• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
shyhander sanoi:
:orgmp3: Ajelin Iittalan shellille asti, siellä aika tyhjää ja se myyjätär katto mua kun astelin kaffekoneelle ja sano että "Sä nariset!" (TCX:n saappaat nääs), sanoin et onneks on vaan ulkoista.

No et sitten ole ainoa jonka TCX:ät narisee. K-kaupan kassa tyttö oli tikahtua nauruun viime kesänä, vaikka koetti olla muina miehinä eikun tyttöinä.

NOx sanoi:
Joo, sama ilmiö havaittu. Kalvotetut TCX:t narisee eikä auta edes WD40. Pitäis varmaan ostaa se Ducati, olisi tiimassa saappaat ja kytkimen rallatus. :p

Jotkut muunkin merkkiset saappaat narisevat. Kuten esim GSpro:t. Töissäkin kommentoidaan; "jaaha, sieltä se nariseva ukko taas tulee!". :D

Goofy82 sanoi:
tänään kouvolassa just portilla vastaan lc4 kotari kun olin pois lähdössä swap&meeting tapahtumasta oli samanmoinen org tarra keulassa kun itellä...=)

Pitihän siellä käväistä, vaikka sateen mahdollisuus oli verottanut väkeä :)

Lieksassa olin näkevinäni sormimoron tummasta matkapyörästä tai sitten näin harhoja :blink:
Itse ajelin punaisella monsterilla.

Nihti sanoi:
Lähdimme yhtäaikaa Tuusulan viimeisistä valoista kohti stadia noin klo 17:20. Sinä katosit horisonttiin tyttösi kanssa kunnes käännyit bussipysäkille sinisten valojen vilkkuessa siviilimallin pyörän saattaessa siinä Ilolan liittymän tienoilla muutamaa minuuttia myöhemmin. Tuliko kalliiksi?

Tämä oli jo toinen sinivalojen vilkutus Tuusulanväylällä tällä viikolla meikäläisen työmatkaliikenteessä. Keskiviikkona näkyivät ensin taustapeilissä sitten horisonttiin kadoten.

Tuntuvat muinakin aikoina pitävän silmällä kyseistä tietä.

ilkka75 sanoi:
Tuntuvat muinakin aikoina pitävän silmällä kyseistä tietä.

Koko MP-harrastuksen ajan ihmetellyt että melko varmat sakot kun ajelee reippaasti Tuuskilla. Silti siellä jää yhtenään joku kiinni. Ei voi ymmärtää paikkavalintaa, kai se Darwin niittää satoa. :doh:

gikser sanoi:
kukas sormi morotteli kehä1, myllypuron kohdalla tossa yhdeksän maissa tms. kattelin edessä menevää autoa ja kerenny kuin vähän päätä heilauttelee :D

Jos oli sininen fireblade ja kuskilla sininen peilivisiiri niin täällä hep! :jippikaijee:

Tänään tiistaina Iitissä puolen päivän aikoihin, Virran sillan ylitti noin 20 pyörän letka. Itse olin juuri veneellä alittamassa siltaa, mikäs porukka siinä matkasi?

Re: Olitko se sinä 2015

Sormimoro ison matkapyörän (bemari?) kuskilta Kehä 3:lla Lapinkyläntien kohdalla varttia vaille 21 tänään.
Myös joku pieni letka vähän myöhemmin Sundsbergintiellä.

Olitko se Sinä tänään aamulla klo ~6.20 huopalahdentien ja paciuksenkadun risteyksessä seisomassa liikennevaloissa hopeisen Suzukin (Bandit?) vierellä? Jotain hämminkiä takana tulleen auton kanssa kenties?

Musta/tumma sportti näytti olevan osallisena hieman huonokuntoisen näköisenä kehä III ja Vihdintien rampilla (kehää lännestä tultaessa).

Toivottavasti ei käynyt kuskille pahemmin. Kovasti oli hälyajoneuvoja...:sad:

Sinäkös se kello yhden aikaan iltapäivällä Länärillä länteen päin, juurikin sen rasittavan pitkän 50 km/h tietyöalueen jälkeen alkavalla ja kaasukättä värisyttävän 60 km/h alueen alkupäässä, neuvottelit ehkä Skoude Octavian kanssa siitä, että mitäs siellä tikkarissa nyt taas lukikaan? Toivottavasti ei tullut kalliiksi.

Eilen klo 19 maissa 2kpl fightereita Nurmijärvellä Ilvesvuorenkadulla, te ? Korjailin autoa siinä firman pihassa, piristi mukavasti iltaa kun jätkät kävi laittamassa kumit katuun ja syötti menemään kunnolla muutenkin:thumbup::orgmp:

Tänään klo 16 jälkeen vt24:lla P:joen ja Asikkalan kunnanrajan jälkeen musta pyörä vastaan ja org-moron olin näkevinäni. Minä tulin rekan peesissä mustalla VFR:llä vastaan.

Olikos se Rotuvaari kuka ajeli kuusamon suuntaan tuossa puol 6 aikaan Jäälin kohilla.
Ite ajelin volovolla vastaan.

gikser sanoi:
kukas sormi morotteli kehä1, myllypuron kohdalla tossa yhdeksän maissa tms. kattelin edessä menevää autoa ja kerenny kuin vähän päätä heilauttelee :D
Jos näky yhtään sinistä , niin ehkä minä olin. Ainakin aamu ysiks on tullut töihin ajelua. Muussa tapauksessa se voi olla Joku muu.

Musta Monster klo 12.15 Ideaparkilta Tampereen keskustaan motaria ja hetken päästä Stockan takana kait parkkipaikkaa hakemassa. Jos et ole vielä hoksannut, niin takagummista paistaa kudokset :(

Kode sanoi:
Jos näky yhtään sinistä , niin ehkä minä olin. Ainakin aamu ysiks on tullut töihin ajelua. Muussa tapauksessa se voi olla Joku muu.

tämä tapahtui siis illalla :) ja se oli luultavammin toi jantunen kuka tuolla jo huutelikin :D

Tänään Mäntyharjulla niin selkeä orgmoro ettei voinut erehtyä. Pyörä ehkä joku custom, ohjastajalla tummahkot ajovarusteet.

Back