tobby sanoi:Lieksassa olin näkevinäni sormimoron tummasta matkapyörästä tai sitten näin harhoja
Itse ajelin punaisella monsterilla.
Saatoinpa olla minä! Alla oli veturi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tobby sanoi:Lieksassa olin näkevinäni sormimoron tummasta matkapyörästä tai sitten näin harhoja
Itse ajelin punaisella monsterilla.
tonttuj sanoi:pxu ja dizzy, varmaan ajattelitte ihan samaa pysäkille kurvatessa vastaan ajaessa kuin me, kun qeany ajoi aiemmin meitä vastaan...

elikkäs...
joutomies sanoi:Ketäs tuli vastaan sormi pystyssä.elikkäs...
Kukas tuli vastaan valkoinen kypärä päässä, harmaalla? nakulla, tiellä 2773 (Ylöjärvi - Viljakkala), olisko ollu joskus klo 13 maissa?
Ja toinen, Hämeenkyrössä, vt3, Frantsilan Kehäkukan kohdalla, sillalla, Tampereelle päin?
Pyörää en huomannut millainen oli kun keskityin edellä ajavan auton liikkeisiin...
purjo sanoi:Tuos viien kantturoissa joku morotteli harmahtavan pyörän niskasta Uuron rampissa Joensuussa. Tarkempia havaintoja en kerinny tekemään. Itte kyllikin kans palailemassa Lieksasta takas Lpr:n suuntaan..
JanneRa sanoi:Tänään porkkalantiellä useampi (5) sormi morotusta vaihdettu. Pyörien malleja/merkkejä en painanu mieleen
Itse olin liikkeellä keltasella Ducatilla![]()