• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Eilen tuli orggimorot letkan viimeiseltä.Tämä herrasmiesporukka lähti Shell Hirvaskankaalta ja ajoi kohti Leppävettä Tikkakoskelta,uutta tietä pitkin ja vedin ohi koko letkasta
w2kn53.jpg
tämän näköisellä vehkeellä.

JanneL70 sanoi:
Minä ainakin tulin teitä vastaan ja ajoin teidän perässä :) miten se onnistuikaan?

Mietin heti morotuksen jälkeen, että mahtaako bemarikuski tehä pikaisen uukkarin siinä "kääntöpaikalla" ja tulla tekemään orggiletkaa mun ja Knakun kanssa. Tulihan se.. tai siis sinä :D

...juttusilla poliisisetän kanssa seiskan maissa tänään Kytäjäntiellä lähempänä Läyliäistä?
Oikeastaan siinä taisi olla juttutuokiolla 3-4 ilta-ajelijaa.. Toivottavasti ei tullut kalliiksi!

Joku komiahieno punanen pyörä (Ducati) tuli meidän kolmen pyörän T-letkaa vastaan vissiin ennen Hämeenkyröä kun mentiin tampereellepäin, tänään seittemän aikoihin. Selvä ja tarkoituksenmukainen orkkimoro!

-miq sanoi:
...juttusilla poliisisetän kanssa seiskan maissa tänään Kytäjäntiellä lähempänä Läyliäistä?
Oikeastaan siinä taisi olla juttutuokiolla 3-4 ilta-ajelijaa.. Toivottavasti ei tullut kalliiksi!

tai sinä, puoli kasilta Bodomintiellä Automuseon kohdalla samoissa hommissa? Morottelin yrmeän näköiselle konstaapelille ja motoristille, pelkoa tuntematta, olinhan itse ajanut pakun perässä kiltisti nopeusrajoituksia noudattaen Lahnuksesta asti.

Joku morotti rusutjärventien ja hämeentien risteyksessä, olisko ollut B-king tai jotain sinnepäin moro vaan.

shyhander sanoi:
Joku komiahieno punanen pyörä (Ducati) tuli meidän kolmen pyörän T-letkaa vastaan vissiin ennen Hämeenkyröä kun mentiin tampereellepäin, tänään seittemän aikoihin. Selvä ja tarkoituksenmukainen orkkimoro!

Tais olla ensimmäinen vahvistettu havainto allekirjoittaneesta. :cruising:

Ihan selvä orggimoro tänään puoliltapäivin Andaluciassa, tiellä A-377 Gaucinin ja Casaresin välillä, joku matka-bemu(?) kakspäällä.

18:00 - 19:00 Hatanpäänvaltatiellä, Kulma-Sarviksen kohalla sormi pystyssä joku sinistä(?) väriä omaava pyörä viuhahti vastaan. Jotain räppäsin etten saanut sormea pystyyn :grin:

Tänään aamulla vähän ennen kasia Vihdintieltä KehäIII:lle ajeli mun edessä valkoinen uudehko BMW henkilöauto komea .ORG-tarra takalasissa, sinäkö se olit?

RvN23 sanoi:
Eilen noin klo 16, 8-tiellä, rauman kohdalla. Ensin vastaan tuli joku punainen pyörä (vanhempi Honda??) komean org-moron säestämänä.
Melkein heti perään tuli oranssinen pyörä, Kawasaki?? ja sama juttu, komea org-moro ja kaiken tämän kruunasi rauman jälkeisellä ohituskaistalla tuli vastaan 2 pyörää peräkkäin joista tuli joku org-moron peukkuversio! :grin:

Itse muistaakseni koitin org-morotella, mutta en enää muista miten morottelin.

Juu aattelin että voisi katsoa täältä että onko ilmottauduttu jo.
:D itse tulin sen kirkkaan oranssin juurikin Kawasaki Z:tan kanssa vastaan ja kyllä lämmitti
Kun tuli orgitervehdys vastaukseksi. On vähän harvinaisempaa meinaan Satakunnassa.

Tänään noin puol kasin aikaan ratinan sillan tuntumassa lähes Travoltamaisen komea orggimoro.

Terve vaan T:Terppa

terppa23 sanoi:
Tänään noin puol kasin aikaan ratinan sillan tuntumassa lähes Travoltamaisen komea orggimoro.

Terve vaan T:Terppa

Heh, taisin olla minä ( mattamusta kypärä mustaoranssi takki, musta hornet 900) . Komeat oli morot tähänkin suuntaan :)

Musta vanha veteraani pyörä mesen peräkärryssä vähän ennen Heinolaa Lahdesta päin tullessa.
Ei ollu orggimoro vaan iso peukku, lievässä vesisateessa vähän ennen klo 14 aikoihin.

nimimerkillä kaikki housut märkänä... :grin: päätti sitten hörpätä tuon kurapuvun housut kauluksesta vettä sisäänsä, sillai reilusti.

...OLITKO SE SINÄ? no ei tainnu olla, tänään töihin ja takas sai kyykkäkäsi/orkkisormi huilaa mennentullen...:orgmp:

Kauden eka orggimoro tänään Suutarilan Etolan nurkilla. Punainen BMW, keltainen kypärä kuskilla ja pinkki matkustajalla. Olisiko ollut nimimerkki Oma Aika seuralaisineen?

Kyllä vain.... Viivin kanssa piti lähteä ajelemaan kunnolla, mutta eikös sitten alkanut joka suunnasta tihuuttaa vettä päälle. No, huomenna uudelleen!

Eilen sunnuntaina, Lahdessa, Merrasjärven suoralla, tuli öö pari Baijerin RR:ää ja olisko ollu Pusa?!
Selvät sormimorot siinä klo 12 jälkeen :orgmp:
Ja mie olin 6-Mankilla matkalla Motonettiin hakemaan stulppaaneja.

Baltic sanoi:
Eilen sunnuntaina, Lahdessa, Merrasjärven suoralla, tuli öö pari Baijerin RR:ää ja olisko ollu Pusa?!

Piti oikein tarkistaa että ei kai vaan tänään ole maanantai. :blink: Ei, eilen ei ollu sunnunta, vaan lauantai.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back