljettaja menetti pyörän hallinnan. Pyörä osui rampin oikealla sivulla olleeseen betonimuuriin ja pyörä kaatui. Sairaankuljetus toimitti kuljettajan sairaalaan.

Lähde

Back