Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saman tervehdyksen muutaman kerran nähnyt....... ja näytti joku peukkuakin.
Mä oon tänä kesänä törmännyt yllättävän mukaviin autoilijoihin!! En oo kamalasti ajellut, mutta jo useamman kerran (viimeksi tänään aamusta) kun autoilija on huomannu mut takana, on se siirtynyt oikeaan laitaan ajamaan, jotta pääsen näppärästi ohi.
Sillon ku on hieno pyörä alla niin on tapana näyttää peukkua, ehkä johtuu siitä?saman tervehdyksen muutaman kerran nähnyt....... ja näytti joku peukkuakin.
olisko jonkun porukan oma tyyli... tietääkö kukaan![]()
![]()
Tapausta tuntematta siihen perässä ajamiseen on varmaan ollut ihan muut syyt...^Tuo tuli mieleen, kun viime viikolla äiti ajoi autolla mun perässä.. Sieltä äidin takaa tuli audimies, ajoi äidin ohi, ja jäi mun perään. Koitin ajaa ensin vähän alle rajoituksen, ja oikeaa laitaa, että tuo menisi ohi (koska näytin äidille tietä), vaan ei. Sitten koitin ajaa vähä kovempaa, ja se vaan tuli mukana.
Eikä ohittanut tosiaan koko 20km matkalla mua...![]()
Samaa tapausta äitikin ihmetteli, ku päästiin perille..
Noista muista en tosin usko?!![]()
Taisi kuulua siihen porukkaan, joka tykkää tyttärestä enemmän kuin äidistä.^Kuten?
No, oli mikä oli, aika huvittava tapaus.Hirmuinen kiire oli päästä äidistä ohi, mutta mun perään oli pakko jäädä vaikka ohituspaikkoja oli koko matkalla vaikka kuinka paljon.![]()
Nyt on tyhmänkin pakko kysyä jotta mikä on poliisi merkki? Olisi hirmu kätsyä tietää.Kaikenkarvaisia tervehdyksiä org-sormesta, poliisi ja himmaa-merkkeihin ja näytti joku peukkuakin.
1. Vasenkäsi kämmen alaspäin ja painat kättä toistuvasti kohti maata.Nyt on tyhmänkin pakko kysyä jotta mikä on poliisi merkki? Olisi hirmu kätsyä tietää.Kaikenkarvaisia tervehdyksiä org-sormesta, poliisi ja himmaa-merkkeihin ja näytti joku peukkuakin.
Peukun näyttö länsimaisessa kulttuurissa on ihan yleisesti positiivinen ele, mutta jossain muualla se on verrattavissa keskisormen näyttöön...saman tervehdyksen muutaman kerran nähnyt....... ja näytti joku peukkuakin.
olisko jonkun porukan oma tyyli... tietääkö kukaan![]()
![]()
Tuollainen olisi hieno omistaa vielä joskus. Yksi - paljon ajettu - oli pitkään myynnissä muistaakseni V-Twin Cityssä. Saattoi olla samakin, sillä siinä oli laukut ja näkemässäni kaunottaressa laukkuraudat.V11 Le Mans Rosso Corsa, ei ole montaa Suomessa. (2?)