• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
20:s heinäkuuta, maanantaina, helvetillisessä vesisateessa, välillä Tampere-Lahti, punainen LeMans nelonen? Nätti pyörä. Sateessakin.
smile_org.gif

Olitko se sinä nainen joka olit tänää noin 17.00 tammisillan abs lla

Hajabusan vieressä
tounge.gif
Riisuit paitaasi,oliko kuuma? Itse olin liikkeellä mersun rouskulla eli 230 sellä
biggrin.gif

...joka ajelit peuran kanssa kilpaa tänään noin klo: 13 jossain Pusula/Höynölä/Vihti alueella. Minä olin se takana ajanut jolle heilutit kättä, että höllätään vähän ettei kolise.

Olitko se sinä joka ajoit perjantaina 31.7 Heinolan yläpuolella (olit etelään päin tulossa ohituskaistan jälkeen..) kivan oranssilla KTM:llä ja heilut kättäsi mukavaksi tervehdykseksi.

CBR-XX kuski kyytiläisineen kiittää
bowdown.gif
, enkä usko että seurueessa ollut Triumppimies vaimoineenkaan on pahoillaan..

Olitko se sinä joka ajoit perjantaina 31.7 Heinolan yläpuolella (olit etelään päin tulossa ohituskaistan jälkeen..) kivan oranssilla KTM:llä ja heilut kättäsi mukavaksi tervehdykseksi.
Kyllähän tuolla ajeltiin, mutta ei sentään Heinolassa asti.. Jyväskylä eteläisin paikka tuona päivänä, eli joku muu ollut asialla vaikka itsekin heiluttelen aika railakkaasti..

Olitko se sinä la. 1.8 n. klo 14 museotiellä Hamina - Virojoki joka paimensit 1300 FJR:llä vespalaumaa??? Tosi sympaattisen näköinen saattue  
tounge.gif

Olitko se sinä, joka vilkuttelit valoilla tänään vastaantullessasi. Ajopelinä mulla oli tummanvihreä/harmaa Mitsu L200, tulin sinua ja kaveriasi vastaan Toijalantiellä, ilman valoja
crazy.gif

Kohdakkain osuttiin ns. lamminsuoralla, olitte matkalla Urjalan aseman suuntaan.

Kiitos "välähdyksestä"!

..joka paineli Oulussa moottoritiellä kakara repsikan penkillä, jolla ei ajovarusteita ja kypärä vääränkokoinen tai väärin päässä. Parempi jättää siltä kakaralta se potta kokonaan pois, niin ei jää turhaan sätkimään.

Olitko se sinä tänään ruoholahdessa 19,45 harmajankadulla, jonka kaasu tais hirtää kiinni kohdallani. Etkö muuta keksinyt, kun kaasuttelun saadaksesi huomioni, minun kävellessä pyörälleni.
Voi voi
pftroest.gif

Joku Bussilla ajeli Liperistä Joensuuhun illansuussa. Punamustat Arlen Nessin nahat, reppu selässä, ei kiire.

Joensuussa näköjään pitää ajella kaksipyöräisillä ympäri keskustaa.
Komein näöltään ja ääneltään oli kyllä se punainen Ducati Sportclassic. Jonkun Super Dukessa oli kanssa hyvät hörinät. Ja olihan siellä kaikenmaailman kustomisteja pääkallokypäröissään sun muuta piikkijengiä ja skootteria.

Olitko/ olitteko sinä/te.. tänään Mäyryn kohdilla levähdyspaikalla isommalla joukolla? tais olla 4-6 pyörää? ja ainakin yksi cebari, joku sieltä morottikin kovin iloisesti
062802jumpie_prv.gif
Itte painelin ohi vihreellä ninjalla, meinasin pysähtyä juttusille, mutta kaasukäsi oli erimieltä..
062802moto_prv.gif

Ja sitten Veneskosken kohdalta Sjoen ekaan ympyrään asti(käännyin Tanelinrantaan) peesasin sinistä matka-sporttia, kuski ei tainnut pahemmin taakseen katsoa mutta huomasi vissiinkin kun keskiviivan tuntumas ajoi "letka-ajoa"
biggrin.gif

että semmosta
smile_org.gif

Olitko sinä
crazy.gif
, joka ajoit Bomber pyörällä tankin päällä istuen ja jalkoja lepuuttaen 5.8. klo 6.40 Hämeenlinnaväylällä Kehä I eteläpuolella kohti Helsinkiä ?

Kukkahattuna ajoin perässäsi.
tounge.gif

Tulit vastaan viikonloppuna E6:lla tai Nordkappintiellä. Sinulla oli kirkkaat huomioliivit ja pyöräsi oli GS/LT/custom. Yritikö lähteä lentoon kun heilutit käsiäsi ylös-alas? Epäilimme ensin että kyseessä saattaisi olla himmauskehoitus, mutta koska edessä ei ollut kuin poroja (joita muuten oli tasaisesti n. kilometrin välein) päättelimme että harjoittelit siipien räpyttellyä. Poliiseja siellä ei ainakaan näkynyt.

Muutama Org.-tervehdyskin siellä tuli vastaan.

joka tulit vastaan Pieksämäen ja Varkauden välillä 28 heinäkuuta elikkäs noin viikko sitten iltapäivällä. Morjestus lähti jo kaukaa ja oli hyvinkin näkyvä. Hymyilytti Severiin asti se. Hymy sitten tosin hyytyi siellä kahvilla istuskellessani kun muuan ukko siinä parkkipaikalla peruutteli ruudussa olleen xjr1300:sen nurin.
Karviolla oli sitten taas mukavampi tapahtuma kun juttukaveriksi löytyi shadovilla matkustava pariskunta. Oli tosi mukava tavata ja toivottavasti törmätään toistekkin. Miten muuten kävi, kastuitteko pahastikkin loppumatkasta?
tounge.gif

... Sinisellä Golffilla tänään 16 aikoihin ajelemassa Porvoosta Askolaan päin myrskyläntietä? Ajolinjat oli vähintään mielenkiintoiset sekä täysin odottamattomia jarrutuksia... kun vihdoin uskalsin ohi niin sähän tyttö tekstasit tai pelasit matopeliä. Sori kun pelästyit ohitustani ja meinasit ajaa ojaan. Ensin oikealla olevaan ja sitten vasempaan.

Ei juma, mistä näitä sikiää...
ghostface.gif

Tänään Fagervikintiellä siinä kuuden aikoihin tulit mutkassa vastaan mun kaistalla. Jalka ojossa sait pyörän (kawan zzr 1400?) takasin omalle kaistalles. Mites se sillai läks?  
033102bebe_1_prv.gif

olitko se sinä Honda Accordilla joka päätit sitten Tuusulantiellä ohittaa ja palata takaisin aivan eteen ruiskimaan paskavedet visiiriin  
033102ass_1_prv.gif

Back