• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli tänään paljon vastaan motoristeja 65-tiellä tamperetta päin. Kaikenkarvaisia tervehdyksiä org-sormesta, poliisi ja himmaa-merkkeihin ja näytti joku peukkuakin.

.... ja näytti joku peukkuakin.
saman tervehdyksen muutaman kerran nähnyt...

eek.gif
olisko jonkun porukan oma tyyli... tietääkö kukaan
confused_orig.gif

^
biggrin.gif
Tuo tuli mieleen, kun viime viikolla äiti ajoi autolla mun perässä.. Sieltä äidin takaa tuli audimies, ajoi äidin ohi, ja jäi mun perään. Koitin ajaa ensin vähän alle rajoituksen, ja oikeaa laitaa, että tuo menisi ohi (koska näytin äidille tietä), vaan ei. Sitten koitin ajaa vähä kovempaa, ja se vaan tuli mukana.
biggrin.gif
Eikä ohittanut tosiaan koko 20km matkalla mua...
Samaa tapausta äitikin ihmetteli, ku päästiin perille..

Noista muista en tosin usko?!
biggrin.gif

Olitko se sinä joka tänään n. ko 23.00-23.30 Kiusasit virkavaltaa kirkkonummella?
confused_orig.gif
Pyörä tais olla busa tai 1400zzr tai jotain. Oli hauskaa katella. Itse könysin työsuhdeautossani linja-autoaseman kulmilla

^
biggrin.gif
Tuo tuli mieleen, kun viime viikolla äiti ajoi autolla mun perässä.. Sieltä äidin takaa tuli audimies, ajoi äidin ohi, ja jäi mun perään. Koitin ajaa ensin vähän alle rajoituksen, ja oikeaa laitaa, että tuo menisi ohi (koska näytin äidille tietä), vaan ei. Sitten koitin ajaa vähä kovempaa, ja se vaan tuli mukana.
biggrin.gif
Eikä ohittanut tosiaan koko 20km matkalla mua...
Samaa tapausta äitikin ihmetteli, ku päästiin perille..

Noista muista en tosin usko?!
biggrin.gif
Tapausta tuntematta siihen perässä ajamiseen on varmaan ollut ihan muut syyt...
biggrin.gif

^Kuten?
No, oli mikä oli, aika huvittava tapaus.
biggrin.gif
Hirmuinen kiire oli päästä äidistä ohi, mutta mun perään oli pakko jäädä vaikka ohituspaikkoja oli koko matkalla vaikka kuinka paljon.

Vuoden komein bongaus. Länsiporissa tänään Moto-Guzzi V11 Le Mans mustilla äänenvaimentimilla ja tehtaan (?) erikoisvärityksellä (punainen, jossa ruutulippusävytystä tjsp). Uskomattoman hieno pyörä livenä(kin). Yksi kauneimmista koskaan.
bowdown.gif

(Itte olin Ärrällä sisällä, en edes soundeja kuullut...)

Olitkos se sinä Ducati S2R(?) -kuski, joka ajelit Tampereella Lahdesjärven ABC:n jälkeen Jyväskylän suuntaan. Selkärepusta/pyörästä lenteli jotain irtotavaraa, lensi onneksi keskikaiteitten väliin, että varmaan sieltä löytyy jos oli jotain tärkeää.

Olitko se sinä, punaisella guzzilla joka pysähdyit korson nurkilla kyselemään onko kaikki ok kun busasta irtos bensaletku ilmeisesti määräaikaishuollon liian vauhdikkaan ilmansuodattimen vaihdon seurauksena
mad.gif
Onneksi ei ollu kuin 500 m työntömatka kotiin ja iltamyöhään oli käyty mopedikin korjaamassa pihassa
smile_org.gif

Back