• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Yli viiden mopon letka (peräpukamalla huomioliivi päällä) ja useampi orkkimorotus tuli vastaan Sammatintiellä joskus viiden jälkeen. Olitte matkalla Sammatin suuntaan. Oli komea näky. Ite matkalla valkoisella mopolla (sinivuokko outlook) kohti Karjalohjaa bongaamaan Nummijärventietä Suomusjärvelle -kätköä.

jlik sanoi:
Yli viiden mopon letka (peräpukamalla huomioliivi päällä) ja useampi orkkimorotus tuli vastaan Sammatintiellä joskus viiden jälkeen. Olitte matkalla Sammatin suuntaan. Oli komea näky. Ite matkalla valkoisella mopolla (sinivuokko outlook) kohti Karjalohjaa bongaamaan Nummijärventietä Suomusjärvelle -kätköä.

Oisko ollu Tourinkiletka ja muistan kyllä kun tuli 1 orkkimoro justii tolla pätkällä.

Eilen ajeltiin kaverin kanssa Taikayöntie klo 12 jälkeen Urjala-Punkalaidun-Huittinen. Kolme Orggimoroa vastaanotettu ja useampi annettu.:thumbup:

Re: Olitko se sinä 2014

Hep. Se olin minä sinisellä gixxulla.

Kuka tuli vastaan tänään klo 13 Kouvolassa Prisman ja veturin välillä 6 tien sillan paikkeilla. Oli puska välissä niin en nähnyt pyörää mutta Orggimoro näkyi puskan yli:WAZAAP:

Ystävällinen motoristi joka tänään ajoit vierelle ja ilmoitit oikeanpuoleisesta takavilkusta, joka roikkui johtojen varassa...
Pyöräsi taisi olla Varadero tai V-Strom? Kiitos sinulle huomaavaisuudestasi! Ja tapahtumapaikka oli Länsimäentie Vantaalla, kellonaika n. 19.15?
Terv. punainen/musta Hayabusa

Kukas se tuli tänään noin 12.30 Miehikkälän keskustassa vastaan? Tumma custom tais olla sulla ja orggimoro heilahti.

Myös Hamina-Virojoki museotiellä 3513 tuli kaks vanhempaa pyörää vastaan (eli menitte kohti itää) ja etumaisen kuskilla oli etusormi pystyssä. Vastasin samalla mitalla:)

Eilen 6.9. jossain Tervo - Vesanto -välillä tulit Firebladella vastaan orggimorolla. Peitsamo?

Tänään oli hieno päivä olla motoristi:D Keli kohdillaan ja paljon pyöriä liikkeellä. Tuli moikattua varmaan 100 kertaa. Ainoa ORG-moro tuli Bodom järvellä, Oittaan kohdalla yhden maissa iltapäivällä. Musta, ilmeisesti Kawa Z 750 (saattoi olla tonninenkin) kax päällä morotti komeesti, myöhästyin morotuksessa:no: Itse liikkeellä Gesu Bemarilla ja kaverilla Trumpan Tikru.

Kookymppi sanoi:
Tänään oli hieno päivä olla motoristi:D Keli kohdillaan ja paljon pyöriä liikkeellä. Tuli moikattua varmaan 100 kertaa. Ainoa ORG-moro tuli Bodom järvellä, Oittaan kohdalla yhden maissa iltapäivällä. Musta, ilmeisesti Kawa Z 750 (saattoi olla tonninenkin) kax päällä morotti komeesti, myöhästyin morotuksessa:no: Itse liikkeellä Gesu Bemarilla ja kaverilla Trumpan Tikru.

Hoplaa täältä löytyy oittaan morottaja! Emännän kanssa tultiin päiväajelulta kotia kohti.

Moro moro!

...joka ehdotit hiljentelemistä Kuortin eteläpuolella viime perjantaina n. klo 16.30? Olit tulossa etelään päin mustalla/tummalla (?) kyykyllä ja minä ajelin kohti pohjoista zzr:llä siinä ohituskaistan kohdalla. Isot kiitokset siitä...säästyi muutama satanen bensaan!!! :)

Re: Olitko se sinä 2014

Dakota sanoi:
...joka ehdotit hiljentelemistä Kuortin eteläpuolella viime perjantaina n. klo 16.30? Olit tulossa etelään päin mustalla/tummalla (?) kyykyllä ja minä ajelin kohti pohjoista zzr:llä siinä ohituskaistan kohdalla. Isot kiitokset siitä...säästyi muutama satanen bensaan!!! :)

Taisin olla minä :)
Ainakin noihin aikoihin siellä ajelin ja himmausmerkkiä jokaiselle vastaantulijalle näytin kun ohitin miliisit.

Nurmeksesta kohti Kuopiota tuli eilen ainakin viisi sormimoroa :thumbup:
Itse ajelin kohti Nurmesta punaisella Monsterilla :cruising:

tobby sanoi:
Nurmeksesta kohti Kuopiota tuli eilen ainakin viisi sormimoroa :thumbup:
Itse ajelin kohti Nurmesta punaisella Monsterilla :cruising:

Jiiiihaa ! Niin oli jutaajat vauhdissa, mut oli sielä hapsupyörää, Wingi-Trikea ja perus-Wingiäkin pyörteilemässä, että jokin muukin kokkare oli nuille järkättynä Savonmualla :orgmp::orgmp: ¨¨:orgmp::orgmp:

Juu ja morrommorot tul täältäki vasemmalla...

Tänään selkeä sormimoro Noormarkun liikenneympyrästä Kankaanpään suuntaan GW-kuskilta noin 16 aikoihin. Ja sitten myöhemmin Olkiluodon risteyksessä skootterityttösistä takapenkkiläinen näytti reilusti keskaria. Olikohan jotain minua vastaan vai vain väärin opittu orggimoro? :D

Isohko customi papatti vastaan Iitti Golfin kohdilla. Sormi pystyssä, vastasin samalla mitalla takaisin.

Se vihreässä kypärässä oleva kawa-kuski

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back