• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
10 jälkeen 130-tiellä Hattulan kohdalla bongattu meikäläisen motoristiuran ensimmäinen orggimoro :) pyörää en huomannut katsoa, mutta takaisin yritin sormettaa :WAZAAP:

30.6 Pasilassa klo 15:50 tuntumilla etusormimoro siniseltä Yamahan Supertennarilta,

30.6 n. klo 20:45 orggimorjenstus muistaakseni Hakamäentiellä, toinen matkaenduro.

Itse pöristelin punaisella BMW F 650 Fundurolla.

Tänään, Klaukkalantiella muutama kilometri Klaukkalan keskustasta Loppeen päin, näin komean sormen nousevan ilmaan kun tulin vastaan. Pyöränä taisi olla jonkinlainen katupyörä, mutta sen enempää pysty tunnustaa tietäväni. Tapahtui noin 17.45.

Ja tänään 24 Tie klo. N. 20:45 Lahti-Vääksy Tulit vastaan sormi pystyssä kukkilan salen jälkeen vääksyyn päin. Itse huristelin myös sormi pystyssä lahtea kohti mustalla naku kawalla.

Eilen illalla Kytäjän kioskilla maailman reippain morotus: tultiin harakan kanssa terassille jäätelölle, niin yhdestä pöydästä nuori nainen huutaa sormi pystyssä "Orkki-moro!". Häkellykseltä en osannut itse vastata kuin "moro-moro". Pöydässä toki harakka sitten tiukahkoon sävyyn: "kuka tuo oli?" "mistä se tunnisti sinut?" :grin: Pitää varmaan repiä se .Org -tarra pleksistä, niin selviää vähemmällä selittelyllä. :)-

Re: Olitko se sinä 2015

Tirmosta Porvoon suuntaan keltainen Hornet ja punainen Ducati vartin vaille yksi. Kuka tunnustaa?

Tänään 3.7.2015 tuli vastaan tosi iso sormimoro.
Tiellä 325 josain Sahalahden ja Kuhmalahden välillä, taisi olla kello vähän vaille seitsemän tai jotain sellaista.
Kurvailit morottaessasi polkupyörän ohituksen isolla väistöllä. Olitko se sinä

Hmm, olitko se sinä, kenen sivulaukku tuossa Ylöjärvellä pomppi mua vastaan mun kaistalla?

lol :)-

Heitin uparin ja katoin, että huomasitte laukun pudonneen. Näytti siltä, että homma oli hanskassa, niin jatkoin sitten kotimatkaa :)

Kiertotiehuvitus sanoi:
Tänään 3.7.2015 tuli vastaan tosi iso sormimoro.
Tiellä 325 josain Sahalahden ja Kuhmalahden välillä, taisi olla kello vähän vaille seitsemän tai jotain sellaista.
Kurvailit morottaessasi polkupyörän ohituksen isolla väistöllä. Olitko se sinä

Hmmm...vois natsata. Noihin aikoihin olin ko tieosuudella ja morottelin kaikille. Ja pyöräilijät väistän tien niin salliessa laajalla kaarella.

Re: Olitko se sinä 2015

Olitko se sinä konstaapeli/komisario, joka minulle valoja vilkautit? Morjes vaan. Eihän se mittari näyttänyt edes 10km/h yli! Hieno keli oli ajella ja nauttia.

Tänään puoli viiden aikoihin orkkimoro punaisen pyörän kuskilta Bodomintiellä, vaimon kanssa ajeltiin Cebarilla vastaan.

Viimeksi muokattu:
Olitko se sinä joka ajelit perässäni Porkkalaniemeltä KEHÄ III ja Vihdintien liittymään asti?

Oli mukavaa kun oli ajoseuraa vaikka vain ajon aikana :)

Niin ja mopo oli valko/oranssi Z1000.

Tänään Hämeenlinnasta Turkuun päin 10-tiellä Yamaha FZS ? Viiden maissa, ajelit perässä ja itse käännyin renkoon päin. Moro tuli ohittaessa:thumbup:

54:llä Lopen kohdilla orggi moro Forssan suuntaan menevältä mopolta, itsellä sininen R1 ja vihreä nahkapuku:orgmp:

Eilen n.17:14 n.5.6 km Loimaalta Alastarolle päin. Ken olit? Tultiin kahdella sinisellä XX:llä vastaan Loimaalle päin.

3.7 tulit vastaan kotilolla sormi pystyssä. Paikka Savonlinnasta hieman Enonkoskelle päin tuellä 471.
Sama kaksikko siniset äxät liikkeellä.
aika tais olla n.10 paikkeilla.

Näinkös oikein, että hetki sitten (klo 11) tiellä 313 Vierumäeltä kohti Asikkalaa luistelleiden Katukiitäjien joukosta tuli sormimoroja useampia? Jos näin oli niin enpä hoksannut kohdalla sormeilla...Moro vaan! Terveisin sen äänekkään HD:n perässä tulleen vähemmän äänekkään Hondan kuski

Back