• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Olitko se sinä 2015

Orgmoro bongattu klo 15 jälkeen ahmovaara - kontiolahti välillä. Pyörää en huomannut katsoa, kun yllätyin morosta niin paljon. :-D

pxu ja dizzy, varmaan ajattelitte ihan samaa pysäkille kurvatessa vastaan ajaessa kuin me, kun qeany ajoi aiemmin meitä vastaan...

Tänään tuli kirkkaanpunaisella, niin häikäisevällä menopelillä joku sormi pystyssä vastaan Sotkamon taajaman ulkopuolella, ettei siinä juuri kerinnyt reagoida oikein mitenkään! Pyörän merkki jäi epäselväksi, mutta sormimoro tuli kuitattua. Sinä?

Joka ajeli Pirkkalasta rajasalmen sillalta Siuroon perässäni Ducati Scramblerilla kaiketi? Itse ajoin autolla. Tuliko hyviä kuvia Siuron rannasta? :thumbup:

Ketäs tuli vastaan sormi pystyssä. :orgmp: elikkäs...

Kukas tuli vastaan valkoinen kypärä päässä, harmaalla? nakulla, tiellä 2773 (Ylöjärvi - Viljakkala), olisko ollu joskus klo 13 maissa?

Ja toinen, Hämeenkyrössä, vt3, Frantsilan Kehäkukan kohdalla, sillalla, Tampereelle päin?
Pyörää en huomannut millainen oli kun keskityin edellä ajavan auton liikkeisiin...

Viimeksi muokattu:
Olitkos se sinä vihdintiellä kalajärven kohdalla noin klo 13:30 aikaan muutaman customin letkan kärjessä? Tulimme vastaan Ktm RC8 ja Oranssi Sportster, mielestämme molemmat bongasimme komean orggimoron?

Eilen bongattu kaksi orkkia, ensimmäinen tumma matala custom ysitiellä korpilahden ja keljon välissä ohituskaistoilla hiukan ennen yhtätoista, olit menossa tampereen suuntaan. Seuraava toiseen suuntaan puolenpäivän jälkeen lähellä korpilahtea, en muista varmaksi oliko ysitie vai 612 k.lahden nesteeltä luhankaan päin mutta pyörä oli viininpunainen matkabemari. Meitä oli liikkeellä menomatkalla kaksi, musta nakukawa ja mun sinioranssi triumppi sekä paluumatkalla neljä kun retkueeseen liittyi musta Daytona sekä f3 cbr, a.k.a. matskupupu, minä, missynet sekä hänen ukkonsa.

tänään välillä rovaniemi-kuopio useita sormi pystyssä ajelijoita lapinlahden eteläpuolella viimeisin n.16.30 reippaasti sormi pystyssä pyörää en tunnistanut kun visiiri oli täynnä ötökän raatoja kuskilla mustatakki jossa neon väriset osat, meitä oli siinä vaiheessa 3 menijää, fjr bmw ja x-11, 5 museo vehjettä jäi taakse kun eivät lähteneet ohittelemaan autoletkaa. vähän ennen sinua edelläsi meni paikkamaalattu skoda toivottavasti eivät jääneet tienvarteen:crash:

Hei, hei... se olin mä musta-harmaalla hornetilla :)

joutomies sanoi:
Ketäs tuli vastaan sormi pystyssä. :orgmp: elikkäs...

Kukas tuli vastaan valkoinen kypärä päässä, harmaalla? nakulla, tiellä 2773 (Ylöjärvi - Viljakkala), olisko ollu joskus klo 13 maissa?

Ja toinen, Hämeenkyrössä, vt3, Frantsilan Kehäkukan kohdalla, sillalla, Tampereelle päin?
Pyörää en huomannut millainen oli kun keskityin edellä ajavan auton liikkeisiin...

Tuos viien kantturoissa joku morotteli harmahtavan pyörän niskasta Uuron rampissa Joensuussa. Tarkempia havaintoja en kerinny tekemään. Itte kyllikin kans palailemassa Lieksasta takas Lpr:n suuntaan..

purjo sanoi:
Tuos viien kantturoissa joku morotteli harmahtavan pyörän niskasta Uuron rampissa Joensuussa. Tarkempia havaintoja en kerinny tekemään. Itte kyllikin kans palailemassa Lieksasta takas Lpr:n suuntaan..

Moro vaan, itsekin olin hivenen myöhässä tilanteessa niin ei kerennyt suurempia havaintoja tekemään.

Tänään, siis Juhannusaattona, vähän ennen kolmea tuli Vartsikan Teboilin kohdalla vastaan (Adve?)Gessu alumiinilaukuilla ja sormi pystyssä. Itse olin menossa neonkeltainen potta päässä Gessulla kohti Tirmon lossirantaa, eli siis Stadista poispäin. Jussia sinnekin. :D

-jp-

Tänään porkkalantiellä useampi (5) sormi morotusta vaihdettu. Pyörien malleja/merkkejä en painanu mieleen :dunno:
Itse olin liikkeellä keltasella Ducatilla :orgmp:

JanneRa sanoi:
Tänään porkkalantiellä useampi (5) sormi morotusta vaihdettu. Pyörien malleja/merkkejä en painanu mieleen :dunno:
Itse olin liikkeellä keltasella Ducatilla :orgmp:

itse ajelin oranssi/valkoisella Kawalla puoli neljän - neljän aikoihin. Morotella sai runsaasti :WAZAAP:

Näkyipä valkoinen paku rampilla 51:n Porkkalantien rampilla. Kovasti yrittivät nopetta mitata mutta onneksi ei minun suunnasta:)-

Re: Olitko se sinä 2015

Porkkalantiellä tuli parit sormimorot eilen neljän maissa eli varmaan olin yksi bongatuista. Mustalla kingillä olin liikkeellä. Porkkalantien sillalla oli tosiaan paku (ajoin motaria hki suuntaan ja tuota kai tutkasivat) ja eteenpäin Sundsbergin rampin kohdalla ylhäällä oli maija myös pusikoissa motarin varrella. Tiedä sitten etsivätkö jotain tiettyä vai valvoiko yleisesti.

Sunnuntaina punaisen Hayabusan perässä köröttelin välin Arvinsalmi - Mattisenlahti - Ylämylly Liperin suunnalla. Tosiaan perässä, kun ei itellä riittäny uskallus ihan samoihin nopeuksiin Mattisenlahden mutkatiellä :D

^ Vauhti korjaa virheet.
Liika vauhti niiden tekijän.

Kah, siinäpä päivän mietelause, ja iha ite keksin. put THAT on a T-shirt...

Back