• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitetaan nyt tännekkin.

Kyllä se olin minä, joka hukkasi kilpensä(VT-662) seuraavalle reitille:

Hiidenvedeltä nopeinta reittiä kotiin eli Turunväylä -> kehä2 -> Matinkylä -> Länsiväylä -> Lauttasaari

löytöpalkkio 2 lavaa olutta.

Kuka v*tun valopää on laittanu punaisen ajovalon? Tuli vastaan lähellä heinolaa tuossa klo 22 aikoihin. Menit kohti heinolaa. Vaihda kirkkaaksi ja mielellään heti.

Kawa LTD sanoi:
Kuka v*tun valopää on laittanu punaisen ajovalon? Tuli vastaan lähellä heinolaa tuossa klo 22 aikoihin. Menit kohti heinolaa. Vaihda kirkkaaksi ja mielellään heti.

Tuo punainen etuvalo on suoraa huutoa että "Haluamme määräaikaiskatsastuksen!". :rant::hanuria:

Re: Olitko se sinä 2015

Tänään kahdeksan jälkeen illalla nousi selvä org-sormi Immersbyntiellä tumman nakutyyppisen pyörän kuskilta. Ajelit vanhalle Porvoontielle päin sellaisen isomman maantielaivan perässä. Oli sen verran mutka kohta siinä, että ehdin heilauttamaan vaan pikaisesti normitassun sivulle. :bye:

Se olin mä, moro vaan. Se maantielaiva ilmaantu tientukoks siellä tien eteläpäässä.

Olitteko te ne kaksi koirienulkoiluttajaa, jotka moikkasivat Vihtijärvellä klo. 10 aikoihin, kun ajoin ohi. :orgmp: Moro täältäkin :bye:

Puoli kuuden aikaan Tottijärveltä Nokiallepäin tuli vastaan joku kevari, jolta morotus.
Puoli seiskan aikaan Ellivuoren lähellä Karkusta kiskokabinettiinpäin tuli vastaan hopeinen matkapyörä 2 päällä ja morotti.
Niin että morjens vaan molemmille.

Olitko se sinä, jolta katkesi ketjut ZX?R:stä Herttoniemenrannassa tänään? Tuhoa oli vissiin muutakin kuin ketjut, kun kerran liemet oli ulostuneet pitkin Suolakivenkatua. Toivottavasti ei käynyt pahemmin.

Eilen yhden maissa Kurusta Ylöjärvellepäin ajaessani tuli nippu sormia vastaan. Ainakin yksi matkanorsu oli josta sormi nousi.

Komea orggimoro tuli tummiin pukeutuneelta motoristilta tiellä nro 2251 Tarvasjoella joskus kolmen aikoihin. Moro vaan! :)

.. Kuka tulit hakunilassa smurffinvärisellä moneen kertaan lipatulla R-bemarilla kyselemään jostain entisestä laskuvarjojääkäristä joka saa kuulemma turpaan? Komia orggi-tarra oli takkis rintamuksessa, ja ulkoinen olemus paskamahoineen ja avattavine kypärineen herätti hilpeyttä ennemmin kuin pelkoa.. :)-

Oma aika reippaan moron kera bongattu vanhalla lahdentiellä aamupäivällä :sad:

Juu, viimeistä lomapäivää vietin ja menossa jututtamaan pariakin alan voimahahmoa.

Mutta olinkos se minä, jolla oli tänää aamulla aikaa pestä mopo, mutta sitten päätti ettei ole aikaa tankata ja kiirehti töihin ja ajatteli tankata vasta työpäivän jälkeen? No puoliväliin sentään pääsin ennenkuin bensa loppui. Hyvä, että oli pesty mopo, ettei tien sivussa tarvinnut hävetä likaista pyörää... :D

bzdfIqs6UfkcoAQPn-6kUAGyD-GUycYTbdxwPwf8LquW=w391-h220-no

Italiassa tuli jo 2012 Ducatisteilta sormimoroja paljon... ogrkkilaiset ei taida ensimmäisiä tämän käytössä. Eikös rataketut tätä käyttäneet jo aiemminkin?

Minulle sen opetti aikoinaan alunperin henkilö, joka ajeli prätkällä 50-60-luvulla, eli taitaa olla tosiaan vanha alunperin. Nykyään Suomessa vissiin kuitenkin lähinnä orgilaisten käytössä.

Oma Aika sanoi:
Juu, viimeistä lomapäivää vietin ja menossa jututtamaan pariakin alan voimahahmoa.

Mutta olinkos se minä, jolla oli tänää aamulla aikaa pestä mopo, mutta sitten päätti ettei ole aikaa tankata ja kiirehti töihin ja ajatteli tankata vasta työpäivän jälkeen? No puoliväliin sentään pääsin ennenkuin bensa loppui. Hyvä, että oli pesty mopo, ettei tien sivussa tarvinnut hävetä likaista pyörää... :D

bzdfIqs6UfkcoAQPn-6kUAGyD-GUycYTbdxwPwf8LquW=w391-h220-no

Pyörän kuvasta päätellen taisit olla sinä, jota morottelin Malmin Staravarikon kohdilla tänään aamusella...
Ja myös kuvasta päätellen, se gaso tais loppua just siihen.

Oma Aika sanoi:
Minulle sen opetti aikoinaan alunperin henkilö, joka ajeli prätkällä 50-60-luvulla, eli taitaa olla tosiaan vanha alunperin. Nykyään Suomessa vissiin kuitenkin lähinnä orgilaisten käytössä.

Tuli tossa pari viikkoa sitten Puolassakin vastaan pari kaveria etusormi pystyssä.En kyllä heitäkään org-miehiksi arvellut.

Mc Nikke T sanoi:
Pyörän kuvasta päätellen taisit olla sinä, jota morottelin Malmin Staravarikon kohdilla tänään aamusella...
Ja myös kuvasta päätellen, se gaso tais loppua just siihen.

Näin se teki... sellaiset kiireet, että pestä ehtii, muttei tankata, "kyllä varatankilla vielä vähän ajaa..."... :thumbup:

Keneltäs tuli tänän orggimoro Vanhalla Porvoontiellä noin neljän aikoihin. Ajoit valkoisella naku(?)pyörällä. Saattoi olla FZ6, 8 tms. Pyörässä oli hiljaiset äänet.

En itse tajunnut vastata kuin normimorotuksella ajoissa. :bye:

Viimeksi muokattu:
Olikohan Joona N.V joka morotteli särkänniemen mäessä tänään 19.30 nurkilla? :bye:

Ketä tuli Rönnissä vastaan tänään customilla? Toiset orggimorot tais tulla pariskunnalta Tuuloksen suunalla nakupyörästä.
Itse rullailin nakutetulla Gixxerillä vastaan:bye:

MrJ sanoi:
Olikohan Joona N.V joka morotteli särkänniemen mäessä tänään 19.30 nurkilla? :bye:
Joo meikähän se siellä, moro vaan :bye:
Viimeisiä ajoja viedään, kelit on vielä lämpimiä muttei viitti sateella pyörää sotkea :sad3:

Kukas se sormetti😮😣 tuossa vähän ennen kehäradan alitusta? Tulin siis koivukylänväylää Tikkurilaan päin, pyörä näytti olevan joku matkaenduro Honda Varadero, tai joku vastaava, (sori jos tuo nimi meni väärin, ei nyt jaksa kuuklaa) Niin ja aika oli muistaakseni klo 17.30???
Kode

Back