• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä hetki sitten tankkaamassa sinivalkoista Tuonoa Kannelmäen Prismalla? Rupesin kuuntelemaan ostoksia autoon lastatessa, että nyt on pörinässä jotakin tuttua. Onneksi jäit punaisiin, ja kerkesin varmistamaan asian ettei jäänyt vaivaamaan...

... joka olit tänään päivällä jollain vanhemmalla kyykyllä Lahdessa, Vianorin ja K-Supermarket Salpauksen välissä kääntymässä Salpakankaalle päin? Takissa ja repussa vaaleanpunaista, punainen Shoei Raid II päässä. Katselin siinä perässä ollessani, että onpas hidas vilkku. Välillä jäi jopa palamaan jatkuvasti. Oliskohan releessä vikaa...

Olitko sinä se hiippari, joka tänään tutkiskelit hyvinkin tarkasti (kuulemma jopa istuit sen päällä) mopoani kun olin käymässä kaverini luona Koivukylässä? Harmi vaan ettei 12-kerroksisen talon yläkerrasta pääse kovinkaan nopeasti alas, joten olit jo häipynyt kun pääsin paikalle... Olisin vain tullut kyselemään mitä haluat, ja ilmoittamaan ettei se siinä enää yöllä ole.  
mad.gif

Olitko se sinä joka ajoit toissapäivänä autojonossa Canazzein eteläpuolella 1000CBR:llä laukkujaen kanssa? Ei mullakaan kiirettä ollut mutta koneen lämmöt nousi joten lisäsimme vauhtia...

Kukas tuli tänää vastaa mua sini-valkosella jammulla (R1 tai R6) kuikassa? Tais sulla olla aika reipas vauhti mut just tulit mutkasta ulos ja kerkesit morottaa. Ite en just siinä kohtaa uskaltanu irrottaa käsiä enää kun just menos mutkaa sisää, sori.

Olitko se sinä joka tulit vastaan Kölnissä R1:sellä ja näytit ensin voiton merkkiä ja sen jälkeen etusormi pystyssä ORG.maiseen tapaan ...R1 rules!!!!

Kukas se tänään kykki istualtaan kehä ykkösen varressa, vähän vihdintien jälkeen itäänpäin? Joku custom tyyppinen peli taisi olla. Noin 15.09

Ketkäs oli tänää liikkeellä siinä puol kuuden maissa Lannevedellä? Olitte menossa uuraisille päin ja jos oikein laskin niin 23 customia siinä tais olla. Toivottavasti ette kauhiasti kastuneet
thumbs-up.gif

cool.gif
olitko se sinä, jonka kanssa katselimme kartalta sinulle majapaikkaa Jussin-päivänä Korpilahden Lossivahdissa  
wink.gif

löytyikö peti&puuro - paikka?  
sport05.gif
&  
sport05.gif
Vot tokkinsa, mihänän se. Sumiaisiin päädyin ja loppujen lopuksi jonnekin Oulujärven ja Rovaniemen välille.

Suomussalmella Kiantajärven leirinnässä on muuten ihan oikea nelijalkainen aasi, joka haistelee mopojen pakoputket ja jos tuoksuvat vasta ajetuilta, tulee kerjäämään makupaloja koska kyseessä on uusi yöpyjä. Kyllä eläin on viisas
biggrin.gif

Ps. RK:ssa on nyt ne sopivat äänet.

Olitko se sinä, joka näytit .Org tervehdystä vähän kiiminkijoen jälkeen ja olit menossa Oulua kohti leveäkaistatiellä? Ajoit matkaenduroa (Aprilia Pegaso?), itse ajelin Ii:tä kohti n. puol yhdeksän aikoihin.

Olitko se sinä, joka näytit .Org tervehdystä Ii:ssä ja alla oli vissii customi? Oli sen verran monta rautaa tulessa, että ei kerennyt pyörää katsoa, mutta kerkesin sentään moikata
tounge.gif
. Noin puol yhdeksän aikoihin tämäkin.

Entä, olitko se sinä, FJR kuski, jonka perässä ajelin hyvän matkaa Oulusta asti? Jäit sitten Ii:ssä (kahveelle?) siihen uudelle huoltoasemalle (ensimmäinen, kun Oulusta tullaan) ja minä päräytin edelle, samoihin aikoihin kuin edelliset.

Olitko se sinä itse kenties... kun ajelit Saksalantietä edes takaisin perässä 2m liina kuormasta roikkuen.... toivottavasti ei sotkeutunut taka rillalle.....

Koetin kyllä viittoa
062802jumpie_prv.gif

Ja kukahan se ajeli väärää kaistaa melkein syliin Kiikoisten ABC:ltä muutama kilometri Kauvatsan suuntaan Torstaina 23.7
confused_orig.gif
Pelkkä mopottimen kallistelu ei riitä jos äijä tonottaa itse pystysuorassa  
wink.gif
Aiheutit turhaan juniorille sydämentykytystä..

Pe 24.7 välillä kangasniemi-suonenjoki tavattu paljon ystävällisiä autoilijoita jotka pitivät valoillaan huolen siitä että tämä poika selvisi välin ilman sakkoja. Olivat gyyt laittaneet neljä tutkaa em. välille ! Alkoi jo luulla, että omassa mopossa oli jotakin vikaa kun jatkuvasti valoja vilkutettiin
smile_org.gif
Noh, tutkassa nro. 3 virkavalta liputti sivuun ja halusivat ihailla mopoa ja antaa muistoksi kirjallisen huomautuksen 91/80. Varoittelivatkin heti, että ajele varovasti koska lisää on tutkia matkalla. Reilu peli !

Kaikenkarvaisia tervehdyksiä org-sormesta, poliisi ja himmaa-merkkeihin ja näytti joku peukkuakin.
Nyt on tyhmänkin pakko kysyä jotta mikä on poliisi merkki? Olisi hirmu kätsyä tietää.
1. Vasenkäsi kämmen alaspäin ja painat kättä toistuvasti kohti maata.

tai

2. Pyöritä vasenta kättä kypärän yläpuolella kuin vilkkua.
Tuo ykkönen on kylläkin se himmaa-merkki, jolla voi varoittaa muustakin kuin poliiseista.

xx- ja kiksukuskin kanssa tuli rupateltua kaustisella huoltsikalla. Taisin jossain sievin jälkeen valua ohitse sitten.

Jossain toholammilla oli muutama tutka ja joku vanhemman busan kuski oli justiin mopopoliisin kynsissä. Oliko kallista?

Eilen, (27.7) Seinäjoen raviradan pihas kasin maissa illalla, tuli vähän vanhempi kawa vastaan, tais olla ysiärrä?
Mukava nähä muitakin kasawikoja liikentees, morotettiinkin oikein iloisesti
biggrin.gif

Tänään tuli kehä 2:lla 2 motoristia vastaan, jotka varoittivat edessä olevasta ratsiasta. Itse SD:llä liikenteessä. Kiitokset ;)

Ratsiaan oli jäänyt TODELLA monta autoa ja pari pyörää.

Kuka ajaa customia vantaassa päiväkummussa? Lähes päivittäin näemme ja moikkaamme. Merkistä tai mallista ei oo hajuakaan...
033102beer_1_prv.gif
Mä ajan aina suzukilla ja suzuki takissa.

Back